@Leandra.......Hakim had het gisteravond erover dat er 3 containers compost staan, en hij ging bellen dat ook het GFT of zoiets ook opgehaald moest worden, ze moeten er wel zelf voor betalen uit de kas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar ik snap niet dat je compost laat ophalen als je selfsupporting wilt zijn.
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:56 schreef Mallika het volgende:
De koe heeft een gezwollen plek net boven zijn hoef dat pijn doet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:54 schreef theemonster het volgende:
Hoop dat ik het nieuwe topic zo goed geopend heb.. (Ben vrij nieuw hier 😉 )
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is van het vallen. Vee arts! Daar gaat het laatste geld.
Houten telefoon van rienkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef beequeen het volgende:
Charlotte aan de telefoon met???? Een dikke kus voor mijn vader en moeder.
Niet als ze kaas willen gaan maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die koe gewoon wegdoen
Kaaspannenkoeken, lekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
Ah, ok.quote:
Ze hebben er toch twee, met hun logica kan er dan best een weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet als ze kaas willen gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |