DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet geloven kost nog minder ..
minder hoofdbrekens, minder moeite om andere mensen tot het geloof te bekeren
laten we het bij de COS houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenNatuurlijk zijn er hier en daar mensen, maar hoe vaak mij al niet vertelt is dat ik gek ben en 'niets' moest gaan geloven, is ontelbaar.
oke gekkiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
DJMO, lul niet alsof ik jouw op opgedrongen tot geloof te komen. Ongelovigen die zich aanstellenNatuurlijk zijn er hier en daar mensen, maar hoe vaak mij al niet vertelt is dat ik gek ben en 'niets' moest gaan geloven, is ontelbaar.
dat geloof ik graag, maar dat komt dus vaak voort uit irritatie opgewekt door bv jehova's die op zaterdagochtend 9 uur aan je deur staan om god langs te brengen. hoe vaak me dat al niet gebeurt is .. ik ben gelukkig nog niet zo gek om op zo'n tijdstip bij de mensen langs te gaan om te verkondigen dat god NIET bestaat...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lapo kaper bedoel jequote:
Niks houd je tegen om het te doen als je daar behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar dat komt dus vaak voort uit irritatie opgewekt door bv jehova's die op zaterdagochtend 9 uur aan je deur staan om god langs te brengen. hoe vaak me dat al niet gebeurt is .. ik ben gelukkig nog niet zo gek om op zo'n tijdstip bij de mensen langs te gaan om te verkondigen dat god NIET bestaat...
Ze moeten maar even op internet gaan neuzen eerstquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ze die tractor voor ¤ 2000 verkopen schijten ze in hun eigen zak. Die is volgens mij minstens 10k waard.
ik heb er dus geen behoefte aan .. blijkbaar hebben de jehova's wel de behoefte om mij lastig te vallen. en dus ga ik ageren. maar goed, terug ontopic maar??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niks houd je tegen om het te doen als je daar behoefte aan heb.
Nee, ze komen je informeren, net zoals een netbeheerder, verkoopster of een kranten jongen die je gelukkig nieuwjaar wenst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er dus geen behoefte aan .. blijkbaar hebben de jehova's wel de behoefte om mij lastig te vallen. en dus ga ik ageren. maar goed, terug ontopic maar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |