quote:
Lekker wijf is het ook he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd het plaatje van Jimbo er tot in den eeuwigheid in.
Pas gelijk even mijn UI aan. Dr. muto moet eruitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd het plaatje van Jimbo er tot in den eeuwigheid in.
Jeetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker wijf is het ook he.
EN(!) sinds 2 weken, LEGAAL (!)
belangrijk detail helaasquote:
Ik heb het voor je aangepast.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Pas gelijk even mijn UI aan. Dr. muto moet eruit
heb jij niks aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, A422.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het voor je aangepast.
Geen dank.
Betekend wel dat ze volgend jaar met dr strakke kale doos in de playboy staatquote:
wat een leuken damequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben ik al. In KLB.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat waardeer ik in je.
Ga zo door en je wordt nog eens een topuser.
dudequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Betekend wel dat ze volgend jaar met dr strakke kale doos in de playboy staat
Jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje waar ik op val is toch wel de 20 gepasseerd.
WAT?quote:
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij niet verteld dat je broertje een randdebiel was, ooit in een klaagbaaktopic?
poep aan je gatquote:
wel eens zegt ze ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.
Wat een mooie fictie moet dat niet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. Wil jij even op je taalgebruik letten. Mijn broertje is ook een randdebielheel tragisch allemaal.
op de patat ?quote:
Ohhhhh. Nou de volgende keer zet ik er wel [/sarcasm] achter. Hier ligt het er ook nog eens heul dik bovenop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een mooie fictie moet dat niet zijn.
[..]
Wat dan nog meer? En dan geen dingetjes zoals bovenstaande om een statement te maken, want die zijn imo wel heel duidelijk.quote:
gehaald bij de febo in de stadquote:
okquote:
je ondertitelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Groenlinksch stem
jouw ondertitelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Groenlinksch stem
Slecht excuus, slecht excuus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef themanwithclass het volgende:
Weten jullie dat woorden op het internet geen fuck waard zijn
oke doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef themanwithclass het volgende:
Weten jullie dat woorden op het internet geen fuck waard zijn
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Vraag maar aan xcachet, met haar Ferrari
wie ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Goh er is hier helemaal niks veranderd merk ik wel
Maar dat ik nog in de OP staat doet mij wel deugd
Dikke doei
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Goh er is hier helemaal niks veranderd merk ik wel
Maar dat ik nog in de OP staat doet mij wel deugd
Dikke doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |