@Leandra.......Hakim had het gisteravond erover dat er 3 containers compost staan, en hij ging bellen dat ook het GFT of zoiets ook opgehaald moest worden, ze moeten er wel zelf voor betalen uit de kas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar ik snap niet dat je compost laat ophalen als je selfsupporting wilt zijn.
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:56 schreef Mallika het volgende:
De koe heeft een gezwollen plek net boven zijn hoef dat pijn doet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef theemonster het volgende:
Hoop dat ik het nieuwe topic zo goed geopend heb.. (Ben vrij nieuw hier 😉 )
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.
Houten telefoon van rienkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte aan de telefoon met???? Een dikke kus voor mijn vader en moeder.
Niet als ze kaas willen gaan maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoen
Kaaspannenkoeken, lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
Ah, ok.quote:
Ze hebben er toch twee, met hun logica kan er dan best een weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
sterker nog... Er zijn plannen om ze beide weg te doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ze hebben er toch twee, met hun logica kan er dan best een weg.
Moet jij eens proberen te regelen. Ik krijg er 1 voor 500 euro.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Toverheks het volgende:
ach als dit niet van te voren geregeld al was, 15 matrassen koste 280 euro, en meneer van matrassen neemt ook nog een presentje mee voor het huis..............mochten toch geen kado`s aangenomen worden.
dafuqquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Mallika het volgende:
De matrassen zijn gelukt.
Charlotte roept daar drinken we champagne op.
Paul let je op? 10 flessen champagne bestellen
kost geen drol
Omdat ze hoogopgeleid zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom bouwen ze geen moestuin? Waarom geen zonnepaneel? Waarom bellen ze prive met weinig beltegoed? Waarom zijn die mensen zo dom?
Dat bedoel ik, en ze zijn nog nieuw ook niks 2e handsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet jij eens proberen te regelen. Ik krijg er 1 voor 500 euro.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Als iemand nu even belt met Klaver Kaas en zegt Ja goedemorgen met Ruud we hebben net gebeld voor die kaas. Maar laat toch maar zitten
Die gaat wel meer belletjes krijgen dan alleen afbelletjes..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Als iemand nu even belt met Klaver Kaas en zegt Ja goedemorgen met Ruud we hebben net gebeld voor die kaas. Maar laat toch maar zitten
ECHT?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ze zijn nog nieuw ook niks 2e hands
Totdat ze de rekening niet kunnen betalen, en de deurwaarder langskomtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Injetta het volgende:
Is er uberhaupt iemand die iets als een kasboek bijhoudt?
Ik zie niemand al die uitgaven opschrijven en er is ook niemand die zich afvraagt hoeveel geld er nog is.
Wat een welvaartgeneratie. Geld is nooit op...
er was gisteravond sprake van een kasboek en dat ze daar zeker 2 extra schriftjes voor nodig denken te hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Injetta het volgende:
Ik zie niemand al die uitgaven opschrijven en er is ook niemand die zich afvraagt hoeveel geld er nog is.
Aike houd het kasboek bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Injetta het volgende:
Om af te bellen want die eikel heeft de melk nodig voor zijn pannenkoekenquote:
DOEN DOEN!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Razor21 het volgende:
Hoe grappig zou het inderdaad zijn om de (lokale) pizzeria te bellen en je voor doen als één van de bewoners...Ja we zitten op dat terrein in Crailo..laat maar doorkomen die 15 pizza's
quote:
Ja en af laten rekenen door Huub van Ballegooy.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Razor21 het volgende:
Hoe grappig zou het inderdaad zijn om de (lokale) pizzeria te bellen en je voor doen als één van de bewoners...Ja we zitten op dat terrein in Crailo..laat maar doorkomen die 15 pizza's
Of 15 matrassen, maar dat ze wel 500 per stuk kosten, en vandaag nog geleverd mag worden. Het mag wat kosten natuurlijk. Komen die matrassen daar aan, is het van: "Oh u bent van de matrassen?!, wat fijn" en dan helemaal neerleggen enzo. en dan van: "Dat is dan ¤7500,- graag"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Of 15 matrassen, maar dat ze wel 500 per stuk kosten, en vandaag nog geleverd mag worden. Het mag wat kosten natuurlijk. Komen die matrassen daar aan, is het van: "Oh u bent van de matrassen?!, wat fijn" en dan helemaal neerleggen enzo. en dan van: "Dat is dan ¤7500,- graag"
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Of 15 matrassen, maar dat ze wel 500 per stuk kosten, en vandaag nog geleverd mag worden. Het mag wat kosten natuurlijk. Komen die matrassen daar aan, is het van: "Oh u bent van de matrassen?!, wat fijn" en dan helemaal neerleggen enzo. en dan van: "Dat is dan ¤7500,- graag"
Mmm, ik zie haar nooit iets noteren als er weer iets besteld of omhoog onderhandeld is.quote:
En die zeikert wou niet de rest van zijn tijd daar pannekoekenbakker blijven bakken..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
Die Hakim moet nu ze bek houden...Hij is gewoon bang dat zijn pannenkoekenideetje wordt gesaboteerd...meer dan een idee is het nog niet eens...
Mhuhahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef Razor21 het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op het Utopia terrein bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar het hek toe waar zo'n kansloze matrassen boer matrassen voor een 500 euro zit te verkopen.
Je gooit 500 euro naar dat mannetje en koopt een matras voor dat geld.
Dan leg je de matras op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn matras wat doe je?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef Hunter het volgende:
Zou Hakim weten dat er ook bloem in pannenkoeken moet?
De stand is oneindig veel geld kunnen uitgeven, kost allemaal geen drol.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mmm, ik zie haar nooit iets noteren als er weer iets besteld of omhoog onderhandeld is.
Ze zegt ook nooit wat de stand is.
Neemt u ze dan maar weer mee ........quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:20 schreef Mallika het volgende:
[..]
De stand is oneindig veel geld kunnen uitgeven, kost allemaal geen drol.
kasboek ziet er als volgt uit
+ ¤ 10.000
- geen drol
Meneer heeft zichzelf de rol van regelaar toebedeeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:24 schreef beequeen het volgende:
Hakim heeft echt nog geen reet gedaan, behalve uitslapen, bellen en gapen.
En stroop, poedersuiker, servetten, borden, vorkjes, olie ...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef margje53 het volgende:
Als iedereen nou gewoon Hakim zijn pannenkoekboerderij gaat bouwen en zorgt voor melk, eieren, meel,een gascomfoor, afzuigkapje, pannen en ovenhandschoenen dan zal je hem niet meer horen.
Ze gaan dus blijkbaar van al dat hout beddenbodems maken.. Een matras op de grond is blijkbaar niet voldoende.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:27 schreef Leandra het volgende:
Paul had toch al bedden en een toilet voor 1600nogwat euro geregeld? Dat was exclusief matrassen????
Volgens mij moeten ze Giorgio daar gewoon voor inzetten, dan heeft ie toch nog een functie ......quote:
Lindy was gisteravond aan het huilen omdat ze (door Hakim?) toegewezen is de dieren te verzorgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze gaan dus blijkbaar van al dat hout beddenbodems maken.. Een matras op de grond is blijkbaar niet voldoende.
Hakim is bezig om een restaurant op te zetten i.p.v. Utopia.
Paul wil gewoon aannemer zijn.
Vanessa wil huisvrouw zijn en mopperen over de troep.
De 2 relies willen prediken.
Peter zit er alleen om BB te spelen
Lindy wil dieren verzorgen.
Waarom zitten ze daar? Ze willen gewoon doen wat ze al deden.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:35 schreef Mallika het volgende:
En daar hebben we de "ik ben net gestopt met roken"
Geweldig spel. Heel lang gespeeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik moet opeens aan Farm Frenzy denken ...
[ afbeelding ]
Olie? Wat dacht je van bakken in boter zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En stroop, poedersuiker, servetten, borden, vorkjes, olie ...
Er moet een dictator zijn, democratie werkt daar nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:35 schreef Toverheks het volgende:
Paul deelt zo graag de lakentjes uit en duld geen tegenspraak
Ik vind dat ze van die extra grote pannekoekborden nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Olie? Wat dacht je van bakken in boter zoals het hoort.
Oh ja? Gemist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:35 schreef Mallika het volgende:
[..]
Lindy was gisteravond aan het huilen omdat ze (door Hakim?) toegewezen is de dieren te verzorgen.
Ze wil met name ook graag haar technische kant laten zien.
Eerst ff een keiharde boer en dan zijn verhaal hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:37 schreef Mallika het volgende:
Harold gaat nu even verhaal doen bij Hakim en Aike
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe groot het kringetje is maakt Aike niet uit, als er maar kringgesprekjes zijn, liefst de hele dag dat geeft een beetje schijnbestaansrecht voor dat verder nutteloze mens..
[ afbeelding ]
Het is nu alleen wachten op de beren. Al dan niet op de weg.quote:
Ze staat er ook zo lekker "ik heb alles onder controle" bij te wiebelen...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Aike is een echte manager, veel regelen en lullen maar niet de handen uit de mouwen
Ze heeft wel een lekkere stemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe groot het kringetje is maakt Aike niet uit, als er maar kringgesprekjes zijn, liefst de hele dag dat geeft een beetje schijnbestaansrecht voor dat verder nutteloze mens..
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat hij deze instelling niet heeft getoond tijdens zijn castinggesprekken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Disana het volgende:
Je moet je niet helemaal de tyfus hoeven te werken. Dan had ik net zo goed thuis kunnen blijven. Vindt Harold.
Als je altijd bezig ben met regelen en er gebeurt ook wat is het niet erg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Aike is een echte manager, veel regelen en lullen maar niet de handen uit de mouwen
slijmt zich er in bij de andere ' leiders' en denkt dat ze safe zitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze staat er ook zo lekker "ik heb alles onder controle" bij te wiebelen...
Nee, dat in drie maanden per jaar binnenlopen met oliebollen is in de echte wereld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het begin gemist, is het pannenkoekenplan Hakim zijn idee, ik dacht dat zijn plan de oliebollen zouden zijn de laatste 3 maanden van dit jaar.
Zijn gedrag spoort niet met zijn bio:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij deze instelling niet heeft getoond tijdens zijn castinggesprekken.
quote:Alles wat thuis moet gebeuren, kan Harold zelf en hij is behoorlijk handig. Hij kan behangen, stuken, elektra en sanitair aansluiten. Hij denkt dat zijn handigheid van pas komt in Utopia. Om aan geld te komen wil Harold kippen, koeien en geiten houden. De eieren, melk, kaas en boter wil hij verkopen.
Ja, maar die vent is waarschijnlijk al betaald door Talpaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef Laysa het volgende:
Als ik die meneer was kwam ik al niet meer...lekker denigrerend die hakim met zijn kaasboertje
Of juist wel en dachten ze dat hij op die manier voor wat extra spanning zou kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij deze instelling niet heeft getoond tijdens zijn castinggesprekken.
das mooi, want die kaas kan tie gebruiken om de olie van de tonijn te gebruiken, tegen doorlekkenquote:
O, dan heb ik dat gisteren verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat in drie maanden per jaar binnenlopen met oliebollen is in de echte wereld.
Dit moet over een andere Harold gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn gedrag spoort niet met zijn bio:
[..]
Het gaat nog heel lang duren voordat de individuele egootjes er achter komen dat er geen 15 Utopiaatjes gemaakt kunnen worden. De strijd gaat er dan om wiens Utopia het wel gaat worden, hopelijk voor dat het geld op is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef Jian het volgende:
Hakim ziet duidelijk niks in "dat kaasboertje", hij moet zijn pannenkoekenpaleis veilig stellen.
Dat hele bouw aan samenleving doet er niet toe. Het gaat om de onderlinge interactie, het is uiteindelijk voor SBS6 waar alleen huismoeders van 60 naar kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef Copycat het volgende:
Bouw een eigen samenleving, maar wel met door ons uitgekozen bedrijven.
jij en ik dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat hele bouw aan samenleving doet er niet toe. Het gaat om de onderlinge interactie, het is uiteindelijk voor SBS6 waar alleen huismoeders van 60 naar kijken.
En een aantal Fokkersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat hele bouw aan samenleving doet er niet toe. Het gaat om de onderlinge interactie, het is uiteindelijk voor SBS6 waar alleen huismoeders van 60 naar kijken.
Ach, als ze worden voorgesteld reageert meneer Klaver misschien met "oh ja, jij bent het oliebollenbakkertje".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef Laysa het volgende:
Als ik die meneer was kwam ik al niet meer...lekker denigrerend die hakim met zijn kaasboertje
En die paar die voor de tv in slaap gevallen zijn, en vergeten weg te zappen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Exact, ik zei het al, gewoon een bedrijfsmatige aanpak, kop houden zo gaan we het doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat nog heel lang duren voordat de individuele egootjes er achter komen dat er geen 15 Utopiaatjes gemaakt kunnen worden. De strijd gaat er dan om wiens Utopia het wel gaat worden, hopelijk voor dat het geld op is.
a true leaderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:48 schreef margje53 het volgende:
Hij zegt: Alle neuzen 1 kant op. Hij bedoelt: Alle neuzen mijn kant op
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Toverheks het volgende:
ach als dit niet van te voren geregeld al was, 15 matrassen koste 280 euro, en meneer van matrassen neemt ook nog een presentje mee voor het huis..............mochten toch geen kado`s aangenomen worden.
Daarom hebben ze nu al zeker al 100 liter weggegooid zeker?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:41 schreef Mallika het volgende:
Hakim maakt zich zo druk om die melk en dat kaasboertje.
tot woensdag is zeker 250 liter melk dat zijn 2500 pannenkoeken
dat is ondernemerszin, dat is vooruitdenken, dat is snel
Leiding moet er komen! Ein Führer ein Vaterl..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact, ik zei het al, gewoon een bedrijfsmatige aanpak, kop houden zo gaan we het doen!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef Injetta het volgende:
Ik wissel tussen irritante drammer tot waardering voor Hakim.
Hij dramt, hij is denigrerend over de rest, maar.... Hij is wel de enige die snapt dat je ook inkomsten moet hebben die voldoende zijn en ook binnen een korte termijn. En ook dat het niet werkt als 15 mensen alle kanten op springen.
Omdat ze geen opslag voor de melk hebben, maar als die kaasboer melkbussen neer komt zetten dan is dat niet goed, dat druist tegen de plannen van Hakim inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Daarom hebben ze nu al zeker al 100 liter weggegooid zeker?
Het is maar de vraag of die pannekoeken daadwerkelijk verkocht gaan worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef Injetta het volgende:
Ik wissel tussen irritante drammer tot waardering voor Hakim.
Hij dramt, hij is denigrerend over de rest, maar.... Hij is wel de enige die snapt dat je ook inkomsten moet hebben die voldoende zijn en ook binnen een korte termijn. En ook dat het niet werkt als 15 mensen alle kanten op springen.
Precies, ze hoeven nog net geen Duits te gaan spreken, maar "ordnung muss sein"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leiding moet er komen! Ein Führer ein Vaterl..
Ja maar die zijn wel erg smerig, oud, en verroest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:53 schreef margje53 het volgende:
Er staan 4 melkbussen onder de tafel, als poot
op marktplaats 3 melkbussen met rek 120 euri, kost geen drolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn wel erg smerig, oud, en verroest.
Ik vind die Emil zo'n ei, met z'n meidenslofjes aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
Emile wordt een beetje papperig vind Giorio, tijdens de zoveelste testosteronspiegelvergelijkingssessie...![]()
[ afbeelding ]
Mannen en hun testosteron ..... harg, harg, hargquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
Emile wordt een beetje papperig vind Giorio, tijdens de zoveelste testosteronspiegelvergelijkingssessie...![]()
[ afbeelding ]
Nog iemand die totaal niet overeen komt met z'n stoere bio.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die Emil zo'n ei, met z'n meidenslofjes aan
Jij hebt gewoon wat tegen gespierde kerels ... die maken dat je beseft wat je mistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind die Emil zo'n ei, met z'n meidenslofjes aan
Da's waar, maar het is wel enige concrete plan dat ook meteen voor inkomsten kan zorgen. ( en kost geen drolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:52 schreef Mallika het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die pannekoeken daadwerkelijk verkocht gaan worden.
Goedenmiddagquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon wat tegen gespierde kerels ... die maken dat je beseft wat je mist
Ik was exact hetzelfde aan het typen, waarom heeft ie überhaupt een riem om?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Capaja het volgende:
kan die jongen zn broek niet optrekken als tie met zn reet naar de camera gaat staan ?
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon wat tegen gespierde kerels ... die maken dat je beseft wat je mist
en dan ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Injetta het volgende:
Tja en wat was er verder nog echt concreet?
Uitlaatservice. Is niet gek, maar hoeveel honden kan Lindy uitlaten op een dag voor hoeveel geld?
das denk ik de zender riemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik was exact hetzelfde aan het typen, waarom heeft ie überhaupt een riem om?
Meditatie-sessies verkopen olv Rienk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is wel enige concrete plan dat ook meteen voor inkomsten kan zorgen. ( en kost geen drol)
Kaas maken kost tijd om het te maken en om volume te krijgen.
Een kerk levert ook niks op.
Tuinbouwerij moet zeker, maar dan ben je ook behoorlijk wat verder in de tijd.
Uitlaatservice. Is niet gek, maar hoeveel honden kan Lindy uitlaten op een dag voor hoeveel geld?
Dus hij heeft wel een punt: snel starten met de pannenkoeken en ondertussen kan iedereen werken aan de eigen plannetjes.
Ook dat!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
en dan ?
gaan mensen dr hond eerst naar hun brengen ?
Ik zou zeggen...doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meditatie-sessies verkopen olv Rienk?
Handoplegjes verkopen olv Andrea?
En weer ophalen. Doordacht wederom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Capaja het volgende:
en dan ?
gaan mensen dr hond eerst naar hun brengen ?
Hij heeft zeker een punt maar dat is dan ook het enige punt dat hij nog wil zien. Helikopterview ontbreekt en realiteitszin ontbreekt in die zin dat er genoeg melk is voor zowel de pannekoeken als de kaas en dat dat ook in zijn voordeel is. Hij hoeft maar aan te geven hoeveel melk hij per dag apart wil voor de pannekoeken en klaar. Maar nee zeikerdezeikzeik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is wel enige concrete plan dat ook meteen voor inkomsten kan zorgen. ( en kost geen drol)
Kaas maken kost tijd om het te maken en om volume te krijgen.
Een kerk levert ook niks op.
Tuinbouwerij moet zeker, maar dan ben je ook behoorlijk wat verder in de tijd.
Dus hij heeft wel een punt: snel starten met de pannenkoeken en ondertussen kan iedereen werken aan de eigen plannetjes.
Doet ie om te treiteren heb ik gisterenavond gehoordquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Hé Huub, flikker die streamlock er nou eens af op 1 + 2!
en laat het geluid op 3 gewoon aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Hé Huub, flikker die streamlock er nou eens af op 1 + 2!
Komt-ie zo weer hier tvp-en om het extra in te wrijven. Dat weet ik want ik heb DGK gezien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef Jian het volgende:
Doet ie om te treiteren heb ik gisterenavond gehoord
Had-ie niet gewoon achter zijn koffiewagentje kunnen blijven lopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Doet ie om te treiteren heb ik gisterenavond gehoord
dat is de utopiaanse variant van de nok op het dakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Waarom zitten ze aan de champi? Gaan ze dat doen bij elke plank die ze door hebben gezaagd?
Wacht maar tot de eerste bewoners fok ontdekken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt-ie zo weer hier tvp-en om het extra in te wrijven. Dat weet ik want ik heb DGK gezien.
lijkt me gaaf !quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste bewoners fok ontdekken.
Dacht dat de accu bijna leeg was?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef beequeen het volgende:
Mag iedereen een rondje bellen ofzo? Lindy ook al in een privé-gesprek met iemand.
Ik maakte er gisteren een garpje over, maar ze hebben echt Champiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Waarom zitten ze aan de champi? Gaan ze dat doen bij elke plank die ze door hebben gezaagd?
die stond er toen ze binnen kwamenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik maakte er gisteren een garpje over, maar ze hebben echt Champi
Die toegang sluit Huub gewoon af, zo ist iequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste bewoners fok ontdekken.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
dacht ook hetzelfde. dat moet toch niet lekker zitten, die broek op half 7quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik was exact hetzelfde aan het typen, waarom heeft ie überhaupt een riem om?
Lijkt een beetje op jouw voormalige UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Flatteuze pose van Dikbil
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Een wakkere internetter komt er toch wel opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Die toegang sluit Huub gewoon af, zo ist ie
LOL!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:16 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we Williams van RTL niet ff bellen? "Help, mijn Utopianen denken dat ze klussers zijn! "
Hohoho.. ik heb een heel beschaafde derrière hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op jouw voormalige UI
Op Lindy vooral. Lot is sowieso onontkoombare bijvangst.quote:
-20quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:16 schreef Joke43 het volgende:
Wat als het volgende week ineens gaat vriezen en sneeuwen??? Lijkt mij dat ze een " kleine" leefkeuken moeten maken, die makkelijker te verwarmen is. Lijkt mij dat ze nu hele hoge plavonds hebben en die ruimte echt niet warm te krijgen is bij -20.
goeie vraagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:22 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer gaan ze zich wassen? Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar mijn klabanus begint behoorlijk te meuren na een dag of twee.
Z'n vrouw is allang blij dat ie een jaar weg is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:30 schreef 5thencounter het volgende:
Paul is mee gaan doen vanwege zijn verslaving.. lekker gecast weer!
Coke, hash, extacy, ghb, heroine, de hele ratteplan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:28 schreef Disana het volgende:
Hakim is aan de coke geweest, verstond ik dat goed?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Z'n vrouw is allang blij dat ie een jaar weg is.
Echt he!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Z'n vrouw is allang blij dat ie een jaar weg is.
Ik vermoed ook dat het nogal meevalt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Coke, hash, extacy, ghb, heroine, de hele ratteplan.
Gaf 10 ruggen per week uit.
Was er na de geboorte van kind van compagnon in een dag er vanaf.
Fase: sterke verhalen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Jezus draagt Zijn eigen kruis?
[ afbeelding ]
Hakim zijn vrouw is ook zooo blij dat ie weg is!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Coke, hash, extacy, ghb, heroine, de hele ratteplan.
Gaf 10 ruggen per week uit.
Was er na de geboorte van kind van compagnon in een dag er vanaf.
Fase: sterke verhalen.
Over Ruud, hij zou een pornstar tatoo hebben volgens giebelkut Charlottequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:34 schreef Disana het volgende:
'Hij is erin gezet om ons te verleiden.' Over wie hebben de dames het?
Er wordt flink geroddeld, op fluistertoon.
Peter..hij heeft een bijzondere tatoo...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:34 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Peter..hij heeft een bijzondere tatoo...
Ah, dank.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over Ruud, hij zou een pornstar tatoo hebben volgens giebelkut Charlotte
Ik denk eerder dat het Ruud is, die zie ik er wel voor aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Peter..hij heeft een bijzondere tatoo...
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:34 schreef Disana het volgende:
Er is net een streamlock geweest, dus het wordt nu allemaal een tandje opgevoerd. Dramatische verhalen, roddel en achterklap, zagen van stoelpoten, enz.quote:Over Ruud, maar dat was gekscherend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |