quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Echt hé. Die middag was ze hitsig en die avond was het al raak. Zeker in natura betaald of zo.
Ik was erbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Weissman het volgende:
Wie was nog meer bij die nieuwjaarsduik bois ?
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik ook progressiepics posten in die andere reeks.
[..]
Can't you fuckin' read?
Nope IrCute.quote:
hahaha lmaoquote:
Fokking creepmode. Jesus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaa goed toch, leef het leventje![]()
you? Happy bday en ook feli met de seks, gaf het voldoening?
Toen hij die meiden vroeg om op de foto te gaan moest ik gelijk aan durrrr denken.quote:
ja hahaha ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Toen hij die meiden vroeg om op de foto te gaan moest ik gelijk aan durrrr denken.
Die gast was volgensmij ook keer bij FearFactor.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die gast was volgensmij ook keer bij FearFactor.
idd, ook dat brilletjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Toen hij die meiden vroeg om op de foto te gaan moest ik gelijk aan durrrr denken.
HAHAHa echt hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
You got to be dominant, show her who's boss #alphamalequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet echt die cobra gaze hebben idd
hij is wel een showstopper. Stopt de show telkens weer voor zichzelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Als die vent zich niet als een faggot zou gedragen zou het ongetwijfeld een stuk beter gaan
nu al terug?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Als die vent zich niet als een faggot zou gedragen zou het ongetwijfeld een stuk beter gaan
Staat er nou "gewoon genieten" op op die beker?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik net in de hemel beland?
Zo maar ff 3x dubbele cheeseburger halen
Post tieten en dan snitch ik je met een TR.quote:
Zag net die reclame ook ja. Mind blown.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wel goede kwaliteitspr0n postenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post tieten en dan snitch ik je met een TR.
begrijp ik die shit goed vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Meer broodquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
begrijp ik die shit goed vriend
1x is 1euro 3x is 3 euro
koop dan 3x die van 1 euro heb je veel meer brood ook jatog?
Ze hebben wss de grootste marge op de tripple.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
begrijp ik die shit goed vriend
1x is 1euro 3x is 3 euro
koop dan 3x die van 1 euro heb je veel meer brood ook jatog?
Als je vlees wil ga dan naar een slager met dat geld, krijg je meer voor terug dan een burger patty van 40 gram.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer broodIk wil meer vlees (nohomo)
Maar je hebt wel gelijk denk ik, qua kcals/euro zou 3x1 wel goedkoper zijn denk ik.
Allang blij dat er geen #genieten op staat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Staat er nou "gewoon genieten" op op die beker?
Lmao
Als er een slager open is om 23:30 zou ik er naartoe gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je vlees wil ga dan naar een slager met dat geld, krijg je meer voor terug dan een burger patty van 40 gram.
gewoon 5x chilli chickenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer broodIk wil meer vlees (nohomo)
Maar je hebt wel gelijk denk ik, qua kcals/euro zou 3x1 wel goedkoper zijn denk ik.
king deal is goedkoper mattiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
das altijd kut, die BK gasten begrijpen geen marketingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde BK is 20 minuten verderop en om 22:00 al dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |