Oeh, baileys met M&Ms.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef minilot het volgende:
Advocaat naar binnen werken alsof het vanillevla is: in een flinke schaal, met pure hagelslag erdoor en dan opeten met een grote lepel.
Dat zijn toch geen guilty pleasures, dame?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:24 schreef Myraela het volgende:
Hele dikke erwtensoep.
Hele rode biefstukjes.
Dat eet 3/4 van de bevolking zo ongeveer als toetje...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
Maar het is MIJN guilty pleasure.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat eet 3/4 van de bevolking zo ongeveer als toetje...
Oeh, ik doe meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:26 schreef minilot het volgende:
Advocaat naar binnen werken alsof het vanillevla is: in een flinke schaal, met pure hagelslag erdoor en dan opeten met een grote lepel.
Ja maar ja maar...quote:
+1quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:30 schreef Mirjam het volgende:
rijstebrij van dessertrijst met melk, met roomboter, suiker en kaneel
quote:
Bah, daar mag je je inderdaad wel voor schamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
En die van de Aldi schuif ik ook wel naar binnen.
I knowquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bah, daar mag je je inderdaad wel voor schamen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:31 schreef minilot het volgende:
Herstel: heel rode biefstuk is wel degelijk not, of tenminste nauwelijks done, maar dat terzijde
In goede snert blijft je lepel rechtop staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Rode biefstuk is niet echt om me voor te schamen eigenlijk nee. Mijn erwtensoep heb ik het liefst zo dik dat het bijna een puree is. Heerlijk.Maar toch niet hoe ik het andere mensen zou serveren.
Nee joh, gewoon melk drinken terwijl je op een dropje zuigt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Hoe in vredesnaam eet je dat..?
Door een blender..? verwarmd..? of als soep met stukken..?
Nee, écht goede snert kun je plakken van snijden en op brood doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In goede snert blijft je lepel rechtop staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |