http://www.nshispeed.nl/n(...)tudenten-ovchipkaartquote:Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
Er is één GTW aangeschaft ter vervanging van het Plan Vlut.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg hoe zit het nou eigenlijk met de Valleilijn? Ik zag eergisteren in de regen een GTW staan daar, maar vandaag ineens alleen nog maar Protosjes
WAAROM NIETquote:Op zondag 5 januari 2014 19:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Daar kan ik je helaas geen 100% bevestigend antwoord op geven
nee. Alleen toen de GTW net ingestroomd was reed het V'tje nog even mee. Nu is de revisietermijn verlopen en staat het V'tje terzijdequote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hmm. Dus GTW +Protos + V in kippensmurfkleuren naast elkaar zal wel niet gebeuren?
Veetje is uit dienst, GTW is daarvoor in de plek gekomen. Maar meestal wordt de Protos op zondag niet ingezet, net als toen het Veetje niet ingezet werd.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg hoe zit het nou eigenlijk met de Valleilijn? Ik zag eergisteren in de regen een GTW staan daar, maar vandaag ineens alleen nog maar Protosjes
Het heeft heel even gekund blijkens deze foto van het Spoorforum:quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hmm. Dus GTW +Protos + V in kippensmurfkleuren naast elkaar zal wel niet gebeuren?
dus ze rijden 2-uursdiensten met één stelquote:Op zondag 5 januari 2014 20:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Veetje is uit dienst, GTW is daarvoor in de plek gekomen. Maar meestal wordt de Protos op zondag niet ingezet, net als toen het Veetje niet ingezet werd.
ze schuiven ze maar een keertje bij elkaar voor de foto of zoquote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Het heeft heel even gekund blijkens deze foto van het Spoorforum:
[ afbeelding ]
Tof om te zien hoe ze daar met sneeuw omgaanquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Railroad Alaska dalek op Discovery trouwens
Bokkeduinenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze schuiven ze maar een keertje bij elkaar voor de foto of zo
Nee weet ik veel, landelijk afscheid mat64 of zoquote:Op zondag 5 januari 2014 21:10 schreef b2py het volgende:
[..]
175 jaar NS? Ohnee, dat kan natuurlijk niet.
Ahum? TGV?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Want dat moet wel echt iets groots worden. Er is nog nooit een treintype ZO bepalend geweest voor het hele beeld van "trein", als het Mat'64. Niet in Nederland en eigenlijk ook niet daarbuiten. Uitgezonderd "De Stoomlocomotief" als geheel, waar dan weer zandkorrelduizend varianten van geweest zijn.
Klassiekjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Want dat moet wel echt iets groots worden. Er is nog nooit een treintype ZO bepalend geweest voor het hele beeld van "trein", als het Mat'64. Niet in Nederland en eigenlijk ook niet daarbuiten. Uitgezonderd "De Stoomlocomotief" als geheel, waar dan weer zandkorrelduizend varianten van geweest zijn.
Ja, dat komt ook wel in de buurt inmiddels ja. Al zijn die pas 15 jaar later begonnen en hebben die al 15 jaar geleden een andere vorm gekregen.quote:
Ook zoiets. Dat zou wel in de buurt komen denk ik ja. Heel erg lang in dezelfde vorm (okee in meerdere kleuren, maar Mat64 is ook in het groen begonnen) en door het hele land rondgeredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |