quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Gert het volgende:
Harold is naar eigen zeggen "helemaal ontspoord" als het om ufo's en aliens gaat. "Zelfs onze trouwtaart bestond uit ufo's. Drie ufo's boven elkaar. Ik denk dat die al wel op tv is geweest, ik heb er een foto van ingeleverd."
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:50 schreef Gert het volgende:
Harold is naar eigen zeggen "helemaal ontspoord" als het om ufo's en aliens gaat. "Zelfs onze trouwtaart bestond uit ufo's. Drie ufo's boven elkaar. Ik denk dat die al wel op tv is geweest, ik heb er een foto van ingeleverd."
staan nog in de filequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Toverheks het volgende:
Vraagje, staan er al mensen bij het hek te dringen voor de rondleiding
Ik denk dat Peter zo wel zegt dat Harold wat moet gaan doen ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me echt irritant dat er iemand met zijn handen in z'n zak staat te kijken hoe je zelf aan het werk bent Beter zetten ze die Harold even aan het werk
Waar een blikje tonijn al niet goed voor is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Emil laat zijn spieren even zien
die ging tijdens het badderen uit zodat die uitgewrongen kon wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi rekje al, nog wat gipsplaatjes ertegenaan, dan de volgende met een kozijntje erin..
En als alles klaar is (high five) zegt Stem dat ze geen afscherming mogen...![]()
[ afbeelding ]
paar pootjes onder die wandjes, matrassen erop en je hebt vierpersoons bedden ......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi rekje al, nog wat gipsplaatjes ertegenaan, dan de volgende met een kozijntje erin..
En als alles klaar is (high five) zegt Stem dat ze geen afscherming mogen...![]()
[ afbeelding ]
ritalin kan ik zo over het hek dumpen daar .. heb nog zat liggen hier.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
De 1 mist ritalin de ander haar dagelijkse jointje.
[ afbeelding ]
nog steeds mee bezig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Toverheks het volgende:
Hoe zit het met je matrassen Charmed?
Echt he? Wat zijn die meiden druk, joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef waxmask het volgende:
De 1 mist ritalin de ander haar dagelijkse jointje.
[ afbeelding ]
Okequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds mee bezig.
Probleem is dat de matrassen over 14 filialen verdeelt liggen
De vorige keer glibberde dat beest uit over haar eigen strontquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef beequeen het volgende:
Waarom vallen die koeien steeds als ze terug de stal in moeten? Is het daar zo glad?
En een er boven een dubbel stapelbed... verrék kunnen ze overnachtingen gaan verhuren ¤30 p/nquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
paar pootjes onder die wandjes, matrassen erop en je hebt vierpersoons bedden ......
Weer iets dat dan van de boodschappenlijst gehaald kan wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:57 schreef R0T29 het volgende:
Als die koeien blijven vallen hebben ze morgen slagroom
Wij sliepen zo'n 5 generaties geleden nog bij de koeien.... Hij 2 of 3?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef Jian het volgende:
Die Hakim is vast cowboy in het dagelijks leven, zo makkelijk als die met die koeien omgaat .......
Hoeveel mensen zullen er zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Nog een uurtje en dan gaan ze rijk worden van de rondleiding
Staan er al dranghekken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:00 schreef pullup het volgende:
Ik denk helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!
Ik schat 6 vandaag.
Ik denk dat ze net niet genoeg gaan verdienen om het verprutste hout weer opnieuw te kunnen bestellenquote:
Ik denk dat het weer bij 2 gaat blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er komen? Place your bets!!!
Ik schat 6 vandaag.
Of mensen die roepen dat ze gaan Knallen...op zeker...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Mensen die roepen 'gaat helemaal goed komen!' vertrouw ik doorgaans nooit...Roept Paul iets te veel.
Ook dat :-).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of mensen die roepen dat ze gaan Knallen...op zeker...
Hahaha.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:03 schreef DJMO het volgende:
en ik denk dat er een hele horde bijstandsmoeders met in lompen geklede kindjes op de stoep staan om een pannenkoek te komen eten. /sarcasm
exclusief een ontbijtpannenkoek a ¤ 7,50quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een er boven een dubbel stapelbed... verrék kunnen ze overnachtingen gaan verhuren ¤30 p/n
Ja, opvallend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef beequeen het volgende:
Die boormachine heeft een accu die wel heul lang meegaat, of niet dan?
Ze hebben meerdere accu'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:05 schreef beequeen het volgende:
Die boormachine heeft een accu die wel heul lang meegaat, of niet dan?
Ik ga voor 2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
Poll: Hoeveel mensen komen er voor de rondleiding??
• Niemand
• 4 personen
• Busladingen vol.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit lolquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En de oplader staat in de zenderkamer
Ik verwacht alleen Johan Vlemmixquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:06 schreef Toverheks het volgende:
Poll: Hoeveel mensen komen er voor de rondleiding??
• Niemand
• 4 personen
• Busladingen vol.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Juistem!quote:
Die komt echt wel een keertje langs, met cameraploeg geloof mequote:
ik las dit en kreeg spontaan een niesaanval ...quote:
Pas op jonguh of ik skiet je...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik las dit en kreeg spontaan een niesaanval ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |