waaat? Stamppot van aardappelvlokken? Wat een barbaren. Gelukkig denken mn medestudenten waar ik mee om ga daar net zo oberquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou aardappelpuree poeder wel gebruiken voor sommige zaken (misschien in knoedels een idee?), maar ik hou er niet van om het te eten zoals het is bedoeld. Krijg het vaak genoeg voorgeschoteld bij studenten helaasJe kunt er wel een andijviestamppot van maken die enigszins eetbaar is maar daar houdt het ook wel mee op.
Dat is geen guilty pleasure. Dat is godenvoer.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
(...) frietje patatje stoofvlees) (...)
Exactly my point. En typisch Belgisch. Friet dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is geen guilty pleasure. Dat is godenvoer.
Heb er niks mee te maken. We hebben in het NL's zoveel benamingen een eigen woord gegeven. 1 van de redenen waarom het een taal is. Patat.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Exactly my point. En typisch Belgisch. Friet dus.
Dat is wel raar ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef frumslegnulk het volgende:
Rauwe alles. Rauwe gamba's (echt grijze, geen voorgekookte roze), rauw shoarmavlees, rauw gehakt, rauwe champignons. Wel in kleine hoeveelheden en geen kip. Maar dan nog. Beetje raar.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Of slagroom uit een spuitbus zo in je bek spuiten, dat is ook lekker.
Ieeuw!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef frumslegnulk het volgende:
Rauwe alles. Rauwe gamba's (echt grijze, geen voorgekookte roze), rauw shoarmavlees, rauw gehakt, rauwe champignons. Wel in kleine hoeveelheden en geen kip. Maar dan nog. Beetje raar.
Dat is toch gewoon lekker, dat is toch geen guilty pleasure?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Oja, duitse knakworsten (waarvan het velletje nog echt knakt) op een wit puntje met een heel klein beetje boter, wat mosterd en ruim ketchup.
Ik vind het lekker, zo af en toe geef ik me eraan overquote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon lekker, dat is toch geen guilty pleasure?
Nooit ziek geworden?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik kan me maar twee gevallen herinneren waar ik ziek ben geworden van voedsel, de eerste keer was door een sandwich tonijn uit de TESCO op vakantie in Schotland en de tweede keer door een bedorven kroepoekjequote:
Dit is niet normaal. Dit is goddelijk. Kun je ook met zee-egel doen. Zo lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
(...)
Oja, ik heb ook een keer best veel rauwe (zelfgeraapte) oesters gegeten maar oesters rauw opeten is normaal.
Klopt, veel mensen benaderen eten in schuldgevoel, met boete doen, en zichzelf belonen. Behalve dat je daar dik van wordt tast dat ook het vermogen aan om een OP te lezen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig hoe de term guilty pleasure hier verschillend wordt geinterpreteerd. Veel vinden iets al een guilty pleasure als het een ongezond imago heeft (bijvoorbeeld bittterballen of een frietje stoofvlees) of als het niet culinair genoeg is (bijvoorbeeld aardappelpuree uit een pak, dit wordt veel verkocht dus is niet ongebruikelijjk. Best te eten ook trouwens).
Precies, het voldoet eigenlijk niet aan je standaarden, maar je hebt er toch een zwak voor.quote:Voor mij zijn guilty pleasures echt dingen die je anders eet dan op de manier waarop ze bedoeld zijn en wat je liever niet aan anderen laat zien.
Een meisje? Want ik ken ook zo iemand.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef zwartja het volgende:
Ik ken iemand die overal Maggie bij doet. Over patat, pizza, gekookt ei, gebakken ei, aardappels.. overal..
Echte pepernoten of kruidnootjes?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
Pepernoten (eigenlijk kruidnoten) in een glas melk en dan oplepepen.
Wel snel zijn anders heb je pepernotenpap, afhankelijk van het merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |