Volhouden en proberen een paar weken geen junkfood te eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Nee man, mijn eigenschappen zijn toch al perfect en ik ben bescheiden ook nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
En Steer...heb je lekker zoals bijna iedereen schijnt te doen gelogen over je eigen eigenschappen op die datingsite?
quote:Mijn profiel (<-- het vrouwtje dus)
Leeftijd 33 jaar
Lengte 170 cm
quote:Over mijn date
Leeftijd van 30 tot 35 jaar
Lengte van 180 tot 195 cm
Omdat je een man van boven de 50 bent met een buikje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
En waarom krijg ik nu banners met Thaise meisjes die zichzelf aan mij aanbieden te zien?
Die feestdagen kilootjes zijn er zo weer af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Wat tomaat, groene kruiden, knof en dan over de pasta?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Gratineren met wat kaas en kruiden in de oven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je kniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben weer boven water. Heftig oud en nieuw gevierd, gisteren op de SEH gezeten (stond los van oud en nieuw) en nu zit ik met een dikke verpakte knie een week op de bank.
O&N eerst spelletjes gedaan, toen een fles champagne meester gemaakt, bij het poppodium een feestje gevierd, overgegeven, verder een feestje gevierd, een stomp op m'n neus gehad, met de taxi naar huis en om 8 uur in bed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef minilot het volgende:
Poeh!
Wegens tot nul gereduceerde conditie gisteren voor de lol weer eens begonnen met les 1 van het Couch25K-hardlopen-voor-luiwammessen-schema. Pfoe!We hobbelden als aardappelen over de stoep.
![]()
Ervaring leert gelukkig dat dat heel snel heel veel beter gaat.
Op Sockwa's voelt het toch wel heel fijn.Geen hardloopschoeisel voor mij!
[..]
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je knie)
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Hoe heb je batch 2 gemaakt dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef borisz het volgende:
Had er meer garnalen in gedaan en ook veel meer smaak meegegeven. Dat is dus geslaagd
.
Als ik weer een portie ga maken, dan ga ik eens voor een rundvleeschkroket.
Recept van Holtkamp als de basis, maar wel gesmokkeld met de bouillon en de garnalen waren al gepeldquote:
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.
Ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie dan
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.
Melding maak ik inderdaad
is wel frappant dat als je zegt dat je op het stationsplein gevallen bent, iedereen over die platen begint...
knietjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallen![]()
Ik hoop maar dat je enkeltje een beetje snel geneest
Ach ja sterkte met het afscheid nemen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltjequote:
Edit, verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Booh voor Loona!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltje
Ja hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En B&G, wat leuk, een knulletje erbij!![]()
Tenzij er natuurlijk een bordje hangt dat het verboden is te fietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Klinkt wel lekker. Wat een goed idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Leuk voor kleuter J. : grote broer van klein broertje![]()
En leuk voor de gr.ouders ook.
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Daar rust © op.quote:
Oh wat zalig!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef AnneX het volgende:
NichieX gaat naar dushi Curacao
Spullen verkocht en wég !
Oh leuk ideetje erbij voor de high tea over een paar weken hier thuis voor broer en schzus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Zie het van de positieve kant: je hebt nu wel een logeeradres daarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef AnneX het volgende:
NichieX gaat naar dushi Curacao
Spullen verkocht en wég !
Wauw, ze gaat op de bonnefooi?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef AnneX het volgende:
Zij heeft nog geen werk daar!
TanteX heeft er wel vertrouwen in![]()
Eerste stap: auto kopen !
En wij ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zie het van de positieve kant: je hebt nu wel een logeeradres daar
Ja jonguh, lekker bezig met mn muziekjes aan.... het was een van die plannetjes die dan langzaam vorm aanneemt in mn hoofd en dan ineens mot het beur'nquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed bezog Bloessie, met je laatjes. Watbende gij toch altijd actief.
En dan voelje je zo voldaan daarna hè?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij ook
[..]
Ja jonguh, lekker bezig met mn muziekjes aan.... het was een van die plannetjes die dan langzaam vorm aanneemt in mn hoofd en dan ineens mot het beur'n
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg net de audio doorgestuurd van de uitvaart.
Heb mijn stukje nog eens beluisterd mét Janis Joplin erachteraan.
Moest inwendig weer lachen, er schoten een paar ouwechies denk ik wel rechtop van die lekkere snoeischerpe Janisstem![]()
Hmm, ze brak door in 1967, als je toen 30 was, ben je nu 77.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg net de audio doorgestuurd van de uitvaart.
Heb mijn stukje nog eens beluisterd mét Janis Joplin erachteraan.
Moest inwendig weer lachen, er schoten een paar ouwechies denk ik wel rechtop van die lekkere snoeischerpe Janisstem![]()
Er zaten hele ouwe besjes in de zaalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmm, ze brak door in 1967, als je toen 30 was, ben je nu 77.
Je moet wel heel oud zijn wil je geschokt zijn door Janis weer te horen
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn eerste 'werkdag' van het nieuwe jaar zit er ook weer op.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
Zo. Mijn eerste 'werkdag' van het nieuwe jaar zit er ook weer op.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.
Het is gewoon werk hoor en nog goed werk ook.![]()
Wat is De Rijp Borisz?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg hou's op met die aanhalingstekens altijd.
Het is gewoon werk hoor en nog goed werk ook.![]()
Wat is De Rijp Borisz?
Een gehucht in de Beemster tussen Heemskerk, Alkmaar, Purmerend en Zaandam.quote:
Vrijwilliger bij het Openluchttheater en wandelpark Caprera in Bloemendaal.quote:
Goed werk!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrijwilliger bij het Openluchttheater en wandelpark Caprera in Bloemendaal.
En wat moet onze koning daar dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De Rijp is het bejaardenhuis hier in Bloemendaal
Of daar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een gehucht in de Beemster tussen Heemskerk, Alkmaar, Purmerend en Zaandam.
Noedels met broccoli en cashewnoten (recept Allerhande)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:38 schreef minilot het volgende:
Niemand?! Ik moet al bijna van hui snaar de supermarkt!
Altijd? Ik gebruik bijna altijd recepten van Allerhande. Ben het echt met je oneens..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
Allerhande-recepten smaken altijd naar niks.
O, dat kan!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:43 schreef --Sam het volgende:
[..]
Altijd? Ik gebruik bijna altijd recepten van Allerhande. Ben het echt met je oneens..
Waar haal jij je recepten vandaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat kan!Smaken verschillen. Ik heb de afgelopen jaren heel regelmatig recepten uit de Allerhande geprobeerd omdat het idee van het recept me leuk leek en/of omdat de voedselfotografie heel aanlokkelijk was, maar keer op keer vond ik het enorm tegenvallen. Alsof het toch steeds weer veiligere, saaiere versies van échte gerechten zijn.
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van originele koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smakenquote:
O, en als ik iets in de koelkast heb liggen dat op moet gebruik ik altijd http://foodgawker.com/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smaken
Ik kook ook uit kookboeken van bekende chef-koks. En dus van Allerhande, doordeweeks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Van toffe, experimentele foodblogs, uit kookboeken van koks die een flinke staat van dienst hebben of van de lekkerbekken hier op FOK die niet vies zijn van stoere, heftige smaken
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef --Sam het volgende:
[..]
Ik kook ook uit kookboeken van bekende chef-koks. En dus van Allerhande, doordeweeks.
Wat zijn jouw favoriete gerechten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
Allerhande is soms wel leuk. Maar ja ik haal mijn gerechten de AH, 24 kitchen, Delicious, Kayotic, FOK! en waar niet eigenlijk?
Mijn all time favoriet is de pasta bolognesequote:
Pasta is inderdaad lekker, maar veel koolhydraten. Alles met mate(n).. Heb je nog lekkere recepten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn all time favoriet is de pasta bolognese. Sowieso pasta
.
Verder maak ik van alles klaar.![]()
Ik laat alleen de patisserie voor wat het is.
Het moet niet gekker worre. Zaken die geschikt zijn naar waarvoor ze heten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vorige week bij aldi nl extra grote frietaardappels gekocht, en verrot, wat zijn ze geschikt voor friet
Boven en beneden tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hij scheert wel lekker. Aan beide kanten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, de oude bodygroomer/baardtrimmer/scheerapparatencombi was wel heel oud aan het worden. Daarom met het kerstcadeau van de chipsbakker, de geld-terug actie van de lampies en een paar duizend Airmilesdie ik nog over had dit gevaarte aangeschaft:
[ afbeelding ]
Alsof je met een kettingzaag bezig bent, wat een gevaarte. Maar hij scheert wel lekker. Aan beide kanten.
Alhoewel ik het liefst elke dag soep eet (soep!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef minilot het volgende:
Te laaaat mensen! Nou ja, had inmiddels tijd om er zelf wat over na te denken en heb van gisteren nog aardappelpuree in de koelkast en daar maak ik soep van, met blauwe kaas en bacon. Komt goed!
Nu gauw fietsen.
Goede aardappelsoep is erg lekker, mits niet teveel. Binding is lekkerder dan met bloemquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alhoewel ik het liefst elke dag soep eet (soep!) vind ik aardappel in soep nooit een succes. Maakt het melig/flauw. Nee, aardappelen zijn erg lekker maar alsjeblieft niet door de soep.
Vind die binding juist niet lekker. Aardappel-preisoep is ontzettend populair maar ik vind het echt 10x niksquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goede aardappelsoep is erg lekker, mits niet teveel. Binding is lekkerder dan met bloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |