Ik ookquote:
Ik had een tosti hawaii met salamiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik een tosti met salami maken
hehequote:
Ik heb geen ananas, maar alsnogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had een tosti hawaii met salami
lekk0r enzo
omdat anders vrouwen geld van me hadden kunnen eisen vanwege alimentatiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeker weten dat je die niet hebt?
Neequote:
adames heeft geen seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet wel vrij zeker dat ik geen kind heb gebaardquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk maagd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Yvonne al gepolst?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
moet ik mijn familie nog langer teleurstellen
Ja sorry enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
moet ik mijn familie nog langer teleurstellen
gaat het wel op lijken jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
adames heeft geen seks voor het huwelijk
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry enzoMaar ik ben al bezet
quote:
misschien even je anus op tc laten zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Laura.b het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan voor tentamen.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Laura.b het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan voor tentamen.
Zelfadoratiequote:
Ik heb een leuk vriendjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |