quote:
Lekker wijf is het ook he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd het plaatje van Jimbo er tot in den eeuwigheid in.
Pas gelijk even mijn UI aan. Dr. muto moet eruitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd het plaatje van Jimbo er tot in den eeuwigheid in.
Jeetje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker wijf is het ook he.
EN(!) sinds 2 weken, LEGAAL (!)
belangrijk detail helaasquote:
Ik heb het voor je aangepast.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Pas gelijk even mijn UI aan. Dr. muto moet eruit
heb jij niks aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, A422.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het voor je aangepast.
Geen dank.
Betekend wel dat ze volgend jaar met dr strakke kale doos in de playboy staatquote:
wat een leuken damequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben ik al. In KLB.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat waardeer ik in je.
Ga zo door en je wordt nog eens een topuser.
dudequote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Betekend wel dat ze volgend jaar met dr strakke kale doos in de playboy staat
Jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje waar ik op val is toch wel de 20 gepasseerd.
WAT?quote:
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij niet verteld dat je broertje een randdebiel was, ooit in een klaagbaaktopic?
poep aan je gatquote:
wel eens zegt ze ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.
Wat een mooie fictie moet dat niet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Ik gebruik weleens fictie in mijn posts, maar dat heb ik nooit gezegd.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. Wil jij even op je taalgebruik letten. Mijn broertje is ook een randdebielheel tragisch allemaal.
op de patat ?quote:
Ohhhhh. Nou de volgende keer zet ik er wel [/sarcasm] achter. Hier ligt het er ook nog eens heul dik bovenop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een mooie fictie moet dat niet zijn.
[..]
Wat dan nog meer? En dan geen dingetjes zoals bovenstaande om een statement te maken, want die zijn imo wel heel duidelijk.quote:
gehaald bij de febo in de stadquote:
okquote:
je ondertitelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Groenlinksch stem
jouw ondertitelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:05 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen Groenlinksch stem
Slecht excuus, slecht excuus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef themanwithclass het volgende:
Weten jullie dat woorden op het internet geen fuck waard zijn
oke doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:06 schreef themanwithclass het volgende:
Weten jullie dat woorden op het internet geen fuck waard zijn
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:07 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Vraag maar aan xcachet, met haar Ferrari
wie ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Goh er is hier helemaal niks veranderd merk ik wel
Maar dat ik nog in de OP staat doet mij wel deugd
Dikke doei
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Dikke doei
sgt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:10 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
ja dusquote:
OMG Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jawelquote:
wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef themanwithclass het volgende:
Dikke doei
Beerquote:
quote:
Van welke club ben jij fan?quote:
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.quote:
xD xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.
daarbij is je typstijl te vergelijken met die van sgt
misschien zit ik wel bij de illuminatiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt is de enige die hier weg is en het verhaal kent van cachet en ook in jng kwam.
ehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef themanwithclass het volgende:
[..]
misschien zit ik wel bij de illuminati
oh, werd al bang bij deze ttquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, hij ging iets nuttigs doen.
boeit het wat danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |