Had ik kunnen verwachten van jouquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:51 schreef 2cv het volgende:
Die BX van mij heeft geen 6 ton op de teller staan omdat het zo'n slechte auto is ofzo ...
- 1:13 als je doortrapt. 1:25 als je heel zuinig aan doet.
- BX-en staan bekend om hun ruime laadruimte i.v.m. vering die onder de laadvloer gevouwen zit.
- CruiseControl kan jij prima inbouwen (en nee, ik bedoel daarmee geen baksteen op het gaspedaal).
- De vering is heel luxeMaar er zijn genoeg opties waarmee je een BX vol kan hangen.
- Die dieselmotoren zijn serieus goed. Mijn BX is zelfs al 6 ton goed.
- Kilometerstand is quatsch. M'n huidige BX is m'n beste BX en heb ik gekocht met 5,5 ton op de teller. Hij voelt ook beter aan dan m'n vorige BX-en.
- Voor 3000 kan jij gegarandeerd een goede BX vinden.
- Dat is de enige eis waaraan een BX niet voldoet.
En hoeveel sleutelwerk heeft het gekost voor je hem een beetje in OK-staat had?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:14 schreef 2cv het volgende:
Sja, ik vind 6 ton halen best wel in de categorie 'betrouwbaar' vallen. Voor ik dat hok van mij in bezit kreeg heeft het gemiddeld zo'n 630km per week afgelegd en dat 17,5 jaar lang. Ik ga dan wel uit van 50 weken per jaar.
Goeie optie, maar niet echt zuinig, en ook niet te koop binnen dat budget met een beschaafde kilometerstand.quote:
duitsland wel. Doen wel 1:12. Alle ruimte en luxe die je wil.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie optie, maar niet echt zuinig, en ook niet te koop binnen dat budget met een beschaafde kilometerstand.
Bijzonder weinig. Nieuwe d-riem, kleppen stellen (er waren kleppen bij met negatieve spelingquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En hoeveel sleutelwerk heeft het gekost voor je hem een beetje in OK-staat had?
Saai ding, maar idd wel een optie die het overwegen waard is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:20 schreef KeesBromfiets het volgende:
Golf 4 1,9 tdi, 1:19.5 rijd mijn pa er volgens mij mee. Wel een station, dus een hatchback zou nog wat voordeel hebben.
precies; effe ophalen in .de, BPM erbij -> niet meer interessant denk ik qua budget. En voor 1 op 12 op diesel doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
duitsland wel. Doen wel 1:12. Alle ruimte en luxe die je wil.
V&A / [TK] Jaguar XJ 3.2 V8 Executive automaatquote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:36 schreef Sounddragon het volgende:
Eisen;
- Zuinig,
- Beetje ruimte, hoeft geen balzaal, maar ik ben geen japannertje![]()
- Cruise control
- Beetje luxe mag best
- G3 of diesel (G3 lichte voorkeur)
- voor een Gasstel; max 200k gelopen, voor een tractor max. 250k
- budget; laten we eens kijken rond de 3000 - 3500¤
- GÉÉN stokbroden of Pizza-auto's.
shoot!![]()
.
voor 2k heb je een sjieke. Blijf je binnen budget.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Saai ding, maar idd wel een optie die het overwegen waard is.
[..]
precies; effe ophalen in .de, BPM erbij -> niet meer interessant denk ik qua budget. En voor 1 op 12 op diesel doe ik het ook niet.
Kan wel saai zijn, maar volgens mij ga je geen spectaculaire auto vinden met dat budget.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Saai ding, maar idd wel een optie die het overwegen waard is.
[..]
precies; effe ophalen in .de, BPM erbij -> niet meer interessant denk ik qua budget. En voor 1 op 12 op diesel doe ik het ook niet.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Hou eens op met dat topic te pas en te onpas te spammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |