Preciiiieeessquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:57 schreef DJMO het volgende:
ik zou in plaats van een gasstel en gas te regelen, met alle stenen een mooie buitenbarbeque gebouwd hebben, en een aantal bomen gekapt hebben en die binnen te drogen gelegd hebben. Wie heeft er gas nodig als je prima buiten kunt koken. Eerst wanneer er voldoende inkomsten zouden zijn was het nuttig geweest om een gasvoorziening aan te laten leggen.
Een laptop om groente te kweken!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:51 schreef Delenlill het volgende:
[...]
Dan heb je nog 2000 euro over voor eventuele plannen om geld te verdienen zoals een laptop/spul om groente enzo te kweken,
[...]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Leipo666 het volgende:
de 2 koeien aanmelden bij de EU om subsidie te vangen
Dan kan je ook niets bouwen.... Ik dacht dat dat juist de bedoeling was.. Dat ze hun eigensamenleving zelf gingen bouwen, zelf huisjes en zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:42 schreef Mallika het volgende:
Ik lees net in de COS dat er geen bomen gekapt mogen worden.
Heerlijk zo'n programma zonder regels
Het hele idee van dat ze dingen kunnen kopen met geld verpest het al.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan kan je ook niets bouwen.... Ik dacht dat dat juist de bedoeling was.. Dat ze hun eigensamenleving zelf gingen bouwen, zelf huisjes en zo.
Eigenlijk faalt het dus wel een beetje dat het in Nederland is en niet ergens op een stuk land in the middle of nowhere (finland oid)
dat ze een koelkast kunnen kopen of een kas snap ik. Alleen bij voedsel is het jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:53 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het hele idee van dat ze dingen kunnen kopen met geld verpest het al.
Nu is het nog wel aardig, over een poosje hebben ze internet, tv, frituurpan, etc etc.
Heldquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Leipo666 het volgende:
de 2 koeien aanmelden bij de EU om subsidie te vangen
Locatie veranderen en ze echt in de wildernis ver afgelegen van de bewoonde wereld dumpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:52 schreef DJMO het volgende:
Ze hebben veel ideeën en geven aan de lopende band geld uit.
Wat zou jij anders doen dan de inwoners?? spui hier je plannen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |