reageer ff op je PM andersquote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef James1988 het volgende:
Met 140 km/h de Drontermeertunnel inrijden zorgt al voor een vervelend gevoel in de oren, dit komt door de manier waarop de tunnel is ontworpen.
Zou je niet veel goedkoper af zijn door met fatsoenlijk materieel te gaan rijden? Lijkt me dat als je daar met een Velaro 200 rijdt, er niet zo veel aan de hand is?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:03 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dat zijn fatsoenlijk aangelegde tunnels. Met 200 km/h door de Drontermeertunnel en men kan in Zwolle gelijk door naar de oorarts.
Met de ICE zou dat toch geen probleem moeten zijn. Die gaat tussen Keulen en Frankfurt immers ook met 300 km/u door tig tunnels en als een achtbaan op en neer. En daar krijg je ook last van je oren van, en dat vindt ook niemand een ernstig probleem. Dan moet 200 km/u zéker kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat hele Hanzelijn is toch al getest met een ICE die 200km/h reed? En daaruit bleek dat je last van je oren kreeg als je Drontermeertunnel in reed? Of zit er nu weer zodanig verschil tussen een ICE en een ICM/VIRM
Ik heb daar anders bijzonder veel last van mijn oren. Meer dan met een landend vliegtuig.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Met de ICE zou dat toch geen probleem moeten zijn. Die gaat tussen Keulen en Frankfurt immers ook met 300 km/u door tig tunnels en als een achtbaan op en neer. En daar krijg je ook last van je oren van, en dat vindt ook niemand een ernstig probleem. Dan moet 200 km/u zéker kunnen.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb daar anders bijzonder veel last van mijn oren. Meer dan met een landend vliegtuig.
Dat ja. Zoiets slaat natuurlijk compleet nergens op.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mij rijst dan toch de vraag waar het verstand bij ProRail en de ontwerpers zit? Hebben ze soms mensen van LTS zwakstroom aangenomen om die tunnel te ontwerpen?
Perm?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef bork het volgende:
The summer months see direct train services bringing visitors to ..... from as far away as Berlin in the west (a journey of 3,714 km), Vorkuta in the north (4,286 km away, beyond the Arctic Circle), and Khabarovsk in the Russian Far East, with the 9,816 km of the latter journey taking eight days to complete.
Vanaf waar kan dit?
Москва?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef bork het volgende:
The summer months see direct train services bringing visitors to ..... from as far away as Berlin in the west (a journey of 3,714 km), Vorkuta in the north (4,286 km away, beyond the Arctic Circle), and Khabarovsk in the Russian Far East, with the 9,816 km of the latter journey taking eight days to complete.
Vanaf waar kan dit?
Naah dat is echt veel te dicht bij zowel Berlin als Vorkuta.quote:
Ik hoor dat Vorkuta nu voor het eerst, geen flauw idee waar dat ligt...quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dat is echt veel te dicht bij zowel Berlin als Vorkuta.
Nou valt me niet eens tegen. Ik heb er nog geen kaart bij gepakt. Teheran dan?quote:
Nee het ligt in Ruslandquote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou valt me niet eens tegen. Ik heb er nog geen kaart bij gepakt. Teheran dan?
De Duitsers maken er natuurlijk Sotschi van. Helemaal overdreven.quote:
oh, Summer months.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef bork het volgende:
The summer months see direct train services bringing visitors to .....
Gewoon Sochi schrijven. Is veruit het makkelijkstequote:Op zondag 5 januari 2014 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duitsers maken er natuurlijk Sotschi van. Helemaal overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |