Volhouden en proberen een paar weken geen junkfood te eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Nee man, mijn eigenschappen zijn toch al perfect en ik ben bescheiden ook nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
En Steer...heb je lekker zoals bijna iedereen schijnt te doen gelogen over je eigen eigenschappen op die datingsite?
quote:Mijn profiel (<-- het vrouwtje dus)
Leeftijd 33 jaar
Lengte 170 cm
quote:Over mijn date
Leeftijd van 30 tot 35 jaar
Lengte van 180 tot 195 cm
Omdat je een man van boven de 50 bent met een buikje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
En waarom krijg ik nu banners met Thaise meisjes die zichzelf aan mij aanbieden te zien?
Die feestdagen kilootjes zijn er zo weer af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Wat tomaat, groene kruiden, knof en dan over de pasta?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Gratineren met wat kaas en kruiden in de oven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je kniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben weer boven water. Heftig oud en nieuw gevierd, gisteren op de SEH gezeten (stond los van oud en nieuw) en nu zit ik met een dikke verpakte knie een week op de bank.
O&N eerst spelletjes gedaan, toen een fles champagne meester gemaakt, bij het poppodium een feestje gevierd, overgegeven, verder een feestje gevierd, een stomp op m'n neus gehad, met de taxi naar huis en om 8 uur in bed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef minilot het volgende:
Poeh!
Wegens tot nul gereduceerde conditie gisteren voor de lol weer eens begonnen met les 1 van het Couch25K-hardlopen-voor-luiwammessen-schema. Pfoe!We hobbelden als aardappelen over de stoep.
![]()
Ervaring leert gelukkig dat dat heel snel heel veel beter gaat.
Op Sockwa's voelt het toch wel heel fijn.Geen hardloopschoeisel voor mij!
[..]
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je knie)
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Hoe heb je batch 2 gemaakt dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef borisz het volgende:
Had er meer garnalen in gedaan en ook veel meer smaak meegegeven. Dat is dus geslaagd
.
Als ik weer een portie ga maken, dan ga ik eens voor een rundvleeschkroket.
Recept van Holtkamp als de basis, maar wel gesmokkeld met de bouillon en de garnalen waren al gepeldquote:
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.
Ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie dan
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.
Melding maak ik inderdaad
is wel frappant dat als je zegt dat je op het stationsplein gevallen bent, iedereen over die platen begint...
knietjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallen![]()
Ik hoop maar dat je enkeltje een beetje snel geneest
Ach ja sterkte met het afscheid nemen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltjequote:
Edit, verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Booh voor Loona!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltje
Ja hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En B&G, wat leuk, een knulletje erbij!![]()
Tenzij er natuurlijk een bordje hangt dat het verboden is te fietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Klinkt wel lekker. Wat een goed idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Leuk voor kleuter J. : grote broer van klein broertje![]()
En leuk voor de gr.ouders ook.
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Daar rust © op.quote:
Oh wat zalig!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef AnneX het volgende:
NichieX gaat naar dushi Curacao
Spullen verkocht en wég !
Oh leuk ideetje erbij voor de high tea over een paar weken hier thuis voor broer en schzus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Zie het van de positieve kant: je hebt nu wel een logeeradres daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef AnneX het volgende:
NichieX gaat naar dushi Curacao
Spullen verkocht en wég !
Wauw, ze gaat op de bonnefooi?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef AnneX het volgende:
Zij heeft nog geen werk daar!
TanteX heeft er wel vertrouwen in![]()
Eerste stap: auto kopen !
En wij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zie het van de positieve kant: je hebt nu wel een logeeradres daar
Ja jonguh, lekker bezig met mn muziekjes aan.... het was een van die plannetjes die dan langzaam vorm aanneemt in mn hoofd en dan ineens mot het beur'nquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed bezog Bloessie, met je laatjes. Watbende gij toch altijd actief.
En dan voelje je zo voldaan daarna hè?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij ook
[..]
Ja jonguh, lekker bezig met mn muziekjes aan.... het was een van die plannetjes die dan langzaam vorm aanneemt in mn hoofd en dan ineens mot het beur'n
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg net de audio doorgestuurd van de uitvaart.
Heb mijn stukje nog eens beluisterd mét Janis Joplin erachteraan.
Moest inwendig weer lachen, er schoten een paar ouwechies denk ik wel rechtop van die lekkere snoeischerpe Janisstem![]()
Hmm, ze brak door in 1967, als je toen 30 was, ben je nu 77.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Moest inwendig weer lachen, er schoten een paar ouwechies denk ik wel rechtop van die lekkere snoeischerpe Janisstem![]()
Er zaten hele ouwe besjes in de zaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm, ze brak door in 1967, als je toen 30 was, ben je nu 77.
Je moet wel heel oud zijn wil je geschokt zijn door Janis weer te horen
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn eerste 'werkdag' van het nieuwe jaar zit er ook weer op.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn eerste 'werkdag' van het nieuwe jaar zit er ook weer op.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.
Het is gewoon werk hoor en nog goed werk ook.![]()
Wat is De Rijp Borisz?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.
Het is gewoon werk hoor en nog goed werk ook.![]()
Wat is De Rijp Borisz?
Een gehucht in de Beemster tussen Heemskerk, Alkmaar, Purmerend en Zaandam.quote:
Vrijwilliger bij het Openluchttheater en wandelpark Caprera in Bloemendaal.quote:
Goed werk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrijwilliger bij het Openluchttheater en wandelpark Caprera in Bloemendaal.
En wat moet onze koning daar dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Rijp is het bejaardenhuis hier in Bloemendaal
Of daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een gehucht in de Beemster tussen Heemskerk, Alkmaar, Purmerend en Zaandam.
Noedels met broccoli en cashewnoten (recept Allerhande)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef minilot het volgende:
Niemand?! Ik moet al bijna van hui snaar de supermarkt!
Altijd? Ik gebruik bijna altijd recepten van Allerhande. Ben het echt met je oneens..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
Allerhande-recepten smaken altijd naar niks.
O, dat kan!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef --Sam het volgende:
[..]
Altijd? Ik gebruik bijna altijd recepten van Allerhande. Ben het echt met je oneens..
Waar haal jij je recepten vandaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat kan!Smaken verschillen. Ik heb de afgelopen jaren heel regelmatig recepten uit de Allerhande geprobeerd omdat het idee van het recept me leuk leek en/of omdat de voedselfotografie heel aanlokkelijk was, maar keer op keer vond ik het enorm tegenvallen. Alsof het toch steeds weer veiligere, saaiere versies van échte gerechten zijn.
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van originele koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smakenquote:
O, en als ik iets in de koelkast heb liggen dat op moet gebruik ik altijd http://foodgawker.com/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smaken
Ik kook ook uit kookboeken van bekende chef-koks. En dus van Allerhande, doordeweeks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smaken
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ik kook ook uit kookboeken van bekende chef-koks. En dus van Allerhande, doordeweeks.
Wat zijn jouw favoriete gerechten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
Allerhande is soms wel leuk. Maar ja ik haal mijn gerechten de AH, 24 kitchen, Delicious, Kayotic, FOK! en waar niet eigenlijk?
Mijn all time favoriet is de pasta bolognesequote:
Pasta is inderdaad lekker, maar veel koolhydraten. Alles met mate(n).. Heb je nog lekkere recepten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn all time favoriet is de pasta bolognese. Sowieso pasta
.
Verder maak ik van alles klaar.![]()
Ik laat alleen de patisserie voor wat het is.
Het moet niet gekker worre. Zaken die geschikt zijn naar waarvoor ze heten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vorige week bij aldi nl extra grote frietaardappels gekocht, en verrot, wat zijn ze geschikt voor friet
Boven en beneden tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hij scheert wel lekker. Aan beide kanten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, de oude bodygroomer/baardtrimmer/scheerapparatencombi was wel heel oud aan het worden. Daarom met het kerstcadeau van de chipsbakker, de geld-terug actie van de lampies en een paar duizend Airmilesdie ik nog over had dit gevaarte aangeschaft:
[ afbeelding ]
Alsof je met een kettingzaag bezig bent, wat een gevaarte. Maar hij scheert wel lekker. Aan beide kanten.
Alhoewel ik het liefst elke dag soep eet (soep!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef minilot het volgende:
Te laaaat mensen! Nou ja, had inmiddels tijd om er zelf wat over na te denken en heb van gisteren nog aardappelpuree in de koelkast en daar maak ik soep van, met blauwe kaas en bacon. Komt goed!
Nu gauw fietsen.
Goede aardappelsoep is erg lekker, mits niet teveel. Binding is lekkerder dan met bloemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alhoewel ik het liefst elke dag soep eet (soep!) vind ik aardappel in soep nooit een succes. Maakt het melig/flauw. Nee, aardappelen zijn erg lekker maar alsjeblieft niet door de soep.
Vind die binding juist niet lekker. Aardappel-preisoep is ontzettend populair maar ik vind het echt 10x niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goede aardappelsoep is erg lekker, mits niet teveel. Binding is lekkerder dan met bloem
Wat leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij kregen net een heel groot pakket uit Frankrijk van de familie van één van de draakjes.Zo lief! Allemaal lekkere dingen. Een echt kerstpakket.
Ja wat een tofheid!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij kregen net een heel groot pakket uit Frankrijk van de familie van één van de draakjes.Zo lief! Allemaal lekkere dingen. Een echt kerstpakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Dude dat pakket
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:41 schreef borisz het volgende:
Weer gewonnen in de postcodeloterijDat zijn chocolaatjes toch? Je wint best veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Dude dat pakket
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
3de keer in vier maanden oidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat zijn chocolaatjes toch? Je wint best veel
Helaas ging Gaston en co naar Vrouwenpolder of all placesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Stroopwafels hadden mn ouders ook. Hoewel; zat meer doos in dan stroopwafels.
4e Keer dat je wint wordt het geld!
Dat weet ik wel zeker !quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Canard enzo is zo lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu nog even uitvinden wat we kunnen doen met die potjes canard en zus en zo fumée.![]()
Berichtje van de familie dat ze ons heel graag een keer thuis willen ontvangen zodat we nog veel meer Franse lekkernijen kunnen proeven.
Dat idee begint ook bij ons steeds meer vorm te krijgen. Niet dit jaar nog, maar wel een keertje daarna. Lijkt ons leuk de families te ontmoeten, nu de meiden inmiddels al zo eigen zijn in ons huis en in onze zomers.
Wel even een andere auto regelen dan onze ruime tweezitter.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Canard enzo is zo lekker.![]()
En goed plan om na de drakenweken ze nog even hieperdepieper naar hun eigen huis te rijden.
Nee. Wel in de Cariben. Hou erg van die regio (is een erg ruim begrip, weet ik) en hoe de zon daar in je hart schijnt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker !![]()
En terug uit winderig Eindhoven : moesten een eindje lopen voor de P.
@ Steer : de eerste die met ons aankwam was J.
@ Dude: ben je eerder op Curacao geweest?
Ruilen we toch even?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel even een andere auto regelen dan onze ruime tweezitter.
Ik kan vreemd genoeg goed salsadansen, maar hou er niet eens erg van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef AnneX het volgende:
En hou je van salsa dansen?
Ben een beetje moe![]()
Het was wel inspannend vanwege familiegedoe.
Verder heel leuk om zoveel internationale mensen te ontmoeten van overal.
En moe en engels praten of zij redelijk goed nederlands met een accent en de
muziek ook nog luid.
Slaap.
Klinkt heel logisch!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruilen we toch even?
Die Jag van jullie staat ook veel beter hier in Bloemendaal en mogen jullie, op elkaar geklit zittend, onze blauwe Punto meenemen.
Ja dat lijkt me een heel inspannendquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef AnneX het volgende:
En hou je van salsa dansen?
Ben een beetje moe![]()
Het was wel inspannend vanwege familiegedoe.
Verder heel leuk om zoveel internationale mensen te ontmoeten van overal.
En moe en engels praten of zij redelijk goed nederlands met een accent en de
muziek ook nog luid.
Slaap.
Expansiedrift.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Bluezz het volgende:
En ik maar mailen naar de Hema wanneer ze komen hier in het mooie oude postkantoor in Bloemendaal(er waren geruchten in de wan-daal-gangen)
http://nos.nl/artikel/593371-hema-naar-engeland-en-spanje.html
tsk
Zul je de worst toch ergens anders moeten halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Bluezz het volgende:
En ik maar mailen naar de Hema wanneer ze komen hier in het mooie oude postkantoor in Bloemendaal(er waren geruchten in de wan-daal-gangen)
http://nos.nl/artikel/593371-hema-naar-engeland-en-spanje.html
tsk
Eigenlijk wel!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Dus je houdt af en toe een soort ramadan
Ha, leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt super lekker mini!
Succes nog tot 20u
M'n zusje had een verrassing en heeft ze nu eindelijk verteld; volgende week zaterdag gaan we met z'n 4-en (alle zussen) naar de Winter Efteling!
Ben er al denk 10 jaar niet meer geweest en wilde er al weer graag naartoe dus vind dit echt leuk. Kaartjes waren al geregeld.
Ik ben allang blij dat ik weer eens naar de Efteling gaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, leuk!En zo lang al niet geweest joh!
![]()
Ik ben zelf niet echt dol op de Winter Efteling (Efteling voor mij = met blote voeten in het grasveld, ijsjes eten onder de achtbaan en lange warme avonden in het Sprookjesbos) maar daar denkt de rest van Nederland - gelukkig voor de Efteling! - anders over.
Maar ja, je krijgt mij ook met geen tien paarden naar een kerstmarkt gesleept ofzo..
Dat zal dan 2007 geweest moeten zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik weer eens naar de Efteling ga. Laatste keer was toen dat ene attractieschip er nét stond (dat je eerst in het donker in een boot naar een verhaal luistert over piraten (dacht ik) en daarna een achtbaan afgaat, ook in het donker en 2 seconden buiten.
Oh dat is een lang verhaal, maar als je een indruk wilt hebben kun je even op mijn posthistory klikken. Kom je het Drakentopic vanzelf tegen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:17 schreef minilot het volgende:
Quality Street, dat vond ik toen ik klein was zo geweldig! Al die mooie papiertjes.Volgens mij ben ik er wel wat wisseltandjes in kwijtgeraakt.
![]()
Nichtje naar Caraïben: wat stoer! En inderdaad: er zijn vervelender plekken om een logeeradres te hebben.![]()
Dude, hoe zat het nou ook alweer met die Franse draakjes van jou? Wat was daar de achtergrond van? Ik heb het al eens eerder gevraagd volgens mij, maar ben je uitleg vergeten.
Irritant is dat inderdaad, zonde geldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Bluezz het volgende:
2 bekeuringen op de A2 binnen, voor de heen- en de terugweg. 8 km te snel gereden...
Ga toch boeven vangen
ik las champagne.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
De nieuwjaarsreceptie op straat was zeer geslaagd. De campagne is begonnen
Het was op 1e kerstdag. We gingen nog wat spullen halen uit zussies huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad, zonde geld![]()
Die laatste opmerking is dan weer een beetje jammer
Ik word heel cranky van zo weinig voedselquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:20 schreef minilot het volgende:
O, en dag drie van intermittent fasting hier. Vandaag alleen drie lepels yoghurt op en een klein kontje boerenleverworst (moest allebei op) maar verder helemaal niks tot het avondeten, rond 20:00 uur.
Ik maak, zodra ik thuis ben van kantoor vanavond, een berg loempia's (in de oven gebakken) met eend, enokipaddestoelen, rettich, bosui, glasnoedels en een heleboel groene kruiden erin. Plus sambal, om het mee op te eten.Erbij nog een aziatisch slaatje, met taugé en chinese kool en sesamdressing. En biertjes, om op te drinken.
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
heerlijk aan het relaxen in mijn eigen huisje zonder geklets aan mijn hoofd. Hoewel het hartstikke gezellig was met mijn moeder en schoonouders, is het toch ook best een belasting (vooral nu) voor me.
Ja en weet ik nog niet zo goed..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je volgende week weer (een beetje) aan het werk sun?
Zin in of juist niet?
Niet te hard zijn voor je zelf in elk geval. Dat je vindt dat je moet 'doorzetten'. Als het bij zo'n eerste poging om weer wat werk te verzetten niet lukt, kan het ook te vroeg zijn. Reïntegreren is trial and order.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja en weet ik nog niet zo goed..zenuwachtig, verder dan dat kom ik nog even niet qua emoties daar over..
Het stomme is dat als je 'een klein beetje werkt' je strenger voor jezelf bent dan wanneer je 100% ziek thuis zit. Bij 'een beetje' relateer je je prestatie aan je oorspronkelijke inzet-uren. Je vindt dat je toch goddorie niet mag klagen in vergelijking met wat je eerst deed. Terwijl, als iemand helemaal ziek thuis zit, dat een statisch gegeven is dat soms makkelijker te accepteren is dan weer een paar uur werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx DudeJa dat is ook mijn valkuil en ik hoop dat ik er niet in trap
![]()
Ja Sam is weer helemaal in orde. Ik denk idd een virus. Heb meer hondenbezitters er over gehoord en ook de dierenarts op het eiland had er meer op de behandeltafel gehad.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef golfer het volgende:
Voorzichtig weer opbouwen met eerst alleen een paar uurtjes als je het gevoel hebt er weer aan toe te zijn, Sunny.
Ja dat zeiden wij ook al tegen elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
He bah Sunen wat goed
Denk je geen baby te hebben, zit je nog steeds poepsel op te ruimen op de meest gekke plekken
SunTAVSamSteerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zeiden wij ook al tegen elkaar
Haha nou we hebben vanaf de boot op Texel met het raam open gereden en het eerste wat ik heb gedaan nadat de deken in de vuilnisbak lag was met een sopje de achterbank poetsen! Gelukkig hebben we leren bekleding en is het goed schoon gewordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
En ik neem aan dat je de terugrit met Arco aan hebt gereden?
Het kleine van het RKZ vond ik prettiger, maar als je eenmaal op je eigen poli-eilandje bent dan merk je niks van het enOrme VU waar je inzit. Alleen met de pauze denk ik wel eens, my god, te groot, te massaal voor mij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, vind je je huidige werk eigenlijk leuker dan die van vroeger?
Zo das balenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:26 schreef Bluezz het volgende:
2 bekeuringen op de A2 binnen, voor de heen- en de terugweg. 8 km te snel gereden...
Ga toch boeven vangen
bij kroketten moet ik elke keer hier aan denken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef AnneX het volgende:
Hier zijn de kroketten ontplofd in de frituur![]()
Zooi om te zeven.
Gelukkig kan het verwarmingselement eruit: dat is makkelijker zeven.
Tóch wil Mn.AnneX zijn kroketten en die istie maar gaan halen.
SunTav wat een actie vlak voor de boot.![]()
Bloes in een tijdmachine
Nu ook gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Kijk je het 6 uur journaal, zie je vervolgens eerst je oude zkh, het RKZ, voorbij komen (item brandwondencentrum RKZ) en meteen daarna het VUmc over de genderpoli
Met de mooie nieuwe wachtkamer die ik altijd doorkruis in mn shortcut naar de metro
Eentje van 30 (8 km te snel) en eentje van 35 (9 km)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo das balenHoeveel bij elkaar?
Die is leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef z80 het volgende:
bij kroketten moet ik elke keer hier aan denken.
Kan allemaal niet zoveel kwaad een keertje frituren. Zolang je inderdaad ook maar gezonde dingen eet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Net gegeten bij vriendin, helaas niet gezond. Haar man ging frituren.
Maar heb wel al eerder vandaag een sinaasappel op, 3 geperst, kippensoep en yoghurt gegeten dus gezonde dingen zitten erin. Mag wel junkfood van mezelf zolang ik ook gezonde dingen eet.
2X reizen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is leuk
En ik hou, net als jij Bluezz, absoluut niet van massaliteit, maar ik kan me zo voorstellen dat je dat op je eigen werkvloer niet eens zo door hebt.
Dat zijn volgens mij nog best aardige bedragen, die paar km te hard rijden. Zo zonde van je geld zeg.
Net (weer) terug van mijn werk; soms wel lastig hoor dat twee keer op en neer reizen, maar moest even vandaag. Hopelijk morgen niet.
Precies, dan heb je er geen omkijken meer naar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eentje van 30 (8 km te snel) en eentje van 35 (9 km)
Ik heb ze maar meteen betaald
ze zijn wel voor duidelijk te hard/snel rijden. niet van die bonnen net op het randje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eentje van 30 (8 km te snel) en eentje van 35 (9 km)
Ik heb ze maar meteen betaald
Tof!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, sinds nieuwjaar
Nog ff relaxen en dan maandag aan de nieuwe baan beginnenAlthans, een gesprek plannen met mijn huidige grouplead en mijn nieuwe. Maar de intentie is asap overstappen en aan de inwerkperiode beginnen. Voelt goed, ik ben nog trotser op deze overstap dan op mijn afstuderen denk ik. Ik krijg mijn eigen oempa-loempa's in de chipsfabriek
Wel spannend.
Hij heeft ook wel leuke dingen en ik vind hem als hij zichzelf is een leuke gozer, maar ik trek hem op het podium geen 2 uur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst is het mij gelukt een hele cabaretshow van Bert Visscher uit te kijken (op TV) zonder mij al te veel te ergeren aan z'n ADHD-gedrag en ik moet bekennen dat er soms best leuke vondsten en grappen tussen zaten.
Moet er inderdaad niet aan denken hem in het theater te moeten zien. Nu kon ik af-en-toe even op pauzeknop drukken en tussendoor wat anders doen om hem in etappes uiteindelijk helemaal te zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:51 schreef TAV74 het volgende:
Hij heeft ook wel leuke dingen en ik vind hem als hij zichzelf is een leuke gozer, maar ik trek hem op het podium geen 2 uur.
Ben geen Anouk fan, maar het risico dat ik SBS kijk is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
NEEEE! Geen SBS'6 kijken, Anouk-fans.
![]()
![]()
Ik kijk nooit SBS6 of wat voor een commerciele zender dan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
Ik geniet altijd van Bert Visscher, heerlijke anarchistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst is het mij gelukt een hele cabaretshow van Bert Visscher uit te kijken (op TV) zonder mij al te veel te ergeren aan z'n ADHD-gedrag en ik moet bekennen dat er soms best leuke vondsten en grappen tussen zaten.
Ik weet niet of het nog gaande is. Ik heb mijn ogen uit mijn hoofd geprikt met een vork en mijn trommelvlies met een ijspriem bewerkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben geen Anouk fan, maar het risico dat ik SBS kijk is verwaarloosbaarKon het niet laten even in de digitale gids te kijken wat er op is, maar zo te zien is het veilig te veronderstellen dat iemand anders iets van Anouk aan het verkrachten is?
Toch handig als je blind kunt typen hèquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog gaande is. Ik heb mijn ogen uit mijn hoofd geprikt met een vork en mijn trommelvlies met een ijspriem bewerkt.
Pfjoew.
I smirkedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch handig als je blind kunt typen hè
Ja, dat is wel een voordeeltje van een schrijvend beroep.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch handig als je blind kunt typen hè
Nu SBS straks geen foebele meer heeft is er helemaal geen reden meer om die zender op te zoeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben geen Anouk fan, maar het risico dat ik SBS kijk is verwaarloosbaarKon het niet laten even in de digitale gids te kijken wat er op is, maar zo te zien is het veilig te veronderstellen dat iemand anders iets van Anouk aan het verkrachten is?
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
Simone Kleinsma en later Jamai gingen Birds zingen, in een geheel eigen versie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik even een vertaling krijgen van wat er met Anouk en Hatsjoesbs is![]()
Eventueel door die leuke jongen die 's morgens de doventolk is bij het NOS journaal?![]()
![]()
Ja of ze lacht ze vierkant uit en zapt weer verder.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef golfer het volgende:
Verschrikkelijk. die versies.
Noekje is daar vast niet blij mee.
Yes fuck yes fuck yes! *kwats*quote:Op zondag 5 januari 2014 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh man dude, je had haar moeten zien rellen op dat podium in ziggodome.
Dat spugen op de grond en die opmerkingen.
Ik ga haar een huwelijksaanzoek doen, ik zweer het![]()
![]()
En dan gaat ook zij op de wc Yes Yes Yessss zitten doen![]()
![]()
Ja, ruk.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:15 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.Hoe gaat het met jullie op deze stralende morgen.
Die knie he.quote:
Oja. Bah. Kon je der eigenlijk nog wel op lopen?quote:Op zondag 5 januari 2014 10:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die knie he.
Hij doet nog steeds goed zeer. Inmiddels is er een deel van het vocht gezakt en heb ik ook een klompvoetje. Knie is wel nog steeds ontzettend dik.
Strompelen. Soms beter dan de andere keer. Met 1 of 2 krukken.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja. Bah. Kon je der eigenlijk nog wel op lopen?
Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal toch nog een beetje mee. Maar het klinkt echt niet lekker zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Strompelen. Soms beter dan de andere keer. Met 1 of 2 krukken.
Nee, het voelt ook niet echt lekker. Het ziet er ook niet lekker uit. En ik kan er niet tegen om onthand te zijn, om niet alles op MIJN tempo te kunnen doen maar alles te moeten vragen. Argh. Word ik chagerijnig van.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal toch nog een beetje mee. Maar het klinkt echt niet lekker zo.
Ik zapte. En bleef in ijzingwekkende fascinatie kijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik had willen klieren door te zeggen dat ik die versie idd vele malen beter vind dan het origineel, maar ik krijg het niet uit mijn vingers. Musicalversie, goed verwoord. Het mist 100% het betoverende, 'eerie' gevoel van het origineel.
Maar de grote vraag is eigenlijk: wat deed jij kijkend naar SBS6?
Sam achterop???quote:Op zondag 5 januari 2014 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Het was heerlijk buiten8km gefietst waarvan de helft met Sam naast de fiets (dus lekker sloom) en de andere helft met hem achterop en lekker tempo gemaakt. Mijn conditie is echt bagger momenteel dus was hard nodig.
In een rieten hondenmandquote:Op zondag 5 januari 2014 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sam achterop???
Hoe stel ik me dat voor?
Vork, heb je een bepaald merk mes gekocht?
Nouja merk, eerder een huismerk van Duikelman. Dat is niet zomaar een mes, maar gewoon een goed ding.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Vork, heb je een bepaald merk mes gekocht?
Ja en kan je afwisselen, slimquote:Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
In een rieten hondenmandZiet er niet uit op een sportfiets maar is súper handig
Zeker handig!quote:Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In een rieten hondenmandZiet er niet uit op een sportfiets maar is súper handig
Welke precies?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja merk, eerder een huismerk van Duikelman. Dat is niet zomaar een mes, maar gewoon een goed ding.
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker handig!
Ik dacht alleen dat sam enorm groot was. Zag hem als een soort grizzlybeer op de bagagedrager zitten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Sunnythesun op 05-01-2014 13:27:36 ]
Dezequote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef golfer het volgende:
Welke precies?
ik heb een fetish voor keukenmessen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
gryzzlybeertje
Het is maar een kleine mediumformaat hond. 14 kilo schoon aan de haak momenteel (is wel aan de kleine kant voor een reu hoor).
Ah! Ik zie het, valt mee inderdaad! Veel kleiner dan ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gezellig, samen op de fiets.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte met de knie, het klopt dat het heeeeeel lang pijnlijk kan zijn.
Sterker nog, ik kan nog steeds niet (in okt erop gevallen en 2 jaar daarvoor) op die knie leunen zonder dat ie meteen dik wordt![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Ik zie het, valt mee inderdaad! Veel kleiner dan ik dacht.
Wel gezellig, samen op de fiets.
Mooi man.quote:
Doe dan helemaal geen hakken aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Knie is iig goed ingepakt, en ik ben volledig in stijl gekleed. Jurkje tot net boven de knie met bovenaan kant, kousen, galahandschoenen, een boa, een hoofdtooi, dramatische-toch-niet-te-dramatische make up, en sloffen.1 van de sloffen verruil ik straks nog voor een hele mooie hoge hak. De ander krijg ik niet aan zonder dat het er niet uit ziet.
Welkom bij de clubquote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke precies?
ik heb een fetish voor keukenmessen.
Ik ben niet zo spullengeil. Als het maar werkt en ik er m'n eten mee klaar kan maken. Desalniettemin is een goed mes wel zo handig.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:37 schreef Molleman het volgende:
Welkom bij de club![]()
hebben meer mannen op dit subforum last van geloof ik...
Maar maaar maaaaar, het zijn messen. Messen zijn gaaf.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben niet zo spullengeil. Als het maar werkt en ik er m'n eten mee klaar kan maken. Desalniettemin is een goed mes wel zo handig.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:49 schreef Molleman het volgende:
[..]
Maar maaar maaaaar, het zijn messen. Messen zijn gaaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef borisz het volgende:
[..]En ze worden allemaal zo gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
gryzzlybeertje
Het is maar een kleine mediumformaat hond. 14 kilo schoon aan de haak momenteel (is wel aan de kleine kant voor een reu hoor).
Je staat er juist heel leuk op hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef borisz het volgende:
Heerlijk gefietst en gewandeld in Duin & Kruidberg.
Veluwe ook leuk, maar wat er om de hoek ligt is ook erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb afgelopen week laarzen weggegooid. Kapoet.
Dus vanmiddag in Haarlem Centrum veel laarzen gepast en bekeken en raad eens wat?NederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoe herken je een Nederlandse vrouw in het buitenland?quote:
Klopt ook, op een Bruiloft viel mij dat eens op, de Nederlanders waren gemiddeld een kop groter. Was nogal intimiderend voor de schoonfamilie.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb afgelopen week laarzen weggegooid. Kapoet.
Dus vanmiddag in Haarlem Centrum veel laarzen gepast en bekeken en raad eens wat?Laarzen zijn lastig he? Ik heb gelukkig mooie gevonden, simpele, platte van zwart leer. Was ook een zoektocht van jaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt nu net te koud voor gympen (heb er ook mee in mn handen gestaan) maar leer zal wel meevallen. Ik vind die bruine mooi!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ah die lopen ook vast lekker!
Ik zag ook leren hoge converse... mss ga ik die wel kopen.
Ik noem dat soort schoenen altijd maar gympen
[ afbeelding ]
of in het zwart :
[ afbeelding ]
Blauwequote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel over een 2e paar docs..deze:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet te koud voor gympen hoor, lekkere dikke sokken erin en het is nog steeds niet aan het vriezenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Het wordt nu net te koud voor gympen (heb er ook mee in mn handen gestaan) maar leer zal wel meevallen. Ik vind die bruine mooi!
En ze lopen zeker lekker, ik ga er volgende week de hele dag mee door de Efteling wandelen. M'n oude gympen zat echt een gat in
Die zijn leuk!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel over een 2e paar docs..deze:
[ afbeelding ]
Soms?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Soms kan je ze achter het behang plakken ja
Aandacht & voedsel helpen niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh. Het is Brownie eindelijk gelukt........de bekleding van een van mijn eetkamerstoelen is echt finaal doorHij ziet dat ding als persoonlijke krabpaal of zo. En echt 40 cm verderop staan 2 echte krabpalen
Op dit soort momenten kan ik ze wel wurgenMuffin loopt al twee dagen te jengelen 's avonds als ik wil slapen en ik kom er maar niet achter wat het is.
Er staat nog volop voer, ik speel elke dag met ze en ik heb ze met enige regelmaat naar de juiste plek verwezenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aandacht & voedsel helpen niet?En dat van dat krabben, tsja, een kat heeft eigenlijk geen flauw benul wat jij als krabzone ziet en wat fijn krabben is
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef golfer het volgende:
Je kunt altijd nog naar een kattenfluisteraar gaan met ze.
Sterkte, Isa! En goedemorgen allemaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze bestaan vast!
Pfff, nachtdienst en zo weer dagdienst.
Hou je dat wel volquote:Op maandag 6 januari 2014 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, nachtdienst en zo weer dagdienst.
Zou toch geen probleem moeten zijn denk ik? Momenteel genoeg vraag naar E-Readers geloof ik. Ben overigens nog steeds heel tevreden met mijn Kobo Touch. Heeft dan geen lampje maar dan zorg ik maar dat ik een lamp in de buurt heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
Jeej....mijn nieuwe Kindle is gearriveerdVrijdag besteld in de US.
Ik kon steeds moeilijker lezen bij minder licht. Nu een Kindle Paperwhite besteld. Mooi scherm. Iets lichter. Nu eens kijken of we de oude Kindle nog kunnen verpatsen.
Ik PM je ffquote:Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat vraag je ervoor P?
Ik merk dat het lastig is met die dikke boeken in de trein...
Ik heb hem net uitgeprobeerd. Vond de knoppen van de Kindle3 prettiger, maar het scherm is zoveel leesbaarder bij minder lichtquote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben die van mij wel kwijt geraaktaan de tuinarchitect, goede ruil
![]()
Nog steeds heel blij met de Kobo glo, ga er van uit dat het voor jou ook een hele verbetering is Pee
Ik dacht dat ik die knoppen ook heel erg zou missen, maar eerlijk is eerlijk: nee dusquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb hem net uitgeprobeerd. Vond de knoppen van de Kindle3 prettiger, maar het scherm is zoveel leesbaarder bij minder licht
Ik sla de nieuwjaarslunch ook lekker overquote:Op maandag 6 januari 2014 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Dat was de eerste nieuwsjaarbijeenkomst hier op kantoor die ik heb weten te vermijden. Absoluut geen zin in dat soort gedoe. En het rook ook nog eens veel te zoet. Allerlei oliebollen en appelflappen. Geen goed idee nu
Ja. Blegh. Al dat handengeschud. Ik zit veilig beneden in mijn hok met de deur dichtquote:Op maandag 6 januari 2014 11:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik sla de nieuwjaarslunch ook lekker overBen het hele handenschudden en met enige pech zoenen allang weer zat.
Dirty rice? Vertel eensquote:Op maandag 6 januari 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was gezellig en lekker gegeten!
Vooraf een kerriepastei met kip
Tussen een tomatensandwich
Hoofd was Dirty rice
Tussen was fruit met chocola
Na was een kaasplankje met port.
Wel goed pijn aan het knietje, maar er zit verbetering in!
Ik verveel me wel ontzettend.
Mooie joodse voornaam ook, Esther.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:43 schreef borisz het volgende:
Moet wel lachen om iets in de kwestie Vitesse
Het is mevrouw van het CIDI tegen de persdame van Vitesse ofwel
Esther Voet vs Esther Bal
Van origine ziet het er bruin en dus "dirty" uit door de kippenlevers die erin gaan. Nu hadden wij gister de "kindvriendelijke" versie, dus zonder lever (jammer), maar wat ik gisteren had was een lekker eenpansgerecht met o.a. bruine bonen, mais, kip, paprika, ui enz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |