Behalve als Mat64 dan nog steeds rondrijdtquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, dat zien we dan wel weer
Dat doen Bombardier en Siemens regelmatig.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef James1988 het volgende:
Het gaat niet helemaal zoals gepland bij de SBB: eind 2013 zou de eerste 'Twindexx Swiss Express' moeten zijn geleverd door Bombardier, maar dat wordt nu ten vroegste eind 2015. Ook die termijn is niet zeker.
Bombardier doet een Ansaldootje?
Klopt ja. Van Alstom hoor ik het een stuk minder vaak (gelukkig)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat doen Bombardier en Siemens regelmatig.
Alleen jammer dat het Amerikaans is.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof om te zien hoe ze daar met sneeuw omgaan
Welke treinen hebben zij allemaal met minstens 5 jaar vertraging geleverd?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat doen Bombardier en Siemens regelmatig.
Wel een hele hoop tussen de 3 en 5 jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Welke treinen hebben zij allemaal met minstens 5 jaar vertraging geleverd?
Niet helemaal volgens mij, ik dacht dat de SBB ook schuld heeft doordat ze eisen oid veranderden.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:20 schreef James1988 het volgende:
Het gaat niet helemaal zoals gepland bij de SBB: eind 2013 zou de eerste 'Twindexx Swiss Express' moeten zijn geleverd door Bombardier, maar dat wordt nu ten vroegste eind 2015. Ook die termijn is niet zeker.
Bombardier doet een Ansaldootje?
Niet haten, VIRM is prima matquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef J.B. het volgende:
Godver de godver, hele dag DDZ ingepland tussen Venlo en Den Haag, want komt voorrijden als ik in Eindhoven de trein neem: VIRM![]()
![]()
En ook nog zo ene met paarse plastic stoelen
Ik wil ook eens wat afwisseling in mijn treinwereld
Achja, ik zit er dagelijks in naar school. Als het maar goed zit en er genoeg beenruimte is ben ik al snel tevreden. Om het zelf te rijden volstaat het ook prima: mooie overzichtelijke cabine zonder al teveel gekkigheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Alleen nog trager dan een trekschuit maar dat is slechts een detail.
maar haalt de rijtijden op de IC-diensten welquote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Alleen nog trager dan een trekschuit maar dat is slechts een detail.
Dat zegt denk ik meer over de IC-diensten dan over het materieel.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar haalt de rijtijden op de IC-diensten wel
klopt. Zag afgelopen week een keer de stopper tussen Zwolle en Leeuwarden met -4 binnenkomen. Dat waren zes bakken schommelboot. Ook in dezelfde week zes bakken VIRM met +10, maar daar kon als excuus aangevoerd worden dat die spookstoring tussen Zwolle en Meppel er nog zatquote:Op maandag 6 januari 2014 00:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over de IC-diensten dan over het materieel.
Het kan ook met een Plan V:quote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Over traag gesproken: ik had ooit de eer om een defecte VIRM-6 naar het opstelterrein te brengen, slechts 1 van de 3 tractiemotoren werkte nog, dat duurde dus wel ff
Ow, foutje. GTW wordt natuurlijk op zondag niet ingezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dus ze rijden 2-uursdiensten met één stel
Had ik gistermiddag ook in Rotterdam. Kwam ineens de 9510 voorrijden ipv een DDZ. Heb 'm maar wel genomenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef J.B. het volgende:
Godver de godver, hele dag DDZ ingepland tussen Venlo en Den Haag, want komt voorrijden als ik in Eindhoven de trein neem: VIRM![]()
![]()
En ook nog zo ene met paarse plastic stoelen
Ik wil ook eens wat afwisseling in mijn treinwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |