Problem solved.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
Aldus een FOK'erquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen.
Onzin, gewoon hygiëne. Moesten wij vroeger ook altijd (jaren 70) toen ik op de basis school zat. Nu met die Moslims mag het niet meer. Die houden hun onderbroek aan ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Verplicht douchen na de gymles is er alleen maar om perverse leraren aan hun trekken te laten komen.
Werd je geboren met 30cm?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:09 schreef Crimyclown het volgende:
FOK!kers hebben met hun 30cm of meer niets om zich voor te schamen. Doe niet zo preuts gewoon...
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het gelovenquote:
Want een haas kan niet baas zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je jezelf Bozebaas had genoemd dan zou ik het geloven
Ja, m'n moeder heeft ook 20 hechtingen aan de bevalling over gehouden. Ben wel blij dat ze het goede buisje hebben doorgeknipt toen.quote:
Ik laat jou rennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef sp3c het volgende:
een haas is per definitie geen baas
die wint alleen door keihard weg te rennen
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:13 schreef sp3c het volgende:
wat wil je dan doen, met je stinkende hoofd je les engels volgen?
gewoon douchen ranzige viesnek, zo bijzonder is het allemaal niet
trek dan gewoon schoon ondergoed aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
alsof je van een beetje water en daarna je vuile onderbroek aantrekken schoner wordt
ik had op mijn achtste haar op mn poesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Samenvatting: TS is dik, harig en werd/wordt daardoor gepest.
Moslims krijgen ook werkelijk overal de schuld vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Onzin, gewoon hygiëne. Moesten wij vroeger ook altijd (jaren 70) toen ik op de basis school zat. Nu met die Moslims mag het niet meer. Die houden hun onderbroek aan ofzo.
Of geen ondergoed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
trek dan gewoon schoon ondergoed aan
wtf is deze?
met judo moesten wij dingen doen zoals van die li tjes in het midden doen alsof heg koeienpoep is en met iemand anders eromheen stoeienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.
ja als je dik en matig bent en altijd op de bank moet zitten hoef je ook niet te douchen neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof een gemiddelde gymles zoveel inspanning vereist.
kijk zo komen we ergensquote:
alsif er ooit een ouder was die de kids dat meegafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
trek dan gewoon schoon ondergoed aan
wtf is deze?
Dat moet je niet onderschatten. Het is wetenschappelijk bewezen dat douchen na de gymles een positieve invloed heeft op de algehele lichamelijk hygiëne van leerlingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
alsof je van een beetje water en daarna je vuile onderbroek aantrekken schoner wordt
man mijn moeder eet jouw moeder 4 breakfast gekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef mapima het volgende:
[..]
En na buitenspelen hoef je niet te douchen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als je dik en matig bent en altijd op de bank moet zitten hoef je ook niet te douchen nee
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:19 schreef mapima het volgende:
[..]
alsif er ooit een ouder was die de kids dat meegaf
Lekker fris ook heb je heel de tijd je onderbroek aan doe je die uit ga je douchen (wat apleen onder de douche staan is niks zeep en/of een spons) en dan doe je die onderbroek met vochtresten weer aan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
man mijn moeder eet jouw moeder 4 breakfast gek
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:19 schreef BozeHaas het volgende:
TS had altijd een remspoor in haar XXL onderbroek
Spannend joh, je maakt nog eens wat mee tijdens gym, heb je wel je maagdelijkheid kunnen verdedigen daar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:18 schreef mapima het volgende:
[..]
met judo moesten wij dingen doen zoals van die li tjes in het midden doen alsof heg koeienpoep is en met iemand anders eromheen stoeien
En na buitenspelen hoef je niet te douchen
haha iksdee iksdeequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:21 schreef mapima het volgende:
[..]
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxD
Poepende vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:21 schreef mapima het volgende:
[..]
hahaha we hadden een Anne in de klas die van de dokter altijd na gym moest gaan poepen pp de wc omdat ze anders een bruine onderbroek zou krijgenxD
Vertel eens verder over de middelbare schoolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
is toch zo?quote:
Onze poes werd geboren met haar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef mapima het volgende:
[..]
ik had op mijn achtste haar op mn poes
Bij ons douchte sowieso niemand na de les en bestond de les over het algemeen uit een beetje kloten, soms wat trefbal spelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
is toch zo?
als jij te lamstralig bent om je in te spannen dan hoef je niet te douchen nee maar over het algemeen waren dat nogal dikke kerels bij ons @ school
maar misschien was dat bij jullie ander
De dikke guys bij mij tijdens gym zweten een tsunami na een sprintje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
is toch zo?
als jij te lamstralig bent om je in te spannen dan hoef je niet te douchen nee maar over het algemeen waren dat nogal dikke kerels bij ons @ school
maar misschien was dat bij jullie ander
Ik ken iemand die op haar 8ste ongesteld was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Onze poes werd geboren met haar.
WTF, gaven je ouders je pokon te vreten ofzo?
nou ok de LOM-school is niet het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij ons douchte sowieso niemand na de les en bestond de les over het algemeen uit een beetje kloten, soms wat trefbal spelen.
hihahoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ok de LOM-school is niet het goede voorbeeld
LOOOOOOOOOOOOL.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ok de LOM-school is niet het goede voorbeeld
Ga m'n post lezen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Aangekleed nageboorte, ik snap wel waarom jij nooit wou douchen.
Zoals iedere gymles dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij ons douchte sowieso niemand na de les en bestond de les over het algemeen uit een beetje kloten, soms wat trefbal spelen.
bezemquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:34 schreef Crimyclown het volgende:
Ik probeer het te snappen, maar waarom zou je op de basisschool niet willen douchen. Daar ben je toch nog helemaal niet mee bezig ook allemaal...
als je er later wel mee bezig bent is de lol van dat gezamelijk douchen er na 2x ook wel vanafquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:34 schreef Crimyclown het volgende:
Ik probeer het te snappen, maar waarom zou je op de basisschool niet willen douchen. Daar ben je toch nog helemaal niet mee bezig ook allemaal...
Vroeg ik me dus ook al af.. Ken het fenomeen nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:38 schreef Spinosaurus het volgende:
Sinds wanneer is die regel? Toen ik op de basisschool zat heb ik nooit moeten douchen na het gymmen.
Verveelt zich kennelijk en doet achterlijkquote:
bij de zwemles wel, ergens in de jaren 80, ben van '77quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan me niet herinneren dat we op de lagere school al douchten of echt sportlessen hadden.. maar goed, ik ben dan ook al stokoud
Nou, ik weet nog op voetbal, er was zo'n vieze ginger, die was de enigste met schaamhaar toen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er later wel mee bezig bent is de lol van dat gezamelijk douchen er na 2x ook wel vanaf
als het niet gemengd douchen is moet je sowieso niet mieten
op de middelbare school wel, op de basisschool niet volgens mij..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou wij gingen gewoon douchen vroeger na de gymles, weet niet maar ik ben 45.
had die battieboi geklapt danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog op voetbal, er was zo'n vieze ginger, die was de enigste met schaamhaar toen.
En dat was ook een bos jonge, niet normaal.
Maar goed, elke fucking douchebeurt ging hij met z'n washandje z'n schaamhaar masseren en dat op anderen smeren.
Dit heeft hij 1 jaar gedaan.
Op joodse scholen weet ik het welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef Crimyclown het volgende:
Wat doen ze op christelijks scholen na de gymles?
Wij ook, maar pas op de middelbare school, waar we dan ook pas echt gymlessen kregen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou wij gingen gewoon douchen vroeger na de gymles, weet niet maar ik ben 45.
Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nou, ik weet nog op voetbal, er was zo'n vieze ginger, die was de enigste met schaamhaar toen.
Maar goed, elke fucking douchebeurt ging hij met z'n washandje z'n schaamhaar masseren en dat op anderen smeren.
je liet een ginger in je team??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat sowieso wel ja, klopt..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
bij de zwemles wel, ergens in de jaren 80, ben van '77
volgens mij gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ook, maar pas op de middelbare school, waar we dan ook pas echt gymlessen kregen..
HO, wacht ff, er begint wat te dagen:
Alhoewel, ik herinner me ineens een gymzaal waar we heen moesten op de lagere school.. En idd speciale kleding en schoenen moesten kopen.. En touwklimmen en apekooien etc.. Maar dat van dat douchen blijft vaag.. Maar waarschijnlijk toch wel dus, maar in eerste instantie gewoon vergeten..
Ik zowel op de basis als middelbare school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
op de middelbare school wel, op de basisschool niet volgens mij..
In mijn tijd heette dat "lagere school"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik zowel op de basis als middelbare school.
Ja hij was wel echt tering slecht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
je liet een ginger in je team??
en iedere keer huilen dat jullie verloren zeker?
die shit heeft een reden ... je pa had het je moeten vertellen
Ja man, ik begin me weer wat te herinneren, niet zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet beter dan dat er douches zijn bij een sporthal
Niets van bakken is toch buitenspeler?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja hij was wel echt tering slecht.
Zelfs dikkie dikzakjes waren sneller dan hem.
En het domste is nogwel dat hij achterin werd gezet.
Dat is zo typisch, als ie er niks van bakt, hup achterin...
Pupillentrainerlogica
We hebben wel eens met 11-0 verloren ok.
niet alleen heeft dat jullie voetbalcarriere verpest maar ook zijn carriere als materiaalkneus heeft eronder geledenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja hij was wel echt tering slecht.
Zelfs dikkie dikzakjes waren sneller dan hem.
En het domste is nogwel dat hij achterin werd gezet.
Dat is zo typisch, als ie er niks van bakt, hup achterin...
Pupillentrainerlogica
We hebben wel eens met 11-0 verloren ok.
Ja dacht ook eigenlijk juist van vroeger meer wel en tegenwoordig minder ivm moslims die doen dat niet gezamenlijk, ja misschien met boxershort aan ofzo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij ook, maar pas op de middelbare school, waar we dan ook pas echt gymlessen kregen..
HO, wacht ff, er begint wat te dagen:
Alhoewel, ik herinner me ineens een gymzaal waar we heen moesten op de lagere school.. En idd speciale kleding en schoenen moesten kopen.. En touwklimmen en apekooien etc.. Maar dat van dat douchen blijft vaag.. Maar waarschijnlijk toch wel dus, maar in eerste instantie gewoon vergeten..
Paar keer gedaan... En dat accepteren ze ook gewoon lol.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie moet er nu douchen op de middelbare? Dan kom je sws te laat bij je volgende les.
Ik ben net wat ouder dan jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:48 schreef arjan1112 het volgende:
volgens mij werd in de 4de de basisschool opgericht toen, heb nog op de kleuterschool gezeten, me zusje niet, niet dat het wat uitmaakte, was al in hetzelfde gebouw altijd al
Ja basis lagere school. Hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat "lagere school"
Geen idee, zaten 2 moslims op mijn school toen: een pestjoch dat bij mij de klas zat of een klas lager en zijn schat van een oudere zus.. Geen kinderen, dus geen idee hoe het er nu aan toe gaat..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:48 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja dacht ook eigenlijk juist van vroeger meer wel en tegenwoordig minder ivm moslims die doen dat niet gezamenlijk, ja misschien met boxershort aan ofzo?
Nope, zonder "basis'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:49 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja basis lagere school. Hetzelfde.
Niet als ze zo traag zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets van bakken is toch buitenspeler?
Uhh, jullie zijn hoe oud/jong precies?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet als ze zo traag zijn.
Ik moest dit seizoen nog een oefenwedstrijd meespelen met dat team van die gozer, ik gaf hem een steekpass, moest ik de bal zelf gaan halen omdat hij zo fucking traag was.
Pubertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef sp3c het volgende:
je moet hem gewoon niet laten spelen wan hij heeft nu eenmaal geen ziel
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef sp3c het volgende:
dat zijn juist goeie die hebben geen moeite met overtredingen om doelpunten te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef sp3c het volgende:
niet!quote:
Geen idee. En moslims zijn ook gewoon mensen..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:53 schreef capricia het volgende:
Hoe doen die Moslims dat eigenlijk met dat verplichte douchen?
Ik denk van niet, en anders met onderbroek aan. Niet naakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:53 schreef capricia het volgende:
ze delen de ideeen van Hitler over dat onderwerpquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:53 schreef capricia het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet als ze zo traag zijn.
Ik moest dit seizoen nog een oefenwedstrijd meespelen met dat team van die gozer, ik gaf hem een steekpass, moest ik de bal zelf gaan halen omdat hij zo fucking traag was.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:54 schreef Aiciu het volgende:
Ik ging altijd stiekem naar de meidenkleedkamer en er dan gauw doorheen rennen, al die wijfen wijven meisjes gillen en dan kreeg ik weer eens een aantekening in me mijn schrift ahhaha![]()
Niet komen gymmen gewoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:53 schreef capricia het volgende:
En joden dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze delen de ideeen van Hitler over dat onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook nog van plan een enigszins leuke grap te posten of niet?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze delen de ideeen van Hitler over dat onderwerp
Da's dan mooi kut voor al die mooie roodharige vrouwenquote:
deze was minder maar die van die LOM-school was echt wel gieren/brullen dudequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je ook nog van plan een enigszins leuke grap te posten of niet?
Ja gewoon buitenspeler en overslaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar waar zou jij hem dan neerzetten?
die zijn juist sexyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's dan mooi kut voor al die mooie roodharige vrouwen
Ook op mijn middelbare school zaten amper moslims, en die er zaten deden gewoon niet moeilij..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:57 schreef arjan1112 het volgende:
in de derde klas van de middelbare school moest ineens gymles apart voor meisjes en jongens
en de jongens die moslim waren douchte gewoon hoor
Daar hoef je geen slome dikke ginger voor te zijn hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
dat zijn juist goeie die hebben geen moeite met overtredingen om doelpunten te voorkomen.
Maar ze hebben geen ziel toch, want "ginger"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zijn juist sexy
maar ik hoef ze niet in mijn team als ik ga sporten
??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. En moslims zijn ook gewoon mensen..
Nee, laat hem lekker ff..quote:
Hoeveel teams hebben jullie?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja gewoon buitenspeler en overslaan.
Heb wel medelijden met een vriend van me die met die ginger in het team zit.
Ik snap niet hoe hij niet in het laagste team is ingedeeld... Ach ja...
ik ben niet per se op zoek naar de ziel van sexy damesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze hebben geen ziel toch, want "ginger"
nee want er staat geen link naar de bron in het artikel, anders had ik hem wel meegenomen natuurlijkquote:
LOL, nee dat snap ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet per se op zoek naar de ziel van sexy dames
bij mij waren er ook niet zoveel eigenlijk nu ik erover nadenkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:00 schreef arjan1112 het volgende:
Nauwelijks moslims op de middelbare school in 1990 ? waar woon jij ergens Zwolle ?
hard gewordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ik vandaag de dag nog gemixed kon douchen zou ik daar nieteens bij nadenken trouwens, gewoon broek uit, sokken uit, broek uit, douchen, kijken, beetje voelen, beetje spuiten, beetje lachen beetje glijden beetje slaan.
Zie het probleem niet zo.
1990? tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:00 schreef arjan1112 het volgende:
Nauwelijks moslims op de middelbare school in 1990 ? waar woon jij ergens Zwolle ?
met ziel is beter maar ik sluit het niet per definitie uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, nee dat snap ik
Maar neuken met en zielloze is geen probleem dus?
Ik ben oud en snap geen straattaal, al begrijp ik dat het niet vleiend is voor Sp3c..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok vind hem eigenlijk wel enigszins 'fatoe'
Net zo bazig als de "rot-op"-er knulquote:
Hinkelen snap je toch wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben oud en snap geen straattaal, al begrijp ik dat het niet vleiend is voor Sp3c..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je dan? en in Den Haag dat is zowizo al onzin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij waren er ook niet zoveel eigenlijk nu ik erover nadenk
In 1990 zat ik er al lang en breed hoor.. Had al bijna mijn diploma.. Maar ja, ik zat dan ook op een "lyceum"quote:
Fatoe = grapquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben oud en snap geen straattaal, al begrijp ik dat het niet vleiend is voor Sp3c..
Dank voor je uitlegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fatoe = grap
En door iemand fatoe te noemen noem je diegene grappig.
nah dat lijkt me dan sterk hoor.. den haag.. zker een christelijk gymnasium ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:05 schreef sp3c het volgende:
34
kan me nauwelijks moslims herinneren, 2 leuke dametjes en een kerel die ik nog steeds wel eens spreek maar verder wordt het lastig
Wie zegt dat hij in Den Haag geboren en getogen is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nah dat lijkt me dan sterk hoor.. den haag.. zker een christelijk gymnasium ofzo
er zaten bij mij in de klas op de basisschool en op de middelbare school trouwens 0 Surinamers, dat was nou best wel jammer eigenlijk
Ow die zaten er bij mij al in de jaren 70 meerdere op. Surinamers. Waarvan ik er met 2 nog steeds contact heb, ééntje was toen ook buurjongen. Op de lagere school.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nah dat lijkt me dan sterk hoor.. den haag.. zker een christelijk gymnasium ofzo
er zaten bij mij in de klas op de basisschool en op de middelbare school trouwens 0 Surinamers, dat was nou best wel jammer eigenlijk
wtf was dat voor een sloppenwijk gekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:11 schreef arjan1112 het volgende:
bij mij op school was de helft Marokkaans dat was in '92
Wij hadden 1 "neger" op de lagere school en 0 op de middelbare school vrees ik..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:10 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ow die zaten er bij mij al in de jaren 70 meerdere op. Surinamers. Waarvan ik er met 2 nog steeds contact heb, ééntje was toen ook buurjongen.
Volgens mij heb jij in Marokko geleefd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:11 schreef arjan1112 het volgende:
bij mij op school was de helft Marokkaans dat was in '92
volgens mij zit je ons maar wat te foppenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:12 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo sloppenwijk? Tegenwoordig is dat in heel den haag, rotterdam en amsterdam zo.. en op scholen in nog wel meer plaatsen denk ik
Islamofoob ofzo> of wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:12 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo sloppenwijk? Tegenwoordig is dat in heel den haag, rotterdam en amsterdam zo.. en op scholen in nog wel meer plaatsen denk ik
Op wat voor school zat jij?quote:
Nee, maar al was het zo? wat dan? Of ben je zo'n gekkie die denkt dat het allemaal terroristn zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef arjan1112 het volgende:
nou ok niet de helft maar eerder een derde ofzo en dan in de helft van de klassen de helft ofzo stad klassen dorp klassen.. en vanaf de 3de ook verschillend... bij de loodgieters meer 'autochtonen' enz
Je had het dan ook over nu en de randstad/grote steden..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:18 schreef arjan1112 het volgende:
Terroristen shit had je toen nog niet..
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:18 schreef RetRy32 het volgende:
Nee, openbare scholen zitten overvol met moslims.
Alle ouders van de autochtone kinderen zetten hun kinderen op christelijke scholen, hierdoor ontstaan moslimscholen.
Verzuiling much?
Ja, beestje heeft een ander naampje gekregen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:18 schreef deadprez het volgende:
Oh ja, gewoon het oude vmbo inderdaad.
Wat zeikt iedereen over moslims? Ja, er zijn kutjochies en ja er zijn Syriëgangers (extreem misleide jochies en meisjes), maar dat is NIET de overgrote meerderheid.. En ALLE rotte appels mogen van mij aangepakt worden..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:18 schreef RetRy32 het volgende:
Nee, openbare scholen zitten overvol met moslims.
Alle ouders van de autochtone kinderen zetten hun kinderen op christelijke scholen, hierdoor ontstaan moslimscholen.
Verzuiling much?
Maar daar leer je volgens mij niet meer echt een specifiek vak tegenwoordig, volgens mij komt dat pas als je naar het mbo gaat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja, beestje heeft een ander naampje gekregen.
Uhm, niemand zei iets negatiefs over moslims wtf.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeikt iedereen over moslims? Ja, er zijn kutjochies en ja er zijn Syriëgangers (extreem misleide jochies en meisjes), maar dat is NIET de overgrote meerderheid.. En ALLE rotte appels mogen van mij aangepakt worden..
Dit dus. Sowieso hebben die kutpubertjes helemaal niks met de islam te maken, maar gewoon met het feit dat het pubertjes zijn die graag stoer willen doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zeikt iedereen over moslims? Ja, er zijn kutjochies en ja er zijn Syriëgangers (extreem misleide jochies en meisjes), maar dat is NIET de overgrote meerderheid.. En ALLE rotte appels mogen van mij aangepakt worden..
Is gewoon zo in grote steden waar er veel scholen in een kleine ruimte zijn.quote:
Vroeger was de lts best een goede vakschool met a b of c niveau. Echt praktijk gericht waarmee je gemakkelijk kon doorstromen naar mbo/hbo technisch. Ik weet niet meer hoe dat zit met het VMBO tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar leer je volgens mij niet meer echt een specifiek vak tegenwoordig, volgens mij komt dat pas als je naar het mbo gaat.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:22 schreef arjan1112 het volgende:
toen ik er op zat kon je vanaf de 3de een vak kiezen
volgens me mijn vader was dat daarvoor vanaf de eerste en duurde het maar 3 jaar
ook volgens je vader zekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is gewoon zo in grote steden waar er veel scholen in een kleine ruimte zijn.
Ga zelf eens naar "roffa"...
Zeg gewoon Rotterdam dan...quote:
Time to go to sleep?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:26 schreef sp3c het volgende:
ik raak in de war door al die grijze avatars gek
"Douchen na gymles"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:27 schreef RetRy32 het volgende:
Er zijn trouwens ook gewoon reguliere moslim scholen waar de islam geïndoctrineerd wordt zoals de Bijbel op christelijke scholen.
Sowieso moet religieus onderwijs aangepakt worden en illegaal gemaakt worden.
Ah, daar komt de PVV'er uit de mouw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:27 schreef RetRy32 het volgende:
Er zijn trouwens ook gewoon reguliere moslim scholen waar de islam geïndoctrineerd wordt zoals de Bijbel op christelijke scholen.
Tja voorheen was er ook openbaar, christelijk en katholiek onderwijs, en nog steeds wel denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:27 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk met broek aan of niet (boxershort ofzo).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef arjan1112 het volgende:
iemand vroeg ' hoe doen moslims, dat met douche'
Mij beschuldigen van PVV'er zijn... Damn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, daar komt de PVV'er uit de mouw.
Wie heeft er wat negatiefs over moslims gezegd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laten we hier geen "ik bash moslims"-topic van maken zeg..
het ging verdorie over douchen na de gymles!
Onzin, zolang een school gewoon aan de eisen voldoet moet het geen enkel probleem zijn dat het een op religie gebaseerde school is. Vrije scholen dan ook maar verbieden?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mij beschuldigen van PVV'er zijn... Damn.
Het liefst had ik je nu geslagen![]()
Iedereen heeft het recht om vrij te denken.
Fictieve verhalen geïndoctrineerd krijgen vind ik niet kunnen.
Religie is een tumor in de samenleving.
Nee, nooit geweest ook denk ik. Ook niet in de jaren 70 toen ik op de lagere school zat. Dat werkt ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef sp3c het volgende:
wel douchen na de gymles trouwens maar absoluut niet gemengd
Wattes????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef arjan1112 het volgende:
Jij. het is veboden om 'autochtone' ouders te beschuldigen van moslimhaat.. aldus whiskers.
Ik heb wel gehoord, maar of dat waar is betwijfel ik. Dat het bij korfbal wel eens gebeurt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef sp3c het volgende:
maar zoals ik al zei, gemengd douchen is na de eerste keer ook niet zo heel boeiend meer
Ik zeg toch wat het probleem is?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onzin, zolang een school gewoon aan de eisen voldoet moet het geen enkel probleem zijn dat het een op religie gebaseerde school is. Vrije scholen dan ook maar verbieden?
Wat jij tot een probleem maakt.quote:
Broodje Shoarma?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef arjan1112 het volgende:
ff een broodje eten ofzo, best honger
Het is ineens een moslim bashtopic geworden..quote:
Veel mensen vinden ook dat kinderen op vrije scholen geïndoctrineerd worden, dus dat zou dan volgens jouw redenatie ook verboden moeten worden. Of geldt het alleen voor religie?quote:
bij het ijshockey kwam het ook wel eens voor als er niet genoeg vrije kleedkamers warenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord, maar of dat waar is betwijfel ik. Dat het bij korfbal wel eens gebeurt.
lolquote:
Meneer "ik weet hoe het er in de grote stad aan toe gaat"quote:
Oh is dat zo? Merk er weinig van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ineens een moslim bashtopic geworden..
Beter denk je die tetten heb ik al gevoeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij het ijshockey kwam het ook wel eens voor als er niet genoeg vrije kleedkamers waren
eerste keer denk je 'tetten!!!!!'
tweede keer denkje 'die tetten heb ik al gezien'
Owh, je mist de topicwending? Opmerkelijk..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Merk er weinig van.
if onlyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beter denk je die tetten heb ik al gevoeld.
Religie is een probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij tot een probleem maakt.
Er is niks aan de hand. Jij wil er graag een punt van maken, dat is iets heel anders. Maar dat weet je wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je mist de topicwending? Opmerkelijk..
Niet van mij in ieder geval, ik heb niks tegen religie. Mits oprecht en dan maakt het mij niet uit wat voor het is....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je mist de topicwending? Opmerkelijk..
Die mensen weten niet waar ze het over hebben en zijn dom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel mensen vinden ook dat kinderen op vrije scholen geïndoctrineerd worden.
Die-hard atheïsten, wat heb ik daar een hekel aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Religie is een probleem.
Je hoort geen fictieve verhalen bij kinderen van 4-11 naar binnen te dreunen en op basis van die fictieve verhalen het leven verklaren.
Je hoort niet te doen geloven dat er een hemel is op fucking 4/5 jarige leeftijd.
Ik dacht van tja als ik dood ga ik het toch beter toen ik 5 was.
Snap je?
En de hele bullshit in Noord Afrika en fucking 90 procent van het terrorisme is te wijten aan religie.
Dat heb ik nooit gezegd. alleen iets over % van de bevolking daar en mijn eigen verleden enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meneer "ik weet hoe het er in de grote stad aan toe gaat"
als je het moet melden dan gelooft niemand er nog wat vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef tetouaribo het volgende:
Onterechte klacht. Had zo wat als eerst beebhaar en grootste bobbel in mijn boxer. En ook niet van die ielige beentjes wat hollanders vaak hebben. ( sorry mijn kaaslingen)
Een astronout met astma...ik weet het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef sp3c het volgende:
mwah je verteld ze toch ook van sinterklaas?
of dat ze alles kunnen worden wat ze willen worden ... zelfs astronout ... met hun bril ... en hun astma
Sinterklaas is over hoe je moet leven, wat het leven voorstelt en wat de fundamenten van het leven zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef sp3c het volgende:
mwah je verteld ze toch ook van sinterklaas?
of dat ze alles kunnen worden wat ze willen worden ... zelfs astronout ... met hun bril ... en hun astma
nee dat kan dus nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Een astronout met astma...ik weet het niet.
nou dat is denk ik 30% ofzo waarvan dan ook nog een gedeelte door christenen.. meeste terrorisme gaat over onafhankelijkheid enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Religie is een probleem.
Je hoort geen fictieve verhalen bij kinderen van 4-11 naar binnen te dreunen en op basis van die fictieve verhalen het leven verklaren.
Je hoort niet te doen geloven dat er een hemel is op fucking 4/5 jarige leeftijd.
Ik dacht van tja als ik dood ga ik het toch beter toen ik 5 was.
Snap je?
En de hele bullshit in Noord Afrika en fucking 90 procent van het terrorisme is te wijten aan religie.
Beebhaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:43 schreef tetouaribo het volgende:
Onterechte klacht. Had zo wat als eerst beebhaar en grootste bobbel in mijn boxer. En ook niet van die ielige beentjes wat hollanders vaak hebben. ( sorry mijn kaaslingen)
principe is het zelfdequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sinterklaas is over hoe je moet leven en wat de fundamenten van het leven zijn?
Pest me niet zo met je mindgames bullebak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het moet melden dan gelooft niemand er nog wat van
schop me gewoon in elkaar met die epische paardenbenen van je danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Pest me niet zo met je mindgames bullebak.
Een mengsel van 4 'rassen'.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beebhaar?![]()
Wat ben jij dan voor ras, dikzak?
Hoe zit het dan met het zuur?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
principe is het zelfde
heel de tijd braaf zijn en dan krijg je op het einde snoep
Pleintje, 3 uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
schop me gewoon in elkaar met die epische paardenbenen van je dan
als je niet braaf bent moet je in de zak naar spanje en slaagt zijn negervrindje je met een takquote:
gewoon 2 uur vriend!quote:
Sorry maar een paard schopt niet zomaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
schop me gewoon in elkaar met die epische paardenbenen van je dan
OK man, snoep bij de kruidvat jatten of een bank beroven is ook hetzelfde principe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
principe is het zelfde
heel de tijd braaf zijn en dan krijg je op het einde snoep
hij noemde mij een bullebak dus hij heeft zo zijn redenenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry maar een paard schopt niet zomaar.
Het paard meestal ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij noemde mij een bullebak dus hij heeft zo zijn redenen
wel gek, als je niet braaf genoeg bent ga je naar de hel Spanjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
OK man, snoep bij de kruidvat jatten of een bank beroven is ook hetzelfde principe.
En dan nog heeft sinterklaas geen slecht effect, religie wel.
(Overigens ben ik anti-sinterklaas... Dus tja...)
daaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |