Volhouden en proberen een paar weken geen junkfood te eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Nee man, mijn eigenschappen zijn toch al perfect en ik ben bescheiden ook nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
En Steer...heb je lekker zoals bijna iedereen schijnt te doen gelogen over je eigen eigenschappen op die datingsite?
quote:Mijn profiel (<-- het vrouwtje dus)
Leeftijd 33 jaar
Lengte 170 cm
quote:Over mijn date
Leeftijd van 30 tot 35 jaar
Lengte van 180 tot 195 cm
Omdat je een man van boven de 50 bent met een buikje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
En waarom krijg ik nu banners met Thaise meisjes die zichzelf aan mij aanbieden te zien?
Die feestdagen kilootjes zijn er zo weer af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Wat tomaat, groene kruiden, knof en dan over de pasta?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Gratineren met wat kaas en kruiden in de oven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je kniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben weer boven water. Heftig oud en nieuw gevierd, gisteren op de SEH gezeten (stond los van oud en nieuw) en nu zit ik met een dikke verpakte knie een week op de bank.
O&N eerst spelletjes gedaan, toen een fles champagne meester gemaakt, bij het poppodium een feestje gevierd, overgegeven, verder een feestje gevierd, een stomp op m'n neus gehad, met de taxi naar huis en om 8 uur in bed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef minilot het volgende:
Poeh!
Wegens tot nul gereduceerde conditie gisteren voor de lol weer eens begonnen met les 1 van het Couch25K-hardlopen-voor-luiwammessen-schema. Pfoe!We hobbelden als aardappelen over de stoep.
![]()
Ervaring leert gelukkig dat dat heel snel heel veel beter gaat.
Op Sockwa's voelt het toch wel heel fijn.Geen hardloopschoeisel voor mij!
[..]
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je knie)
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |