sgt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:10 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
ja dusquote:
OMG Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jawelquote:
wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Goh er is hier helemaal niks veranderd merk ik wel
Maar dat ik nog in de OP staat doet mij wel deugd
Dikke doei
Beerquote:
quote:
Van welke club ben jij fan?quote:
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.quote:
xD xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.
daarbij is je typstijl te vergelijken met die van sgt
misschien zit ik wel bij de illuminatiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.
ehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
misschien zit ik wel bij de illuminati
oh, werd al bang bij deze ttquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, hij ging iets nuttigs doen.
boeit het wat danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaquote:
Toch wel met Zweedse gehaktballetjes ehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net een plant gekocht bij de Ikea
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, werd al bang bij deze tt
nog steeds raar trouwens voor zijn doen
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Toch wel met Zweedse gehaktballetjes eh
rtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te weten
einde bericht
oh dat vind ik niet zo ergquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kwam via een spotify playlist jouw echte naam te weten
einde bericht
oh dan had ik het verkeerde fb account gevondenquote:
leeftijd zegt niet zoveelquote:
HAHAHA YESquote:
vast een verstandig welopgevoed meisje uit een warm gezinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
leeftijd zegt niet zoveel
donderdag in breda weer een wijf van 18 met een kind van 2 tegen gekomen
Hai Sofietjequote:
Heb ik gelijk?quote:
zoek maar verder, op het moment dat je een mooie duitse afspeellijst op spotify tegenkomt zit je goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan had ik het verkeerde fb account gevonden
hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Adames het volgende:
oh ja en de helft van mijn neven waren op mijn leeftijd ook al getrouwd en hadden minstens 1 kind
rare grefo's
zat gewoon op de nhtv wel, dus het was geen compleet kanslozequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
vast een verstandig welopgevoed meisje uit een warm gezin
probeert er nog iets van te maken, is wel fijn jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
zat gewoon op de nhtv wel, dus het was geen compleet kansloze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |