Nope. Steamspellen zijn account gebonden. Je bent dus gewoon genaaid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef sturmpie het volgende:
kan TS het spel wel spelen als de vorige eigenaar op zijn account aangeeft het spel niet meer te hebben zodat het alsnog mogelijk is voor TS om het spel te kunnen spelen. er wordt namelijk een email gestuurd naar de vorige gebruiker. weet iemand ?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef Lazvic het volgende:
Waarom ben je zo dom om het spel te kopen?
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:
Geen idee maar waarom koop je dan ook een steam code op zo'n omslachtige manier.
Steam jou waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.
ik vind Steam dom
Terwijl Steam juist het beste is wat de game-industrie ooit is overkomen. Zonder Steam zouden PC games zijn uitgestorven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat Steam het niet toelaat om een spel van gebruiker te laten wisselen.
ik vind Steam dom
gebruikt of tweedehands kennen ze bij Steam niet ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Terwijl Steam juist het beste is wat de game-industrie ooit is overkomen. Zonder Steam zouden PC games zijn uitgestorven.
Nee. DVD's ben je tegenwoordig ook niet meer nodig. Ik vind het ook niet vreemd, er moet toch geld worden verdient.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gebruikt of tweedehands kennen ze bij Steam niet ?
Juist slim van Steam om de echte domme mensen te weren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik vind Steam dom
Klopt, alleen Steam beroept zich op het prevaleren van Amerikaanse wetgeving. Wat volgens de Europese wetgeving niet mag inzake consumentenrecht, maar effectief kun je dit niet aanvechten zonder veel meer kosten te maken dan wat je potentieel ooit kunt terughalen. Dit kan pas als de EU effectief Amerikaanse bedrijven aan banden gaat leggen. Maar EU en effectief is net zoiets als achterstandswijken en leefbaarheid: iedereen wil het graag samenzien, maar er komt niks van in praktijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar om toch nog tof te doen: TS kan dit aanvechten. Een uitspraak van het Europees Gerechtshof stelt dat tweedehands doorverkoop ook moet gelden voor digitale goederen. Alleen bedrijven houden zich daar dus niet echt aan.
ik had nog nooit van Steam gehoordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
je bent of 1) een troll of 2) echt uitzonderlijk dom want mijn god. haal je eigen steam account en koop de game zelf als je iets wil hebben.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap niet zo goed wat TS er aan kan doen. Ik wist dit ook niet over steam, maar game heus wel eens op de pc. Het betweterige nerd gehalte mag best wat minder hier.
Die verkoper is een lul.
ik snap Steam welquote:
Als je Steam had begrepen was je niet opgelichtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik snap Steam wel
het is kut als je zo wordt opgelicht
had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je Steam had begrepen was je niet opgelicht
Jijquote:
De klacht is dus dat iemand je een onverkoopbaar product heeft verkocht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:09 schreef sturmpie het volgende:
TS koopt een gebruikt spel op marktplaats voor pc. Het spel werkt met Steam.
Ts is niet in staat om het spel te spelen omdat het spel nog steeds bij de vorige gebruiker geregistreerd staat en zo dus voor TS onbruikbaar.
klacht: Steam
kan TS het spel wel spelen als de vorige eigenaar op zijn account aangeeft het spel niet meer te hebben zodat het alsnog mogelijk is voor TS om het spel te kunnen spelen. er wordt namelijk een email gestuurd naar de vorige gebruiker. weet iemand ?
Nee, maar dat is gezien de vele aanbiedingen ook niet nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gebruikt of tweedehands kennen ze bij Steam niet ?
Die kut apps voor de tablet die al die wijven massaal aanschaffen gelden niet als 'games'.quote:
Goede comeback hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |