een stofzuiger?? allemachtig prachtig wáár liggen hun prioriteiten??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:33 schreef Mallika het volgende:
Ik hoor iemand roepen eigenlijk moeten we een stofzuiger hebben?
Paul waar ben je voor de nieuwe bestellijst, dat geld kan best sneller op!
Beetje jammer van die bezems maar goed die zet je dan in het schuurtje bij de koffiemelk
dat konden we al vanaf dag twee volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:35 schreef xzaz het volgende:
Ok, na vandaag kunnen we stellen dat "survival" geen onderdeel is van Utopia.
En het vriest nog niet eens...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:37 schreef DJMO het volgende:
de regel was toch dat ze binnen geen hoofdbedekking mochten dragen?? ik zie iedereen met mutsen of petjes lopen
Dan hebben ze een asiel en een pannenkoekenhuis?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
De schatting is dat ze klaar zijn voor ¤5000 , nou, dán zal het gaan beginnen.. geen idee waarmee
Moeten ze zelf maar een keer met ideeën komenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:37 schreef SanAnt het volgende:
Goede morgen ..![]()
Eindelijk iemand die aan Paul zijn uitgaven gaat twijfelen (Alien)
Had ook een goede optie geweest idd, of gewoon een bepaald bedrag per week waarmee ze het moesten doen, niet in 1 keer 10.000 euroquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef Toverheks het volgende:
wat ik eerder zei, ze moesten van Utopia zelf zoveel eten en zoveel spullen al klaargezet hebben voordat de bewoners kwamen, en daar hadden ze het 7 dagen mee moeten doen......
Oh ik Hoor Harold zeggen hij mist muziek.......Paulllllllllusss bestel ff een mooie ghetto blaster of hoe zo ding ook heet
Ook goed dat hij toevallig het nummer van Hornbach uit zijn hoofd had geleerdquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tot nu toe moet Paul alles verzinnen en iedereen bellen..
Nee dat zie je verkeerd, Paul eigent zich dit toe, de andere hebben geen eens kans iets te bestellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar een keer met ideeën komen
er was er toch eentje bij die kon zingen??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Giorgio mist muziek het allermeeste zei die nog net, dat zijn er alweer 2 vóór
zal wel voorgeprogrammeerd zijn geweest in de utopiafoonquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook goed dat hij toevallig het nummer van Hornbach uit zijn hoofd had geleerd
Budgetering is hun eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Had ook een goede optie geweest idd, of gewoon een bepaald bedrag per week waarmee ze het moesten doen, niet in 1 keer 10.000 euro
Hij zeit dat hij het uit zijn hoofd kende :-)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal wel voorgeprogrammeerd zijn geweest in de utopiafoon
Ja oke dat wel, al heb ik het wel het idee dat de rest het wel fijn vindt dat hij dat allemaal doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, Paul eigent zich dit toe, de andere hebben geen eens kans iets te bestellen
Wij denken wel mee, dit vind ik grote onzin, er wordt gewoon bestelt of het niks is, wat overlevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Had ook een goede optie geweest idd, of gewoon een bepaald bedrag per week waarmee ze het moesten doen, niet in 1 keer 10.000 euro
tijd voor een topic: wat zouden wij beter/anders doen dan de otopianen??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij denken wel mee, dit vind ik grote onzin, er wordt gewoon bestelt of het niks is, wat overleven
Er staan bomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Omdat ze een slaapkamer willen maken en een wc/douche
Even uitzitten tot de poen op is Tover, hoe lang kan dat nog duren jôh...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wij denken wel mee, dit vind ik grote onzin, er wordt gewoon bestelt of het niks is, wat overleven
oh dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Hunter het volgende:
Hij zeit dat hij het uit zijn hoofd kende :-)
Koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Mallika het volgende:
Nog te bestellen :
speciekuip voor de afwas
extra overall voor Andrea
pvc buizen voor Andrea (?)
stofzuiger
radio
Maar het is zo jammer dat ze nu meteen van alles kunnen kopen, ik had het leuker gevonden als ze alles echt vanuit het niets moesten opbouwen, dat mensen spullen kwamen brengen bijvoorbeeld zoals dat gasfornuis gisteren. Nu kopen ze allemaal nieuwe dingen...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef Hunter het volgende:
[..]
Budgetering is hun eiegen verantwoordelijkheid
De rest verzint van alles maar Paul had allang het plan om er ff snel 5000euro doorheen te duwen ,zoals hij dat zei tegen Hakimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moeten ze zelf maar een keer met ideeën komen
Survivallen is geen onderdeel van het geheel; het is meer een GTST IRL.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar het is zo jammer dat ze nu meteen van alles kunnen kopen, ik had het leuker gevonden als ze alles echt vanuit het niets moesten opbouwen, dat mensen spullen kwamen brengen bijvoorbeeld zoals dat gasfornuis gisteren. Nu kopen ze allemaal nieuwe dingen...
Hoe sneller dat geld op is hoe beter, vlak na de sigarettenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Koffiezetapparaat
Vaatwasser liefst 2
wasmachine
droger
fohn
led tv
radio
voor ieder een laptop
zo kom je het jaar wel door
Ik zei al krap 5 maanden maar doe er nu al 2 maandjes af..........quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even uitzitten tot de poen op is Tover, hoe lang kan dat nog duren jôh...
Maar de hele opzet was wel overleven in de wildernis, dat is niet in 2 dagen 2300 euro uitgeven!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Survivallen is geen onderdeel van het geheel; het is meer een GTST IRL.
edit: zie plaatje hierboven, geeft precies aan wat mensen leuk vinden.
ik kijk niet naar de OS, dus mij hebben ze nog als (trouwe) kijkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei al krap 5 maanden maar doe er nu al 2 maandjes af..........
En straks begint de OS dan kijkt er toch geen hond want dan kijken we allemaal naar Sven als hij zijn rondjes afwerkt
De tv uitzendingen zullen wel wat meer malloten naar het hek lokken in het voorjaar, maar dan zijn die 15 allang verdroogd..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei al krap 5 maanden maar doe er nu al 2 maandjes af..........
En straks begint de OS dan kijkt er toch geen hond want dan kijken we allemaal naar Sven als hij zijn rondjes afwerkt
Dat dacht ik ook, maar dat kan je wel over boord gooien. Ik denk dat vandaag de eerste sigaretten opgaan. Ben benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar de hele opzet was wel overleven in de wildernis, dat is niet in 2 dagen 2300 euro uitgeven!
gewoon ff een paar 100 bestellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:49 schreef Tamaartje het volgende:
Paul had het over nicotinepleisters, zal hij die meegenomen hebben??
Nee nog zotter, een lijmmachine.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:54 schreef Tamaartje het volgende:
Rienk wil graag A3 papier hebben om op te schilderen/tekenen
Iemand anders wil graag een naaimachine
Om alle bestelde spullen die ze niet gaan gebruiken op te slaan natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
Ze willen een schuurtje gaan bouwen in de tuin??
Serieus, voor wat??
Oja, natuurlijk ze hebben nergens anders plekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Om alle bestelde spullen die ze niet gaan gebruiken op te slaan natuurlijk
ze hadden een zweefteef nodig..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:00 schreef tompsv18 het volgende:
Andrea hebben ze er zeker ingelaten omdat ze 'lekker gek' is
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef Tamaartje het volgende:
Andrea gaat nooit in de rij staan in de winkel, dan gaat ze naar een andere winkel.
Ik vind haar echt zó raar!
Ze staan veel te dichtbij inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Dikbil staat weer te roken bij de koeien.
Wat doe je dan als je je karretje gevuld hebt en er heeft zich een rij gevormd? En je moet boodschappen hebben?quote:
Ze hebben al een waarschuwing gehad dat het bij die stal niet mag, maar daar trekt die Charlotte zich niks van aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Delenlill het volgende:
Kans is groot dat sigaretten verboden worden wanneer de bewoners op plekken blijven roken waar dat niet mag.
na vandaag zijn de peuken op, en willen ze gaan stoppenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:01 schreef Delenlill het volgende:
Kans is groot dat sigaretten verboden worden wanneer de bewoners op plekken blijven roken waar dat niet mag.
In een supermarkt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef SanAnt het volgende:
Voor het binnengaan ff kijken of er veel mensen in de rij staan
In iedere supermarkt staat er wel een rij, dan kan je toch nergens meer heen..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef SanAnt het volgende:
Die kunnen toch al lang weer weg zijn als jij dan aankomt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef SanAnt het volgende:
dat kan in een zucht en een scheet veranderen. het gebeurt wel eens als ik de AH in ga, het stervensdruk is, maar zodra ik bij de kassa kom wel meteen aan de beurt ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:03 schreef SanAnt het volgende:
Meestal is er nogal een verschil tussen kassadrukte bij binnenkomst en afrekenen. Lijkt mij moeilijk afwegen. Voor een paar minuten maximaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:04 schreef SanAnt het volgende:
Yep hier heb je 3 supermarkten in een straal van 80 meter
ik ben de man die 2 ,3 dingen haalt in de super ,mijn vriendin is voor de grote inkoop ,die loopt daar zo een half uurtje rondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meestal is er nogal een verschil tussen kassadrukte bij binnenkomst en afrekenen. Lijkt mij moeilijk afwegen. Voor een paar minuten maximaal.
Ja? Dat maakt verder niets uit natuurlijk voor hoe het werkt in de supermarkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:10 schreef SanAnt het volgende:
ik ben de man die 2 ,3 dingen haalt in de super ,mijn vriendin is voor de grote inkoop ,die loopt daar zo een half uurtje rond
leuker zou het zijn om vijftien FOK!kers bij elkaar te zetten op een soortgelijk terrein en dan te kijken wie er eerder een beschaving hebben opgebouwd .. de Utopianen of de FOK!kers ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:12 schreef Delenlill het volgende:
Zou grappig zijn als ze na een maand afgesloten worden van alle nutsvoorzieningen en internet omdat ze geen geld meer hebben om de rekeningen te betalen. Dan begint het echt.
De ideeen die ze hebben om geld te verdienen zijn zo ongeveer de slechtste die ik ooit gehoord heb. En eigenlijk zou een groep Fokkers bij het hek moeten gaan staan zodat er niemand doorheen komt lol.
quote:Een groep van vijftien zeer diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel… Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap en ze beginnen met bijna niets! Alles wat ze hebben, is een kale loods op een onbewerkt stuk land, een bescheiden veestapel, een aansluiting voor water en elektriciteit, één telefoon en een geldbedrag in cash om hun leefomgeving op te bouwen en de eerste maanden te overleven.
Te beginnen met een zolder te bouwen in de loodsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk dat de doorsnee fokker niet veel meer zal doen dan dat zij daar doen, behalve dat er de eerste dag een pc had gestaan met internet, een koelkast vol met redbull en een aanbetaling van 5000 euro bij de lokale shoarmaboer.
Het is besteld bij en geleverd door Hornbach, de hoofdsponsor!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Jian het volgende:
Bouwmaterialen binnen dus en 2300 euro lichter begrijp ik. Ik vraag me af wat voor prijzen je zou kunnen krijgen wanneer je een paar echt grote leveranciers zou bellen. Als laten we zeggen de Gamma bijvoorbeeld een paar keer met wagens met opschrift het terrein op mogen rijden op nationale TV. Inkoopsprijzen sowieso (en waarschijnlijk een stuk minder schat ik in) De reclamebudgetten van dat soort bedrijven zijn huge en dit soort "exposure" voor wat lullige bouwmaterialen is echt peanuts voor ze. En nee, ze mogen geen geld verdienen met pure reclame (regels), maar dat is het natuurlijk niet, ze betalen gewoon voor de levering van materialen........ Ik bedoel?
Hornbach is sponsor van het programma, dus die zal het niet tof vinden als de Gamma langs komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Jian het volgende:
Bouwmaterialen binnen dus en 2300 euro lichter begrijp ik. Ik vraag me af wat voor prijzen je zou kunnen krijgen wanneer je een paar echt grote leveranciers zou bellen. Als laten we zeggen de Gamma bijvoorbeeld een paar keer met wagens met opschrift het terrein op mogen rijden op nationale TV. Inkoopsprijzen sowieso (en waarschijnlijk een stuk minder schat ik in) De reclamebudgetten van dat soort bedrijven zijn huge en dit soort "exposure" voor wat lullige bouwmaterialen is echt peanuts voor ze. En nee, ze mogen geen geld verdienen met pure reclame (regels), maar dat is het natuurlijk niet, ze betalen gewoon voor de levering van materialen........ Ik bedoel?
De regie gaat dat dus echt niet toelaten. Hornbach is de hoofdsponsor en heeft een contract afgesloten, dus daar moeten de bouwmaterialen worden besteld.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Jian het volgende:
En daarmee faalt het hele programma.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De regie gaat dat dus echt niet toelaten. Hornbach is de hoofdsponsor en heeft een contract afgesloten, dus daar moeten de bouwmaterialen worden besteld.
wat zou jij anders doen dan??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef Delenlill het volgende:
Ik denk dat de doorsnee fokker niet veel meer zal doen dan dat zij daar doen, behalve dat er de eerste dag een pc had gestaan met internet, een koelkast vol met redbull en een aanbetaling van 5000 euro bij de lokale shoarmaboer.
Daar hebben die deelnemers toch niks aan, die moeten gewoon ¤ 2300, -- aftikken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is besteld bij en geleverd door Hornbach, de hoofdsponsor!!
Ook dat valt wel te omzeilen, dealtje maken meet een beunhaas die zijn eigen hout en gereedschap etc. meeneemt.quote:De regie gaat dat dus echt niet toelaten. Hornbach is de hoofdsponsor en heeft een contract afgesloten, dus daar moeten de bouwmaterialen worden besteld.
Ja maar ik neem dus aan dat ze nergens anders dingen mogen bestellen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar hebben die deelnemers toch niks aan, die moeten gewoon ¤ 2300, -- aftikken.
Oh, dus ze mogen wel geld verdienen, maar ze moeten rekening houden met de contracten van Talpa ....? Nog meer regels en verboden?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hornbach is sponsor van het programma, dus die zal het niet tof vinden als de Gamma langs komt.
UTO / De leugens van John de Molquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, dus ze mogen wel geld verdienen, maar ze moeten rekening houden met de contracten van Talpa ....? Nog meer regels en verboden?
Nee, krijgen mag ook al niet, er moet een dienst/vergoeding tegenover staan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik neem dus aan dat ze nergens anders dingen mogen bestellen?
Misschien alleen krijgen?
Ik ben wat meer van de ideeen van "The Colony", niet dat ik ze kan uitvoeren, maar ik heb ideeen zat.quote:wat zou jij anders doen dan??
deze kregen ze van een twitteraar aangeboden ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef margje53 het volgende:
Och kijk, ze hebben gas. In plaats dat ze nou een fornuis hadden genomen, ze denken ook gewoon niet na
Rondleiding ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, krijgen mag ook al niet, er moet een dienst/vergoeding tegenover staan.
Alle ramen dichtplakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:16 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Te beginnen met een zolder te bouwen in de loods
Ben benieuwd hoeveel mensen er vanmiddag staan om 15.00quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's big business, dat had ik meteen door
ik denk vier ...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er vanmiddag staan om 15.00
Ik vond die twee van gisteren al best verrassend veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er vanmiddag staan om 15.00
Ik ook, ik ben benieuwd hoeveel Huub er vandaag stuurt .........quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond die twee van gisteren al best verrassend veel.
nee, hij heeft er vijftien euro benzinegeld bovenop gedaan. Prijs van het gasstel was vijftig euro, zoals hij eerder al aangaf op twitter volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Delenlill het volgende:
De dienst/vergoeding moet wel in verhouding staan met wat ze in ruil krijgen lijkt me. Een knuffel geven voor 1000 euro (niet dat er gekken zijn die dat zouden betalen, ((ok.... waarschijnlijk wel)) mag hopelijk niet. En de reden waar Remco dat fornuis duurder heeft verkocht is vast door SBS ingefluisterd (onderhandelen, is betere televisie!).
Alleen jammer dat Paul een hele slechte onderhandelaar is... Net als die kringloopwinkel gister. 100 euro voor een hoop rommel. "Oh ja prima" zei hij direct.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:26 schreef Delenlill het volgende:
De dienst/vergoeding moet wel in verhouding staan met wat ze in ruil krijgen lijkt me. Een knuffel geven voor 1000 euro (niet dat er gekken zijn die dat zouden betalen, ((ok.... waarschijnlijk wel)) mag hopelijk niet. En de reden waar Remco dat fornuis duurder heeft verkocht is vast door SBS ingefluisterd (onderhandelen, is betere televisie!).
daar moesten ze 65 euro voor betalen voor dat gasstel van Remco de twitteraarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze kregen ze van een twitteraar aangeboden ..
buurman en buurmanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef SanAnt het volgende:
Als ik Paul zo hoor lullen "tekeningetje maken" doet mij denken aan :
[ afbeelding ]
Hahahaha buurman en buurmanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:28 schreef SanAnt het volgende:
Als ik Paul zo hoor lullen "tekeningetje maken" doet mij denken aan :
[ afbeelding ]
Het zit diep.quote:Statusupdate
Van Jaap Amesz
Net gebeld door RTL Boulevard of ik morgen een item over Utopia wilde draaien. Ik zei dat ik geen interesse had, omdat ik me weiger in te zetten voor de snode plannen van de hypocriet Kwalbert Verlinke. Bram Recourt Huub van Ballegooy Peter Nuninga Rob Spanninga ik zie ook niet hoe dat mijn leven uberhaupt leuker zou maken...... media moet in teken staan van mijn geluk, niet dat ik hun wegwerpcondoom ben ofzo....
Dat was Vanessa dacht ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef Tamaartje het volgende:
Andrea denkt dat ze hierna in een restaurant wordt gevraagd om te komen werken![]()
Koetje staat weer op haar pootjes hoor. Kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:32 schreef Delenlill het volgende:
Hoe gaat het ondertussen met de koe? geld voor een dierenarts willen ze niet uitgeven, dus dat wordt biefstuk dit weekend?
aangeboden voor 65 euro jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
deze kregen ze van een twitteraar aangeboden ..
Jaap spuugt op publiciteit en geld als het van Kwalbert moet komen! Een man met principes, "de kanjer."quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:29 schreef yvonne het volgende:
Ondertussen op facebook
[..]
Het zit diep.
Expolsie gevaar (knutsel praktijken Paul)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:33 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Er kijken 3 mannetjes bij de gaskookplaat binnen
Ja, maar ... "werken"quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:31 schreef Tamaartje het volgende:
Andrea denkt dat ze hierna in een restaurant wordt gevraagd om te komen werken![]()
Dan hebben ze over 3 weken centrale verwarming en vloerverwarming, je denkt toch niet dat Sjon ze laat bevriezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:36 schreef Delenlill het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het nog 20 graden gaat vriezen tot begin maart met 2 meter sneeuw!
geen probleem, Paul besteld effe paar radiatortjes,buis,snelkoppelingen,keteltje, kost geen drol.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:36 schreef Delenlill het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het nog 20 graden gaat vriezen tot begin maart met 2 meter sneeuw!
Dat dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Jian het volgende:
Ze hebben gas, next, een mega flatscreen TV
En een espressoapparaat, en ´s ochtends warme broodjes bij de koffie, met een krantje erbij natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Jian het volgende:
het was echt een heel toffe gast die het kwam aanleggen aldus Paul.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:44 schreef Jian het volgende:
Geld is voor deze mensen geen probleem; sigaretten wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef Gert het volgende:
Geduld mensen, het geld raakt vanzelf een keer op. Of ik moet de inwoners onderschatten en de redactie óverschatten.
Zeker, ze verdienen ook nog steeds helemaal niks. Ja, met rondleidingen. Maar daar komt bijna niemand bij opdagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef Gert het volgende:
Geduld mensen, het geld raakt vanzelf een keer op. Of ik moet de inwoners onderschatten en de redactie óverschatten.
Gewoon onbeperkt gas; jwtz Utopia.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef Delenlill het volgende:
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met de nutsrekeningen? Lijkt me eerlijk als ze de eerste dag van de nieuwe maand het daadwerkelijke gebruik van de vorige maand moeten betalen, inplaats van een voorschot (die ze zelf kunnen instellen).
Vergeet de butler nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En een espressoapparaat, en ´s ochtends warme broodjes bij de koffie, met een krantje erbij natuurlijk
we zullen zien wat het tientjeswerk straks om 15:00 op gaat leveren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker, ze verdienen ook nog steeds helemaal niks. Ja, met rondleidingen. Maar daar komt bijna niemand bij opdagen.
Dat ze nog geen pannenkoekenbeslag voor 40 man klaar hebben staan is dan weer teleurstellendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
we zullen zien wat het tientjeswerk straks om 15:00 op gaat leveren.
Kunnen hun er wat aan doen dat jij alleen maar naar die wijven zit te glurenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid en beeld kan echt veel beter
Ik zit nu naar 3 vrouwen te kijken en hoor een man
Hij gaat nu de wandjes bouwen met Ruudquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:51 schreef margje53 het volgende:
Dat Paul niet effe een werkbankie besteld heeft, kosten geen drol. Hij praat veel, maar het daadwerkelijke werk besteedt hij uit
Juist niet, die boeien mij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Kunnen hun er wat aan doen dat jij alleen maar naar die wijven zit te gluren
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef Mallika het volgende:
[..]
Dat ze nog geen pannenkoekenbeslag voor 40 man klaar hebben staan is dan weer teleurstellend
Ze mochten die bomen niet zagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:53 schreef xzaz het volgende:
Echt waarom denkt niemand na daar, waarom koop je in hemelsnaam hout als je een zaag hebt en bomen. Mijn god zijn deze mensen allemaal van 52 hoog naar beneden gehaald om eigenlijk mee te doen aan het "stop met roken onderzoek 2014".
Misschien toch enige realiteitszin?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef Mallika het volgende:
[..]
Dat ze nog geen pannenkoekenbeslag voor 40 man klaar hebben staan is dan weer teleurstellend
Laat ze het maar tegen houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is. De redactie gaat echt wel zorgen dat er mensen komen zodat ze wat geld kunnen verdienen, anders wordt het echt helemaal niks met dat volk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien toch enige realiteitszin?
Al zullen die rondleidingen echt wel gaan lopen wanneer ze daar op TV reclame voor mogen maken. Dus hopelijk vindt de redactie dat er voor een dergelijke oproep helaas geen ruimte is in de uitzendingen. Veel te makkelijk geld.
Ja geïnfecteerd met luizenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:56 schreef Joke43 het volgende:
Hoop dat ze vandaag nog 15 matrassen krijgen van een Fokker, of n Twitter, of n chatter hihi .
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is. De redactie gaat echt wel zorgen dat er mensen komen zodat ze wat geld kunnen verdienen, anders wordt het echt helemaal niks met dat volk.
Andrea is nu nog bezig met haar bord voor de matrassenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Gingen ze trouwens niet met de tuin beginnen vandaag?
Daar was Andrea nog boos om, omdat die spullen voor haar tuin niet bij de bestelling van Hornbach zaten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Gingen ze trouwens niet met de tuin beginnen vandaag?
Denk je van niet? Als de redactie gewild had dat ze het zelf zouden moeten doen, dan had daar 500 euro gelegen en zoek het maar uit ........quote:
UTO / [Utopia] wat zou jij anders aanpakken dan de Utopianen??quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef Toverheks het volgende:
Er komen met de tijd busreisjes, ik zeg 35 euro P.P. inclusief rondleiding en een pannenkoek, moet FOK nu ideen aandragen?? kunnen ze daar nu echt niks verzinnen
Ik heb even gemist wat er allemaal is binnengekomen maar er zat niet eens een schop tussen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar was Andrea nog boos om, omdat die spullen voor haar tuin niet bij de bestelling van Hornbach zaten.
jawel, inclusief drie stelen voor als er ééntje breekt volgens mijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er allemaal is binnengekomen maar er zat niet eens een schop tussen?
geen ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er allemaal is binnengekomen maar er zat niet eens een schop tussen?
Dan heb je toch alles wat je nodig hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
jawel, inclusief drie stelen voor als er ééntje breekt volgens mij
Ik ben het helemaal met je eens, er zit veel te veel bemoeienis bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je van niet? Als de redactie gewild had dat ze het zelf zouden moeten doen, dan had daar 500 euro gelegen en zoek het maar uit ........
Nee ze hadden van thuis 3 schoppen meegenomen maar die pasten niet in die kisten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
jawel, inclusief drie stelen voor als er ééntje breekt volgens mij
laat ze eerst al het puin maar weghalen uit de tuinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan heb je toch alles wat je nodig hebt?Ploegen ben je wel een dagje mee bezig.
De redactie zal het toch niet onprettig vinden als het geld daar vrijwel op raakt, ze 5 keer per week pannenkoeken moeten eten omdat ze dan alleen bloem hoeven aan te schaffen, en er gekozen moet worden tussen een tube tandpasta of een doos tampons. Waarbij Emil dan aangeeft dat er in ieder geval ook tonijn gaat worden gekocht, 'geen discussie'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is. De redactie gaat echt wel zorgen dat er mensen komen zodat ze wat geld kunnen verdienen, anders wordt het echt helemaal niks met dat volk.
Ja, 2.50 euro voor streams betalen en dan ook nog de ideeën aandragen, waarvoor, voor een stempel in m'n schriftje paspoort .......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
UTO / [Utopia] wat zou jij anders aanpakken dan de Utopianen??
Moet je niet schroeven in een knoest willen draaienquote:
Tot de accu op is, en ze hebben nog geen stroom!quote:
De redactie zal ze "in leven" houden en natuurlijk voor de leuke beelden wat kunstmatige schaarste kweken, maar als ze echt niets doen, dan zitten ze binnen een paar weken op zwart zaad. Deze mensen zijn niet in staat om vanaf scratch wat op te bouwen dat had je er echt een ander slag in moeten zetten. Mijn mening hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De redactie zal het toch niet onprettig vinden als het geld daar vrijwel op raakt, ze 5 keer per week pannenkoeken moeten eten omdat ze dan alleen bloem hoeven aan te schaffen, en er gekozen moet worden tussen een tube tandpasta of een doos tampons. Waarbij Emil dan aangeeft dat er in ieder geval ook tonijn gaat worden gekocht, 'geen discussie'.![]()
Toch, redactie?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:05 schreef xzaz het volgende:
Sommigen zouden dat meisje met dat roze / paarse jas doen.
Ze zijn gewoon aan het flirten![]()
hebben ze echt nog matrassen nodig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Andrea is nu nog bezig met haar bord voor de matrassen
ja, ga ze maar brengenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze echt nog matrassen nodig?
Ze hadden dat "geen regels" met wat meer voorbehoud/nuance moeten brengen, want nu blijven kijkers er de rest van het programma op terugkomen. Maar er moet natuurlijk in de eerste plaats wèl een kijkbaar progamma worden gemaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, er zit veel te veel bemoeienis bij.
- Geen bomen mogen kappen
- Niet roken bij dieren
- Geen mutsen in de schuur
- Niet met briefjes communiceren
- enz enz.
We moeten eigenlijk een lijst maken van wat ze wel mogen ipv wat ze niet mogen. Wat een gedrocht van een programma. Als die schuur afbrand leren ze het vanzelf wel.
Met z'n handen in de zakken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef DJMO het volgende:
doodshoofd vind dat er te veel gezopen wordt. punt
Die kon jij toch regelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is klaar en wat voor een prachtig plan het is geworden, de banken verdringen elkaar al om het te mogen financierenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe vordert het verdienmodel?
Wachten ze nog steeds op bezoekers?
Harold er wordt veel te veel gezopen hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Harold en Isabelle praten over drank en eten daar
en isamuts: ja maar bruin brood vult beter;quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:12 schreef Grunge. het volgende:
Ja natuurlijk, Harold vertelt weer over wat-ie eet. Acht witte boterhammen.
Regels doen afbreuk aan het idee. Die regels worden vanzelf wel opgesteld door de bewoners. Blijkbaar heeft de regie daar geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden dat "geen regels" met wat meer voorbehoud/nuance moeten brengen, want nu blijven kijkers er de rest van het programma op terugkomen. Maar er moet natuurlijk in de eerste plaats wèl een kijkbaar progamma worden gemaakt.
Er werd hier geklaagd dat de mutsen het moeilijk maakten om inwoners te herkennen. Prima hoor, dat ze die nu binnen af moeten zetten. Kan mij het schelen dat dit een 'regel' is.
Niet roken in het hooi: ook prima. Geen briefjes: idem. Ze zeggen het maar hoorbaar voor ons. Ja dat zijn regels.
Wat ik dan wèl weer slap vond, is dat ze allemaal een bagagekist van een halve kuub mee het terrein op mochten sjouwen.
Dat dacht ik vroeger ook altijd, dat wit lekkerder was. Bruine boterhammen met pindakaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
en isamuts: ja maar bruin brood vult beter;
doodshofd: ja maar wit is lekkerder
nog veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger ook altijd, dat wit lekkerder was. Bruine boterhammen met pindakaas.
Alleen om eten uit zijn zak te halen denk ikquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:15 schreef xzaz het volgende:
Die Harold, heeft die z'n handen al uit de zakken gehaald?
Wat je zegt, "een kijkbaar programma" naar SBS/Talpa begrippen. Kunstmatig als de pest en ze zullen de ene regel na de andere invoeren om de loop maar te kunnen regisseren. Het hele geen wetten en regels verhaal is je reinste flauwekul. Het is maar wat je ervan verwacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden dat "geen regels" met wat meer voorbehoud/nuance moeten brengen, want nu blijven kijkers er de rest van het programma op terugkomen. Maar er moet natuurlijk in de eerste plaats wèl een kijkbaar progamma worden gemaakt.
Er werd hier geklaagd dat de mutsen het moeilijk maakten om inwoners te herkennen. Prima hoor, dat ze die nu binnen af moeten zetten. Kan mij het schelen dat dit een 'regel' is.
Niet roken in het hooi: ook prima. Geen briefjes: idem. Ze zeggen het maar hoorbaar voor ons. Ja dat zijn regels.
Wat ik dan wèl weer slap vond, is dat ze allemaal een bagagekist van een halve kuub mee het terrein op mochten sjouwen.
nee, hij heeft de kruiwagen in elkaar gezetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen om eten uit zijn zak te halen denk ik
Dat nummer van Utopia stond toch ook al ergens in het topic, kan je bij een akkoord daar meteen heen bellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
Berichtje.gestuurd naar de directeur voor matrassen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
Peter leeft vooral 's avonds en 's nachtsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:11 schreef Grunge. het volgende:
Misschien kijk ik steeds op verkeerde tijden maar ik heb nog helemaal niets uit die Peters mond gehoord. Echt niets. Al is-ie ook niet veel in beeld misschien, ik weet niet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
ja.het nummer heb ik.direct opgeschrevenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat nummer van Utopia stond toch ook al ergens in het topic, kan je bij een akkoord daar meteen heen bellen
Ik hou ook niet van dat geslijm iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze elkaar de hele tijd 'schat' noemen
Geeft niets schatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet dat ze elkaar de hele tijd 'schat' noemen
De regie behartigt de basisvoorwaarden die komen kijken bij het maken van een programma: herkenbaarheid en verstaanbaarheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Regels doen afbreuk aan het idee. Die regels worden vanzelf wel opgesteld door de bewoners. Blijkbaar heeft de regie daar geen vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |