@Leandra.......Hakim had het gisteravond erover dat er 3 containers compost staan, en hij ging bellen dat ook het GFT of zoiets ook opgehaald moest worden, ze moeten er wel zelf voor betalen uit de kas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar ik snap niet dat je compost laat ophalen als je selfsupporting wilt zijn.
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:56 schreef Mallika het volgende:
De koe heeft een gezwollen plek net boven zijn hoef dat pijn doet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef theemonster het volgende:
Hoop dat ik het nieuwe topic zo goed geopend heb.. (Ben vrij nieuw hier 😉 )
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.
Houten telefoon van rienkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte aan de telefoon met???? Een dikke kus voor mijn vader en moeder.
Niet als ze kaas willen gaan maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoen
Kaaspannenkoeken, lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
Ah, ok.quote:
Ze hebben er toch twee, met hun logica kan er dan best een weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
sterker nog... Er zijn plannen om ze beide weg te doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ze hebben er toch twee, met hun logica kan er dan best een weg.
Moet jij eens proberen te regelen. Ik krijg er 1 voor 500 euro.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Toverheks het volgende:
ach als dit niet van te voren geregeld al was, 15 matrassen koste 280 euro, en meneer van matrassen neemt ook nog een presentje mee voor het huis..............mochten toch geen kado`s aangenomen worden.
dafuqquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Mallika het volgende:
De matrassen zijn gelukt.
Charlotte roept daar drinken we champagne op.
Paul let je op? 10 flessen champagne bestellen
kost geen drol
Omdat ze hoogopgeleid zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:08 schreef iBenny het volgende:
Waarom bouwen ze geen moestuin? Waarom geen zonnepaneel? Waarom bellen ze prive met weinig beltegoed? Waarom zijn die mensen zo dom?
Dat bedoel ik, en ze zijn nog nieuw ook niks 2e handsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet jij eens proberen te regelen. Ik krijg er 1 voor 500 euro.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Als iemand nu even belt met Klaver Kaas en zegt Ja goedemorgen met Ruud we hebben net gebeld voor die kaas. Maar laat toch maar zitten
Die gaat wel meer belletjes krijgen dan alleen afbelletjes..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Razor21 het volgende:
Als iemand nu even belt met Klaver Kaas en zegt Ja goedemorgen met Ruud we hebben net gebeld voor die kaas. Maar laat toch maar zitten
ECHT?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ze zijn nog nieuw ook niks 2e hands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |