Jij de meiden, ik de jongens?quote:
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was dat een jongen die achter het scherm stond?
Volgens mij is het maximaal 14 jaar dit seizoenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzo
Oh ok, dat wist ik niet, maar in elk geval de maximale leeftijdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:49 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij is het maximaal 14 jaar dit seizoen
ik vermoed een donker meisje, dus ik houd mijn tweede adoptieplaats nog even openquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, ik gok een meisje van 15 ofzo
Wanneer keek je voor het laatstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Was dat een jongen die achter het scherm stond?
niet vanzelfquote:
Tsja, smurf vs Bassie en Adriaan?quote:
ik heb een fles wijn gekocht bij AH en toen ik terug kwam was er nog steeds reclamequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, ik heb tussendoor een gesprek gevoerd en nog zijn we geen steek verder
Maar die zijn ook meestal wel een week geldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb een fles wijn gekocht bij AH en toen ik terug kwam was er nog steeds reclame
N&S hebben de geweldige Bodine in hun teamquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:53 schreef franklop het volgende:
Dat meisje in de doos zal wel voor n&s kiezen dan
Oh..volledig langs mij heen gegaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S hebben de geweldige Bodine in hun team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |