DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet geloven kost nog minder ..
minder hoofdbrekens, minder moeite om andere mensen tot het geloof te bekeren
laten we het bij de COS houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenNatuurlijk zijn er hier en daar mensen, maar hoe vaak mij al niet vertelt is dat ik gek ben en 'niets' moest gaan geloven, is ontelbaar.
oke gekkiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenNatuurlijk zijn er hier en daar mensen, maar hoe vaak mij al niet vertelt is dat ik gek ben en 'niets' moest gaan geloven, is ontelbaar.
dat geloof ik graag, maar dat komt dus vaak voort uit irritatie opgewekt door bv jehova's die op zaterdagochtend 9 uur aan je deur staan om god langs te brengen. hoe vaak me dat al niet gebeurt is .. ik ben gelukkig nog niet zo gek om op zo'n tijdstip bij de mensen langs te gaan om te verkondigen dat god NIET bestaat...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lapo kaper bedoel jequote:
Niks houd je tegen om het te doen als je daar behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar dat komt dus vaak voort uit irritatie opgewekt door bv jehova's die op zaterdagochtend 9 uur aan je deur staan om god langs te brengen. hoe vaak me dat al niet gebeurt is .. ik ben gelukkig nog niet zo gek om op zo'n tijdstip bij de mensen langs te gaan om te verkondigen dat god NIET bestaat...
Ze moeten maar even op internet gaan neuzen eerstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze die tractor voor ¤ 2000 verkopen schijten ze in hun eigen zak. Die is volgens mij minstens 10k waard.
ik heb er dus geen behoefte aan .. blijkbaar hebben de jehova's wel de behoefte om mij lastig te vallen. en dus ga ik ageren. maar goed, terug ontopic maar??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niks houd je tegen om het te doen als je daar behoefte aan heb.
Nee, ze komen je informeren, net zoals een netbeheerder, verkoopster of een kranten jongen die je gelukkig nieuwjaar wenst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er dus geen behoefte aan .. blijkbaar hebben de jehova's wel de behoefte om mij lastig te vallen. en dus ga ik ageren. maar goed, terug ontopic maar??
Is nu toch een islamitisch bolwerk zo ongeveer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Armageddon het volgende:
Moet je hier in moerwijk doen om 9:00 aanbellen in het weekend. Kan je je voortanden gaan zoeken.
Meteen afgestemd dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef tonja het volgende:
Hee iets verstandigs.... Ik vind dat dat afhankelijk moet zijn van wat we verdiend hebben.
de plus verkoopt pakken wijn van een liter voor 1.99 (wellicht nu 2.09 dat weet ik niet)quote:
Ik ben vanmiddag achter het centraal station lastig gevallen door een jong meisje, of ik paars water zou drinken...(?)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er dus geen behoefte aan .. blijkbaar hebben de jehova's wel de behoefte om mij lastig te vallen. en dus ga ik ageren. maar goed, terug ontopic maar??
Brabotaalquote:
Begint er aardig op te lijken ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is nu toch een islamitisch bolwerk zo ongeveer?
Gewoon uit pure belangstelling, welk centraal station?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag achter het centraal station lastig gevallen door een jong meisje,
Geld zat, niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Achja koop gewoon wijn en bier
Is toch best gezellig
Bijna 100% zeker, alleen wanneer is de vraag.quote:
Amsterdam... welke andersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon uit pure belangstelling, welk centraal station?![]()
Wijn heel veel, goed plan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Disana het volgende:
Belachelijk, Vanessa wil extraatjes als cola of wijn.
Kost geen drolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Is toch best gezellig
Als iedereen z'n bek houdt tijdens het bidden hebben ze meer kansquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef practics het volgende:
[..]
Anders bidden ze wel tot god en komt het ook weer goed, moeten ze wel die kerk op tijd fixen
hop verbouwen, druiven .. beetje gist kopen, hopla .. zelf drank maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
Is toch best gezellig
Is prima johquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als iedereen z'n bek houdt tijdens het bidden hebben ze meer kans
Vieze handen waarschijnlijkquote:
Ja want een biefstuk is 4 euro en een fles wijn is 3 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef DJMO het volgende:
ieder een fles wijn?? hoor ik dat nou goed??
minimaal 2 naar keuzequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een goed plan als iedereen zijn eigen fles krijgt
ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een goed plan als iedereen zijn eigen fles krijgt
"Kost geen drol"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want een biefstuk is 4 euro en een fles wijn is 3 euro![]()
Dus ieder een fles wijn, logisch wel
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Gert het volgende:
Harold: "Hallooo, kan het even centraal! Hou nou even je SMOEL gewoon! Gewoon kalm (sic) en één tegelijk!"
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef DJMO het volgende:
God in m'n eentje overleef ik langer dan dat ik drie maanden met deze groep moet overleven ..
GEEN REGELS!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef xzaz het volgende:
Als ze naakt gaan, zal de regie ingrijpen?
Met een contract dat het je 10k kost om op te stappen, zal dat wel mee vallen, De Mol is niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Delenlill het volgende:
Straks gaat het programma niet door ons floppen, maar eerder door de bewoners zelf. Na een week zonder geld gezeten te hebben geeft de een na de ander de brui eraan.
dat was geen grapquote:
Op zich wel ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want een biefstuk is 4 euro en een fles wijn is 3 euro![]()
Dus ieder een fles wijn, logisch wel
Whût? ik kan niet na één week al afkicken hoor..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:26 schreef Delenlill het volgende:
Straks gaat het programma niet door ons floppen, maar eerder door de bewoners zelf. Na een week zonder geld gezeten te hebben geeft de een na de ander de brui eraan.
Anders is het voor ons niet te volgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef practics het volgende:
[..]
Nee echt geen regels hoor![]()
Maar door elkaar praten mag niet
Maar dan toch een stuk minder uitbundig...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
Over een half uur toch nog vergaderen. Krijgen we weer applaus en complimenten.
De volgende dag vreten ze niks, en wij hebben lol. Win winquote:
Nou en?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders is het voor ons niet te volgen
Vechten zijn sociaal een paar dingen voor nodig, niet aan de orde op dit moment.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef spambot31 het volgende:
Wanneer zouden ze echt gaan vechten?
ze moeten nog even 3 sigaretten roken in een kwartierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom niet meteen de vergadering? Of hebben ze weer een hele waslijst te bespreken
Even rokenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom niet meteen de vergadering? Of hebben ze weer een hele waslijst te bespreken
Nee, dat zie ik ook niet heel snel gebeuren, maar er lopen er een paar lichtontvlambaren bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vechten zijn sociaal een paar dingen voor nodig, niet aan de orde op dit moment.
Ik lees hier de dingen altijd vlak voordat ik ze hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Harold: Als ik mijn chipjes heb ben ik gelukkig.
Lange-termijn planning.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Echt absurd hoe luxe die mensen zichzelf behandelen. Ik heb geen idee hoe dat af gaat lopen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Jep dat was de grootste fout van van de mol, het op NL grondgebied doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga volgend jaar een nieuwe show opzetten maar dan in het buitenland met echt GEEN regels. Oh wat zou dat een hit worden!
ik doe mee!!! (als deelnemer, zonder instapgeld wel te verstaan!)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga volgend jaar een nieuwe show opzetten maar dan in het buitenland met echt GEEN regels. Oh wat zou dat een hit worden!
Dat denk ik ook na drie dagen is er al ietwat spanning. We wachten afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik ook niet heel snel gebeuren, maar er lopen er een paar lichtontvlambaren bij.
Onbeperkt drank. En gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef practics het volgende:
[..]
Jep dat was de grootste fout van van de mol, het op NL grondgebied doen.
Toneelhaak uiteindelijk?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Stem is net een beetje GOD.. hier hebben jullie een wereld leeg een schoon, helemaal voor JULLIE om in te vullen naar eigen wensen..![]()
Máárrrr.....![]()
Sjaaltje weg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Jian het volgende:
Haargel geen prio, Peter grijpt naar zijn borst
Nee dan krijgt de mol 10 instanties die de drank misbruik in zijn programma afkeurt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Onbeperkt drank. En gaan met die banaan.
Paul tijdens knuffel: Jij knuffelt wel heel erg lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Isamuts en paulmaar paul zijn meissie kijkt ook
- "Jongens... centraal! Mag ik even het woord.... ik wil even één ding zeggen: ik wil graag de complimenten geven aan Paul, Giorgio, Lindy en Ruud, die zulk geweldig werk hebben geleverd met de slaapkamer vandaag" (applaus volgt, iemand roept "TOP jongens!!!"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
Over een half uur toch nog vergaderen. Krijgen we weer applaus en complimenten.
Jij hoort ook allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paul tijdens knuffel: Jij knuffelt wel heel erg lekker.
Niet zo gek als je naar z'n lichaam kijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef waxmask het volgende:
WTF Harold vreet IEDERE dag Shoarma.... GODVER!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet iets doen om je slaap apneu en diabetes te onderhouden he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harold werkt er ook voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus. En dan weer een paar honderd over de balk smijten voor amandelolie en andere essentiële producten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
- "Jongens... centraal! Mag ik even het woord.... ik wil even één ding zeggen: ik wil graag de complimenten geven aan Paul, Giorgio, Lindy en Ruud, die zulk geweldig werk hebben geleverd met de slaapkamer vandaag" (applaus volgt, iemand roept "TOP jongens!!!"
Als er geen eten overblijft kunnen ze altijd een afvalkliniek beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je naar z'n lichaam kijkt
Je kan een vette hap toch variëren? Ene dag kipfilet, andere dag lamsribjes of doner, allemaal van dezelfde toko...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je naar z'n lichaam kijkt
Ik mis de champagne.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Injetta het volgende:
Nou het lijstje wordt volgens mij steeds langer.
Kilo's fruit en groente.
Brood
Blikken tonijn
Wijn
Biefstuk
Cake
Chips
Sambal
Knoflook
Uien
Koffiemelk
15 potten creme
Suiker
Pannenkoekenmeel
Stroop
Spek
Kaas
Pakken Brinta
Chocolade
En vast nog veel meer.
Of je legt Harold op de BBQ.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als er geen eten overblijft kunnen ze altijd een afvalkliniek beginnen
Dat ze überhaupt al over flessen wijn en biefstukken beginnen. In dit stadium.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Flow3r het volgende:
Jammer van die geheelonthouderds daar, meer dan 3 flessen wijn per 15 inwoners zal het niet worden
Alsof iemand met z'n volle verstand daar instaptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de echte deelnemers staan achter allang te springen om die zooi over te nemen
Uien? Echt waar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Injetta het volgende:
Nou het lijstje wordt volgens mij steeds langer.
Kilo's fruit en groente.
Brood
Blikken tonijn
Wijn
Biefstuk
Cake
Chips
Sambal
Knoflook
Uien
Koffiemelk
15 potten creme
Suiker
Pannenkoekenmeel
Stroop
Spek
Kaas
Pakken Brinta
Chocolade
En vast nog veel meer.
Laat zo'n cateraar komen, we willen een feest dit weekend , als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis de champagne.
De lijstjes in de Gouden Kooi waren volgens mij korter .....
Ik zal het wel willen proberen, maar ik zal me na een uur dood ergeren aan Harold en Peter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof iemand met z'n volle verstand daar instapt
Wie zei dat tegen/over wie dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten het wel een beetje bewaken, want ze hebben alle twee een vriend en vriendin thuis
tijdens de oproepen ervoor heb ik serieus getwijfeld om me op te gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof iemand met z'n volle verstand daar instapt
Niet voor Andrea?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
Weet iemand waar die 15 potten creme voor zijn?
Die 2 vind ik juist grappig, als het dan toch een freakshow moet zijn, dan maar een echte!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik zal het wel willen proberen, maar ik zal me na een uur dood ergeren aan Harold en Peter.
Dat is tegen de droge huid, want dat kan echt niet in een utopia natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
Voor hun huid....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
Grappig om naar te kijken, niet om mee te werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Die 2 vind ik juist grappig, als het dan toch een freakshow moet zijn, dan maar een echte!
Wees je kinderen dankbaar!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
tijdens de oproepen ervoor heb ik serieus getwijfeld om me op te gevenhet feit dat ik m'n kinderen niet kan en wil missen hield me tegen :#
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die valt met een vat vol creme nog niet op te lappen
Ik hoorde eerder vandaag iets over uierzalf en amandelolie. Maar dat is vast niet voor de koeien.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is tegen de droge huid, want dat kan echt niet in een utopia natuurlijk!
Voor de koeienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef spambot31 het volgende:
Iemand moet daar een pond crack droppen, en dan vervolgens daarna elke dag iets minder.
Oké... beetje voorbarig misschien van de dames...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lotte en lindy over Paul? en Isabella?
Jij met je geloof is even erg, allebei kan al sinds de jaren 80 niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef xzaz het volgende:
En dat roken, mijn god![]()
![]()
________________! We leven in 2014
Klopt, maar wij zitten hier toch te kijken, aan dat getimmer en gebouw van die Paul zit geen kraak of smaak aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Grappig om naar te kijken, niet om mee te werken
ze zeiden ook, als het gebeurd dan gebeurd het. Ik ga ze niet tegenhouden. Maar is wel heel zielig voor thuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké... beetje voorbarig misschien van de dames...
Ah, uierzalf, doordenkertje.quote:
Dat was een mooie inkopperquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef practics het volgende:
[..]
Jij met je geloof is even erg, allebei kan al sinds de jaren 80 niet meer.
Ik gok wel op een kleine, insinuerende verhaallijn tijdens de uitzendingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Gert het volgende:
Maar als Billy chocola en dikke lul zou roepen, knippen ze de chocola eruit en lijkt het op tv heel watquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoelde Billy dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok wel op een kleine, insinuerende verhaallijn tijdens de uitzendingen.
Ik hoop op het geen peuken moment, is steek er ééntje aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
En de laatste peuken gaan eraan, ze hebben er nog lol in ook, behalve die sjago Aike natuurlijk
Wat zei die dan?quote:
Hij heeft gelijk en daarbij is dat ook weer een extra reden voor irritatiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hakim heeft nog voor 2 dagen maar die gaat niks weggeven...
Dat word mattenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat gaat een bundel op leveren man...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
RienkGospel #8
Morgen, morgen gaan we kaas maken als kaas ooit tevoren.. Utopiekaas
Nahh, voor twee blikken tonijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup. Zonde.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lindy is zuinig op haar lichaam, behalve op haar longen
Het leek of Paul probeerde iets te roerbakken bij Isabel en toen zei Billy tegen Lindy dat ze door plakken en knippen er heel wat van kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei die dan?
Ik keek even een minuut of vijf mee en zag de camera flink inzoomen op het geaai.
Utopia gaat over relaties, het is niets anders dan Big brotherquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben al 4 dagen overleefd (in de meest barre omstandigheden die je je maar kunt indenken). Ze hebben er zeker al minstens 3000 euro doorheen gejast.
Hun rondleidingen zijn een daverend succes. Er zijn plannen genoeg en vanaf morgen hebben ze een enorm goedlopend pannenkoekenrestaurant. Ze houden allemaal enorm van elkaar. Het is een deken van liefde en respect.
Utopia is gerealiseerd.
Dus..... Applaus en morgen een wild overwinnaarsfeest.
Ik vraag me echt af hoe het er nu achter aan toe gaat....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben al 4 dagen overleefd (in de meest barre omstandigheden die je je maar kunt indenken). Ze hebben er zeker al minstens 3000 euro doorheen gejast.
Hun rondleidingen zijn een daverend succes. Er zijn plannen genoeg en vanaf morgen hebben ze een enorm goedlopend pannenkoekenrestaurant. Ze houden allemaal enorm van elkaar. Het is een deken van liefde en respect.
Utopia is gerealiseerd.
Vind ik ook, ben het helemaal met je eens, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Injetta het volgende:
Utopia is gerealiseerd.
Oh verrek vandaar dat billy de stal in ging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Het leek of Paul probeerde iets te roerbakken bij Isabel en toen zei Billy tegen Lindy dat ze door plakken en knippen er heel wat van kunnen maken.
Ik vond The colony geweldig hoewel totaal gescript natuurlijk (aanvallen door raiders, die de deelnemers niet echt kwaad mogen doen enzo) maar ben gek op anything post-apoc!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Delenlill het volgende:
Voor de mensen die willen zien wat de Mol ons belooft heeft: The Colony
En voor de mensen die dit programma in een echte survival situatie wil zien: Siberia (kwam pas halverwege de show erachter dat dit een thriller is over een realityshow die faliekant misgaat, dus geen echte reality).
Beste films zijn ook post-apo, vandaar dat dit me ook aansprak. Helaas, tis gewoon weer een SBS6, de bus, big brother achtig iets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond The colony geweldig hoewel totaal gescript natuurlijk (aanvallen door raiders, die de deelnemers niet echt kwaad mogen doen enzo) maar ben gek op anything post-apoc!
En de reden dat Lotje sinds haar peuken op waren om Lindy hing, niets is wat het lijkt...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh verrek vandaar dat billy de stal in ging.
Ze gedragen zich al alsof het jaar al om is, en een geweldige prestatie hebben neergezet.. het kan alleen maar leuker worden dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Injetta het volgende:
Utopia is gerealiseerd.
Nee die man is nu blij, er ligt nu echt een mooie basis hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het er nu achter aan toe gaat....John tierend door de toko, en dan moet de eerste uitzending nog starten...
![]()
![]()
En ze loopt niet op blote voetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Zo Rienk heeft ook wat meegemaakt, hij heeft dus wel verkering gehad, hoe is het mogelijk
MIsschien waste ie zijn voeten toen welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Zo Rienk heeft ook wat meegemaakt, hij heeft dus wel verkering gehad, hoe is het mogelijk
Gadver, van sex gingen zijn kleren toch stinken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Of die soort Britse BB met een zombie-apoc...heel erg Bad Taste-achtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond The colony geweldig hoewel totaal gescript natuurlijk (aanvallen door raiders, die de deelnemers niet echt kwaad mogen doen enzo) maar ben gek op anything post-apoc!
Zeker een aanrader!
Rienk heeft heel veel meegemaakt voor een zwerver, daarom twijfelen we enorm aan zijn echtheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:48 schreef Toverheks het volgende:
Ze bietst net de peuk die Lindy aan het roken is, rookt hem verder op en maakt 'm uit. Hoffelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
En de reden dat Lotje sinds haar peuken op waren om Lindy hing, niets is wat het lijkt...
Liefde heeft niets met opleiding te maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze weten het wel he, die hoogopgeleiden![]()
![]()
En hij springt nog over de daken, het is Sinterklaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Tamaartje het volgende:
Dat van die vriend is dus echt waar... 82!!![]()
Hij heeft wel wit haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij springt nog over de daken, het is Sinterklaas
Bidden voor de jackpotquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Flow3r het volgende:
Andrea heeft een vriend van 80, een mooie liefde zegt ze
Ondertussen waarschijnlijk wel 3 keer klinisch dood geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef spambot31 het volgende:
Ik hoop voor Andrea dat haar vriend er nog is als ze daar uit komt
quote:
hahahaaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij springt nog over de daken, het is Sinterklaas
Op tv wel hoor, hangen tl buizenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze willen dat dit programma een succes wordt mogen ze wel wat aan die barre verlichting in de loods doen. Je ziet vaak niet eens wie de schimmen zijn.
Ze moeten nog 360 dagen, geduld er komen nog zoveel vervangersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef DJMO het volgende:
pfff als je geil kon worden van saaie gesprekken, was ik al twintig keer klaargekomen .. kan het misschien iets spannender!?!?!
Totaal geen realiteitszin.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:53 schreef spambot31 het volgende:
Ze hebben het al over mainstages en hier een stage en daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |