jaquote:
Toch wel met Zweedse gehaktballetjes ehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net een plant gekocht bij de Ikea
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, werd al bang bij deze tt
nog steeds raar trouwens voor zijn doen
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Toch wel met Zweedse gehaktballetjes eh
rtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te weten
einde bericht
oh dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te weten
einde bericht
oh dan had ik het verkeerde fb account gevondenquote:
leeftijd zegt niet zoveelquote:
HAHAHA YESquote:
vast een verstandig welopgevoed meisje uit een warm gezinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
leeftijd zegt niet zoveel
donderdag in breda weer een wijf van 18 met een kind van 2 tegen gekomen
Hai Sofietjequote:
Heb ik gelijk?quote:
zoek maar verder, op het moment dat je een mooie duitse afspeellijst op spotify tegenkomt zit je goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan had ik het verkeerde fb account gevonden
hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Adames het volgende:
oh ja en de helft van mijn neven waren op mijn leeftijd ook al getrouwd en hadden minstens 1 kind
rare grefo's
zat gewoon op de nhtv wel, dus het was geen compleet kanslozequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vast een verstandig welopgevoed meisje uit een warm gezin
probeert er nog iets van te maken, is wel fijn jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
zat gewoon op de nhtv wel, dus het was geen compleet kansloze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |