quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Gert het volgende:
Harold is naar eigen zeggen "helemaal ontspoord" als het om ufo's en aliens gaat. "Zelfs onze trouwtaart bestond uit ufo's. Drie ufo's boven elkaar. Ik denk dat die al wel op tv is geweest, ik heb er een foto van ingeleverd."
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Gert het volgende:
Harold is naar eigen zeggen "helemaal ontspoord" als het om ufo's en aliens gaat. "Zelfs onze trouwtaart bestond uit ufo's. Drie ufo's boven elkaar. Ik denk dat die al wel op tv is geweest, ik heb er een foto van ingeleverd."
staan nog in de filequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Toverheks het volgende:
Vraagje, staan er al mensen bij het hek te dringen voor de rondleiding
Ik denk dat Peter zo wel zegt dat Harold wat moet gaan doen ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me echt irritant dat er iemand met zijn handen in z'n zak staat te kijken hoe je zelf aan het werk bent Beter zetten ze die Harold even aan het werk
Waar een blikje tonijn al niet goed voor is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Emil laat zijn spieren even zien
die ging tijdens het badderen uit zodat die uitgewrongen kon wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi rekje al, nog wat gipsplaatjes ertegenaan, dan de volgende met een kozijntje erin..
En als alles klaar is (high five) zegt Stem dat ze geen afscherming mogen...![]()
[ afbeelding ]
paar pootjes onder die wandjes, matrassen erop en je hebt vierpersoons bedden ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi rekje al, nog wat gipsplaatjes ertegenaan, dan de volgende met een kozijntje erin..
En als alles klaar is (high five) zegt Stem dat ze geen afscherming mogen...![]()
[ afbeelding ]
ritalin kan ik zo over het hek dumpen daar .. heb nog zat liggen hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
De 1 mist ritalin de ander haar dagelijkse jointje.
[ afbeelding ]
nog steeds mee bezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Toverheks het volgende:
Hoe zit het met je matrassen Charmed?
Echt he? Wat zijn die meiden druk, joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
De 1 mist ritalin de ander haar dagelijkse jointje.
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds mee bezig.
Probleem is dat de matrassen over 14 filialen verdeelt liggen
De vorige keer glibberde dat beest uit over haar eigen strontquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef beequeen het volgende:
Waarom vallen die koeien steeds als ze terug de stal in moeten? Is het daar zo glad?
En een er boven een dubbel stapelbed... verrék kunnen ze overnachtingen gaan verhuren ¤30 p/nquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
paar pootjes onder die wandjes, matrassen erop en je hebt vierpersoons bedden ......
Weer iets dat dan van de boodschappenlijst gehaald kan wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef R0T29 het volgende:
Als die koeien blijven vallen hebben ze morgen slagroom
Wij sliepen zo'n 5 generaties geleden nog bij de koeien.... Hij 2 of 3?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef Jian het volgende:
Die Hakim is vast cowboy in het dagelijks leven, zo makkelijk als die met die koeien omgaat .......
Hoeveel mensen zullen er zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Nog een uurtje en dan gaan ze rijk worden van de rondleiding
Staan er al dranghekken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Ik denk helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!
Ik schat 6 vandaag.
Ik denk dat ze net niet genoeg gaan verdienen om het verprutste hout weer opnieuw te kunnen bestellenquote:
Ik denk dat het weer bij 2 gaat blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!
Ik schat 6 vandaag.
Of mensen die roepen dat ze gaan Knallen...op zeker...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Mensen die roepen 'gaat helemaal goed komen!' vertrouw ik doorgaans nooit...Roept Paul iets te veel.
Ook dat :-).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of mensen die roepen dat ze gaan Knallen...op zeker...
Hahaha.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef DJMO het volgende:
en ik denk dat er een hele horde bijstandsmoeders met in lompen geklede kindjes op de stoep staan om een pannenkoek te komen eten. /sarcasm
exclusief een ontbijtpannenkoek a ¤ 7,50quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een er boven een dubbel stapelbed... verrék kunnen ze overnachtingen gaan verhuren ¤30 p/n
Ja, opvallend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef beequeen het volgende:
Die boormachine heeft een accu die wel heul lang meegaat, of niet dan?
Ze hebben meerdere accu'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef beequeen het volgende:
Die boormachine heeft een accu die wel heul lang meegaat, of niet dan?
Ik ga voor 2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
Poll: Hoeveel mensen komen er voor de rondleiding??
• Niemand
• 4 personen
• Busladingen vol.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En de oplader staat in de zenderkamer
Ik verwacht alleen Johan Vlemmixquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
Poll: Hoeveel mensen komen er voor de rondleiding??
• Niemand
• 4 personen
• Busladingen vol.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Juistem!quote:
Die komt echt wel een keertje langs, met cameraploeg geloof mequote:
ik las dit en kreeg spontaan een niesaanval ...quote:
Pas op jonguh of ik skiet je...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik las dit en kreeg spontaan een niesaanval ...
quote:
Wie willen dat en waarom willen ze dat hij komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, ze willen Roy Donders in de tent.
Charlotte, om haar overall te pimpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:11 schreef Grunge. het volgende:
Wie willen dat en waarom willen ze dat hij komt?
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Disana het volgende:
Elke keer als ik inschakel, staat er wel iemand vlakbij de koeien en het stro te roken.
En André Pronkquote:
Is dat die met die grijze muts met oortjes? Die nu bij die dramaqueen en Peter staat?quote:
Echt hè? Zo stom en ze weten dat het niet mag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:12 schreef Disana het volgende:
Elke keer als ik inschakel, staat er wel iemand vlakbij de koeien en het stro te roken.
Ja, met die poezenmuts.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat die met die grijze muts met oortjes? Die nu bij die dramaqueen en Peter staat?
Alsof ze dat niet weten. Hun keuze, hun verantwoordelijkheid. En anders biefstuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Als dat stro in de fik vliegt, zijn de dieren er geweest.
Ja, en het is volkomen terecht dat het niet mag. Ze moeten niet overladen met regels worden, maar dit is toch wel een heel valide regel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Zo stom en ze weten dat het niet mag.
Stel je niet aan joh, boeren lopen doorgaans met een shaggie in de mondhoeken door de stal...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Als dat stro in de fik vliegt, zijn de dieren er geweest.
Hoezo valide? Omdat anders de diertjes in brand vliegen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en het is volkomen terecht dat het niet mag. Ze moeten niet overladen met regels worden, maar dit is toch wel een heel valide regel.
Meeste boeren die ik ken hebben een hekel aan vuur, en terecht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, boeren lopen doorgaans met een shaggie in de mondhoeken door de stal...
Lindy (met capuchon) en Charlotte staan nu bij Peterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat die met die grijze muts met oortjes? Die nu bij die dramaqueen en Peter staat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop zelf een octocopter...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:16 schreef Toverheks het volgende:
Is er nu al een aktie opgestart voor een vliegtuigje voor peter
Jij bent gekquote:
Ze hadden toch plannen voor een hondenoppascentrale? Ik heb ze er alleen niet meer over gehoord.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef iBenny het volgende:
Hebben ze al plannen voor een hond? Want dat zou het feest helemaal compleet maken
Een gezellig keffertje bedoel jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:18 schreef iBenny het volgende:
Hebben ze al plannen voor een hond? Want dat zou het feest helemaal compleet maken
Omdat ze daar ook weer te lichtzinnig over deden, dat is ook weer gebonden aan een hele hoop regeltjes en wetgeving.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hadden toch plannen voor een hondenoppascentrale? Ik heb ze er alleen niet meer over gehoord.
En als je dat doet mag een hele hoop andere dingen weer niet, waaronder voedsel voor verkoop bereiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef Toverheks het volgende:
Ze wilden een soort hondenpension / uitlaatservice beginnen, lindy kan nagels en oren schoonmaken daar heeft ze voor geleerd.
Allemaal van het land hè, net als de zakjes Maggi en Knorr die er nu in de pannen geschud worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:20 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn beste stukken kip die zachte G aan het bakken is.
Ach als John het even aanvraagd mag alles, alles voor tvquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
En als je dat doet mag een hele hoop andere dingen weer niet, waaronder voedsel voor verkoop bereiden.
Selfsupporting new style.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:21 schreef Gert het volgende:
Allemaal van het land hè, net als de zakjes Maggi en Knorr die er nu in de pannen geschud worden.
Ik hoor die naam de laatste maanden zo vaak vallen links en rechts dat ik maar eens de moeite heb genomen om 'm te googlen.quote:
Had je beter niet kunnen doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor die naam de laatste maanden zo vaak vallen links en rechts dat ik maar eens de moeite heb genomen om 'm te googlen.
Hier nog één, ik leef schijnbaar ook onder een steen, want ik kende die gozer ook niet .....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor die naam de laatste maanden zo vaak vallen links en rechts dat ik maar eens de moeite heb genomen om 'm te googlen.
Johan V. zou willen dat hij huispakjes had verzonnen in plaats van een kontfluit. Dan mocht hij nu vaak op tv.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lindy wordt het eerst gewiptquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef waxmask het volgende:
Is het trouwens bijna niet standaard dat de koks vaak het eerst gewipt worden? vaak vinden ze zichzelf onmisbaar om dan met een eliminatie de groep over zich te krijgen omdat ze vaak nogal bazig doen.
Hier nog een, en ik heb gelukkig nog steeds geen idee waar we hem van zouden moeten kennenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier nog één, ik leef schijnbaar ook onder een steen, want ik kende die gozer ook niet .....
Dat gaat bij Vanessa weer op, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef waxmask het volgende:
Is het trouwens bijna niet standaard dat de koks vaak het eerst gewipt worden? vaak vinden ze zichzelf onmisbaar om dan met een eliminatie de groep over zich te krijgen omdat ze vaak nogal bazig doen.
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef Day het volgende:
[..]
Die is niet irritant genoeg.quote:
Jij leest niet in SHO en kijkt geen Boelevaar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:22 schreef Pearlbitch het volgende:
ik moet ineens aan hans en grietje denken ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
Een kokende heks en een prekende zweefteef... wereld streams
Wat versta jij onder "gewipt" ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is niet irritant genoeg.
Vanessa gaat ook genomineerd worden, en ik denk dat alles boven de rivieren van haar af wil, met d'r spraakgebrek.
Oh, dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanessa gaat ook genomineerd worden, en ik denk dat alles boven de rivieren van haar af wil, met d'r spraakgebrek.
Ik kende hem tot voor heel kort ook niet. Die is gewoon ineens omhoog gevallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij leest niet in SHO en kijkt geen Boelevaar?
Tot die conclusie was ik ook al gekomenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef waxmask het volgende:
Zij ontving de Heilige Geest in Bonaire. Andere kennen hem beter als Big Slong Quincy.
[ afbeelding ]
Klop, vreselijk figuur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Disana het volgende:
Ik kende hem tot voor heel kort ook niet. Die is gewoon ineens omhoog gevallen.
Ik denk dat hij bedoelde wippen, en niet wippen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De koks houden het doorgaans lang vol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef waxmask het volgende:
Is het trouwens bijna niet standaard dat de koks vaak het eerst gewipt worden?
Ik vind die gekken op de stream wel leuk, tenminste als ik de moeilijke gezichten eromheen ziequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klop, vreselijk figuur.
En ook vreselijk streams op dit moment.
Ah, nou dat al helemáál niet. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde wippen, en niet wippen...
Rustig, het muntje valt straks wel bij Gert .......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze voelt dat mensen zich aan haar ergeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Mylene het volgende:
Vanessa is een beetje passief agressief.
het eten smaakte naar rookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef iBenny het volgende:
Koken op gas. Gewoon omdat een zelfgestookt vuurtje veeeeeeeel te duur is en veeeeeel te moeilijk is
Nee, dat zie ik ook niet voor me bij Lindy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nou dat al helemáál niet. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten.
Een halve wolf, zei ze... Ik heb geen idee welke ze kan bedoelen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Afghaanse hond? Volgens mij bedoelt ze gewoon een bully kutta, maar die zijn Pakistaans.
Heb jij koorts?quote:
Totdat Willem, DE RAT, een dolk in Ruuds rug stak.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, juist niet. De koks houden het doorgaans lang vol.
op open vuur gekookt eten is zo lekkerquote:
Ah, een kynologisch expert, jij bent ook van alle markten thuis, hèquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Afghaanse hond? Volgens mij bedoelt ze gewoon een bully kutta, maar die zijn Pakistaans.
In DGK was toch ook een goede kok gewipt voor dat Nataaas de keuken overnam?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
\
Totdat Willem, DE RAT, een dolk in Ruuds rug stak.
Dat had ik voor mezelf tijdens de Gouden Kooi al beslotenquote:
ze hadden het vanmorgen nog over drie ons vlees p.p. (of zouden dat per week bedoeld hebbenquote:
Zelden en nee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij leest niet in SHO en kijkt geen Boelevaar?
Ik denk dat de degenen die het minst uitvoeren het eerst genomineerd gaan worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sfeertje zit er nog net inquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de degenen die het minst uitvoeren het eerst genomineerd gaan worden.
Daar wassen ze zich.quote:
Ik hoop het niet zeg, arme Peterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de degenen die het minst uitvoeren het eerst genomineerd gaan worden.
Ik ben meer van het brede pad, dus ik val waarschijnlijk buiten de bootquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef Disana het volgende:
Als je de smalle weg bewandelt, ontvang je de heilige geest.
Niet gedoucht, een teiltje met waterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Day het volgende:
Oh, er kan wel gedoucht worden?
Waarom dan zo moeilijk doen met dat bad buiten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben meer van het brede pad, dus ik val waarschijnlijk buiten de boot
Ja.quote:
Daar zit Huub achterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef waxmask het volgende:
Mensen mensen de poppenkast begint om 15:00 uur!
[ afbeelding ]
Die twee liggen elkaar wel volgens mij. Ze hebben net besloten vriendinnen te zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef Day het volgende:
Charlotte is al afgehaakt, Lindy denkt: hoe kom ik van dat wijf af?
Hoedje wip zonder hoedje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
de gelovigen een eigen tafel, de rest een andere. problem solved ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Disana het volgende:
Echt, wie bidt er tegenwoordig nou nog voor het eten. En dan iedereen verplichten meet te doen.
Ja, zo'n kinderbijzettafeltje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
de gelovigen een eigen tafel, de rest een andere. problem solved ..
Ik, en nee niemand is verplicht om mee te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Disana het volgende:
Echt, wie bidt er tegenwoordig nou nog voor het eten. En dan iedereen verplichten mee te doen.
Ik had het over Andrea.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die twee liggen elkaar wel volgens mij. Ze hebben net besloten vriendinnen te zijn.
en als je dan niet gelovig bent moet je meebidden??? nou echt niet respect voor de mensen die wel willen bidden maar het moet je niet opgedrongen worden.quote:
Christenen, zo'n 2 miljard wereldwijd .......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef Disana het volgende:
Echt, wie bidt er tegenwoordig nou nog voor het eten. En dan iedereen verplichten mee te doen.
Nee hoor je kan er ook gewoon door heen tetteren als je dat wilt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je dan niet gelovig bent moet je meebidden??? nou echt niet respect voor de mensen die wel willen bidden maar het moet je niet opgedrongen worden.
Inderdaad en ik zou ook niet wachten op mensen die wel willen bidden!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je dan niet gelovig bent moet je meebidden??? nou echt niet respect voor de mensen die wel willen bidden maar het moet je niet opgedrongen worden.
Dat gezicht van Paul er bij is wel weer goudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef waxmask het volgende:
John de Mol goes EO.... Goede cast hoor Huub!
[ afbeelding ]
En in Nederland?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Christenen, zo'n 2 miljard wereldwijd .......
Als je bid doe je dat in jezelf, al zit iedereen erdoor heen te tetteren vind ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee hoor je kan er ook gewoon door heen tetteren als je dat wilt.
Oh dus bidden mag niet hardop maar tetteren welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je bid doe je dat in jezelf, al zit iedereen erdoor heen te tetteren vind ik
precies, iemand die wil bidden doet dat voor zichzelf, en heeft dan maling aan de herrie om zich heen. God hoort hem toch wel .. hij spreekt immers de taal van het hart?? ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je bid doe je dat in jezelf, al zit iedereen erdoor heen te tetteren vind ik
Mits je niet over God tettert...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oh dus bidden mag niet hardop maar tetteren wel
ze mogen wel hardop bidden, maar ze moeten niet zeggen dat ik stil moet zijn, of niet mag eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
precies, iemand die wil bidden doet dat voor zichzelf, en heeft dan maling aan de herrie om zich heen. God hoort hem toch wel .. hij spreekt immers de taal van het hart?? ofzo
Hier op het werk tetteren ze er ook doorheen, ik bid gewoon.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze mogen wel hardop bidden, maar ze moeten niet zeggen dat ik stil moet zijn, of niet mag eten.
Ja prima toch, maar ga jij ze verbieden om te eten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hier op het werk tetteren ze er ook doorheen, ik bid gewoon.
Nee waarom zou ik?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja prima toch, maar ga jij ze verbieden om te eten?
Geen idee eigenlijk, Google even, maar als iemand wil bidden voor het eten dan moet die dan lekker doen, ik wil zelfs wel even wachten met de eerste hap in m'n waffel schuiven, gewoon een soort fatsoen waarschijnlijk ....quote:
Sinds we een boerboel hebben ben ik me inderdaad een beetje gaan verdiepen in mastiff-achtigenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, een kynologisch expert, jij bent ook van alle markten thuis, hè
Nee dat bedoel ik niet, maar wil je bidden dan doe je het even in jezelf, al komt er een fanfare binnen, je kan niemand verplichten mee te bidden als hij/zij het niet wilt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze is gecast omdat ze een obsessie heeft, geen geloof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Dat deden ze net in Utopia wel
Dat is dus ook zijn enige wapenfeit na 4 jaar zwerven... Die heeft gewoon een pelgrimstocht gemaakt en dan kan je langs de route overal gratis slapen en eten bij katholieke gezinnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Tamaartje het volgende:
Rienk verteld zijn verhaal weer over dat hij in de cel heeft gezeten omdat hij de grens over wilde steken tussen Jordanië en Israël.
snel eruit stemmen dan maar, het irriteert mij dat zweverige jezus hallelujah gedoequote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze is gecast omdat ze een obsessie heeft, geen geloof.
Oh ik zal er niet treurig over zijn, geef mij maar Lindy.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
snel eruit stemmen dan maar, het irriteert mij dat zweverige jezus hallelujah gedoe
is er al een matrassenupdate??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
snel eruit stemmen dan maar, het irriteert mij dat zweverige jezus hallelujah gedoe
Ja, zo transparant als beloofd was is het bij lange na nietquote:
Gewoon een keer op boeren en herkauwen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:46 schreef spambot31 het volgende:
Ze hebben het daar trouwens luxer dan ik, ik had vanmiddag geen warme maaltijd als lunch
Nou, Secret Story vond ik nog wel wat erger.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Abed het volgende:
Slechtste cast voor een reality show ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |