Gefeliciteerdquote:
Voelde als thuiskomen zeker, in de woonkamer? Frank had toch wel een sjaal om he?quote:
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
... Alleen door om de schattigheidswaarde
En ook nog een dode rat volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens mij gaat het liedje over een rat
Ach...ik heb een blauwe plek onder mijn oog...vogels ook heel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Mijn handen zitten vol met littekens door kut hamsters..
Waardeloze zanger, maar wat een aardige manquote:
Ja, was een warm welkom van mijn goede vriendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voelde als thuiskomen zeker, in de woonkamer? Frank had toch wel een sjaal om he?
Hij zingt op zich prima...alleen de liedjes zijn kutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze zanger, maar wat een aardige man
Probeer z'n nieuwe cd eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze zanger, maar wat een aardige man
Ik ben wel eens gebeten door een parkiet, kan me alleen niet herinneren dat ze ook zo hard konden slaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach...ik heb een blauwe plek onder mijn oog...vogels ook heel leuk
Gewoon aanlerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, was een warm welkom van mijn goede vriend![]()
Frank draagt geen sjaaltjes
Nadat hij eerst een kaasblokje te jattenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef franklop het volgende:
Overigens zit de kat nu popcorn te eten. Ja serieus
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waardeloze Goede zanger, maar wat en een aardige man
ja huiselijk geweld is geen feestje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gebeten door een parkiet, kan me alleen niet herinneren dat ze ook zo hard konden slaan
nee.quote:
I hear you...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |