Wees blij, ze had je dat bier ook kunnen geven, apart van het flesje.quote:
heeft ze ook gedaan. .....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees blij, ze had je dat bier ook kunnen geven, apart van het flesje.
Ik mag Roos welquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef franklop het volgende:
Roos wou geen bier halen
Even streng aangekeken
Tsja.... Zo wordt jij geen Topchef he!!quote:
vandaag nog chili con carne gemaakt!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Tsja.... Zo wordt jij geen Topchef he!!
ze staat al in keukenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Frank, ga eens even orde op zaken stellen daar.
Om jouquote:
eetbaar te maken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
vandaag nog chili con carne gemaakt!
Heetdrinker!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
Mijn thee is alweer op voor de reclame over is
Het is gewoon een programmablok op RTL8 geworden en heeft zelfs een eigen zender gekregen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
Telekids Tablet..![]()
Programma is volgens mij flink achteruit gegaan sinds Carlo & Irene het niet meer presenteren
Zo praat je niet over Roos?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef franklop het volgende:
Maar zorgt die doos niet dat t geluid minder is?
Beter dan Bieberquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef iBenny het volgende:
WTF is dit voor auditienummer [ afbeelding ]
dan bedoel ik niet wendy hèquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef franklop het volgende:
Maar zorgt die doos niet dat t geluid minder is?
ditquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Oh laat maar...die trillingtjes vind ik niets...net een schaap
idd, het begon goed.. Ik ilde adopteren zelfsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
Oh laat maar...die trillingtjes vind ik niets...net een schaap
Ja ik was ook echt enthousiastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, het begon goed.. Ik ilde adopteren zelfs
Bieber verkiezen boven Claptonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Sorry.
Ik vind dit sowieso een veel te 'zwaar' nummer voor een kind/auditie.
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
ik was net op de wc en hij stond er niet meer, maar daar is mijn wc-borstel dus gebleven
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
ik was net op de wc en hij stond er niet meer, maar daar is mijn wc-borstel dus gebleven
quote:
Straatprijs ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook eens dat iemand mij zo'n stuk karton brengt, voor een deelname. Of iets anders.
Iets anders.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook eens dat iemand mij zo'n stuk karton brengt, voor een deelname. Of iets anders.
zwemmarathon?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik dacht: ik maak het iets ruimer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets anders.
Daar kunnen we wel wat mee
wel handig voor reclamesquote:
Je hebt je de keuken uit gevochten?quote:
Kreeg een 8quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt je de keuken uit gevochten?
Gefeliciteerdquote:
Voelde als thuiskomen zeker, in de woonkamer? Frank had toch wel een sjaal om he?quote:
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
... Alleen door om de schattigheidswaarde
En ook nog een dode rat volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij gaat het liedje over een rat
Ach...ik heb een blauwe plek onder mijn oog...vogels ook heel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Mijn handen zitten vol met littekens door kut hamsters..
Waardeloze zanger, maar wat een aardige manquote:
Ja, was een warm welkom van mijn goede vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voelde als thuiskomen zeker, in de woonkamer? Frank had toch wel een sjaal om he?
Hij zingt op zich prima...alleen de liedjes zijn kutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze zanger, maar wat een aardige man
Probeer z'n nieuwe cd eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze zanger, maar wat een aardige man
Ik ben wel eens gebeten door een parkiet, kan me alleen niet herinneren dat ze ook zo hard konden slaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach...ik heb een blauwe plek onder mijn oog...vogels ook heel leuk
Gewoon aanlerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, was een warm welkom van mijn goede vriend![]()
Frank draagt geen sjaaltjes
Nadat hij eerst een kaasblokje te jattenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef franklop het volgende:
Overigens zit de kat nu popcorn te eten. Ja serieus
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze Goede zanger, maar wat en een aardige man
ja huiselijk geweld is geen feestje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gebeten door een parkiet, kan me alleen niet herinneren dat ze ook zo hard konden slaan
nee.quote:
I hear you...quote:
Heeft er de leeftijd voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef franklop het volgende:
Zal nu toch wel n s worden. Anders hebben ze geen team
Get a room en ga daar ruzie makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Slaat de alcohol nu al naar je hoofd??
Ik denk het ook wel...was hij degene met de 2 N&S CD's in de kast.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:40 schreef franklop het volgende:
Zal nu toch wel n s worden. Anders hebben ze geen team
Ja en dat irritante petjequote:
en petje!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die van Ben?
Eh nee, dat jochie in de V bedoel ik, sorry![]()
Jij de meiden, ik de jongens?quote:
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was dat een jongen die achter het scherm stond?
Volgens mij is het maximaal 14 jaar dit seizoenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzo
Oh ok, dat wist ik niet, maar in elk geval de maximale leeftijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij is het maximaal 14 jaar dit seizoen
ik vermoed een donker meisje, dus ik houd mijn tweede adoptieplaats nog even openquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzo
Wanneer keek je voor het laatstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was dat een jongen die achter het scherm stond?
niet vanzelfquote:
Tsja, smurf vs Bassie en Adriaan?quote:
ik heb een fles wijn gekocht bij AH en toen ik terug kwam was er nog steeds reclamequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, ik heb tussendoor een gesprek gevoerd en nog zijn we geen steek verder
Maar die zijn ook meestal wel een week geldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb een fles wijn gekocht bij AH en toen ik terug kwam was er nog steeds reclame
N&S hebben de geweldige Bodine in hun teamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef franklop het volgende:
Dat meisje in de doos zal wel voor n&s kiezen dan
Oh..volledig langs mij heen gegaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S hebben de geweldige Bodine in hun team
goalsquote:
Je zou denken dat die nooit The Voice kijken, want tv...maar sinds kort weet ik dat uitzending gemist wel magquote:
Jep, dat wist ik al langer (bible belt hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou denken dat die nooit The Voice kijken, want tv...maar sinds kort weet ik dat uitzending gemist wel mag
dat dan weer welquote:
Ik maakte er altijd wel 2 of 3 hoorquote:
Moest de wind wel goed staan zeker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik maakte er altijd wel 2 of 3 hoor
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, dat wist ik al langer (bible belt he)... Jochie heel trots 'wij hebben thuis geen tv'. En ik: 'Hoe vaak kijkt je moeder GTST via rtlgemist?' 'Elke dag'
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, dat wist ik al langer (bible belt he)... Jochie heel trots 'wij hebben thuis geen tv'. En ik: 'Hoe vaak kijkt je moeder GTST via rtlgemist?' 'Elke dag'
Nee meestal als de tegenstander er niet wasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moest de wind wel goed staan zeker.
CU'ers wel vaker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:58 schreef StrawberryFields het volgende:
Refomoeders dragen over het algemeen geen spijkerbroek
ditquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Die moeder lijkt op een kind met een raar brilletje en syndroom van down
Een krasje op d'r bril wilde ze helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:01 schreef roos85 het volgende:
Angela zegt heel subtiel dat ze zich niet moet aanstellen...
Misschien keek hij de clips zonder gehoorapparaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Katy Perry zingen voor overleden opadie man draait zich om in zijn graf
meisjes met brilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een krasje op d'r bril wilde ze helemaal niet.
Opa ging 2 jaar geleden of zo dood?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien was het een oude snoeperdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Jawel, ze zingt een beetje a la Christina Aguileraquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch wil ik deze nog een keer horen, maar ik denk niet dat ze andere liedjes kan zingen
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
dat hoorde ik toch goed hè? een donker meisje, deze is voor mij!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |