Ik ookquote:
Ik had een tosti hawaii met salamiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik een tosti met salami maken
hehequote:
Ik heb geen ananas, maar alsnogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had een tosti hawaii met salami
lekk0r enzo
omdat anders vrouwen geld van me hadden kunnen eisen vanwege alimentatiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zeker weten dat je die niet hebt?
Neequote:
adames heeft geen seks voor het huwelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet wel vrij zeker dat ik geen kind heb gebaardquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is natuurlijk maagd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je Yvonne al gepolst?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
moet ik mijn familie nog langer teleurstellen
Ja sorry enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Adames het volgende:
[..]
moet ik mijn familie nog langer teleurstellen
gaat het wel op lijken jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
adames heeft geen seks voor het huwelijk
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry enzoMaar ik ben al bezet
quote:
misschien even je anus op tc laten zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Laura.b het volgende:
Ik heb nog steeds niks gedaan voor tentamen.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Laura.b het volgende:
Zelfadoratiequote:
Ik heb een leuk vriendjequote:
mag bestquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze heeft ook een dochter
vraag maar aan Mikey
Hoi wie ben jij, ik ben essquote:
Over 2 weken, maar ik moet een beursverslag enzo maken maarja FOK lonkt weer héquote:
wanneer is het tentamen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:23 schreef Laura.b het volgende:
Onmogelijkquote:
Sneu figuur jij. Alsof ik (Ziba) mijn kont aan fokkers ga laten zien. Ik heb de kont van James niet gezien en zo is mijn kont niet eens. Het is bovendien een man, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien even je anus op tc laten zien
dat is het goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef Adames het volgende:
[..]
noem het zelfkennis en zelfvertrouwen, dan is het goed
jammerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sneu figuur jij. Alsof ik (Ziba) mijn kont aan fokkers ga laten zien. Ik heb de kont van James niet gezien en zo is mijn kont niet eens. Het is bovendien een man, toch?
Ik ook zoiets. Hoeveel tentamens heb je? Aaaah! Kut voor je.. En en dat heb ik nou altijd tijdens tentamenweken: ik sluit mezelf op (geen contact met de buitenwereld) en dan begin ik intensief te fokken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Over 2 weken, maar ik moet een beursverslag enzo maken maarja FOK lonkt weer hé
niks mis met een beetje boersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: Ik heb nu flow met een Friezin zeg maar, moet ik nu tegen de muur?
Studenten high-fivequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Hoeveel tentamens heb je? Aaaah! Kut voor je.. En en dat heb ik nou altijd tijdens tentamenweken: ik sluit mezelf op (geen contact met de buitenwereld) en dan begin ik intensief te fokken.
Geen discipline.
Wiens kloon ben jij?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Hoeveel tentamens heb je? Aaaah! Kut voor je.. En en dat heb ik nou altijd tijdens tentamenweken: ik sluit mezelf op (geen contact met de buitenwereld) en dan begin ik intensief te fokken.
Geen discipline.
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:25 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sneu figuur jij. Alsof ik (Ziba) mijn kont aan fokkers ga laten zien. Ik heb de kont van James niet gezien en zo is mijn kont niet eens. Het is bovendien een man, toch?
Ik ben een beetje boersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis met een beetje boers
wel maar een beetje
bij flow moet ik altijd aan ongesteldheid denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraagje: Ik heb nu flow met een Friezin zeg maar, moet ik nu tegen de muur?
2 weken? tijd zatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Geen discipline.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
bij flow moet ik altijd aan ongesteldheid denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |