Volhouden en proberen een paar weken geen junkfood te eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Nee man, mijn eigenschappen zijn toch al perfect en ik ben bescheiden ook nogquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef golfer het volgende:
En Steer...heb je lekker zoals bijna iedereen schijnt te doen gelogen over je eigen eigenschappen op die datingsite?
quote:Mijn profiel (<-- het vrouwtje dus)
Leeftijd 33 jaar
Lengte 170 cm
quote:Over mijn date
Leeftijd van 30 tot 35 jaar
Lengte van 180 tot 195 cm
Omdat je een man van boven de 50 bent met een buikje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef golfer het volgende:
En waarom krijg ik nu banners met Thaise meisjes die zichzelf aan mij aanbieden te zien?
Die feestdagen kilootjes zijn er zo weer af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeie match Steer![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Macaroni met groenten gegeten, geen ijs toe maar kwark, rest in de vriezer gegooid en 1,6 kg aangekomen sinds de feestdagen
Wat tomaat, groene kruiden, knof en dan over de pasta?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Gratineren met wat kaas en kruiden in de oven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:07 schreef borisz het volgende:
Kijken of jullie nog culinaire inspiratie hebben. Ik heb een zak mosselvlees in de vriezer liggen. Mossels. Schelploos dus. Maar ik heb nog weinig inspiratie om ze klaar te maken.
Iemand nog lekkere tips?
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je kniequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben weer boven water. Heftig oud en nieuw gevierd, gisteren op de SEH gezeten (stond los van oud en nieuw) en nu zit ik met een dikke verpakte knie een week op de bank.
O&N eerst spelletjes gedaan, toen een fles champagne meester gemaakt, bij het poppodium een feestje gevierd, overgegeven, verder een feestje gevierd, een stomp op m'n neus gehad, met de taxi naar huis en om 8 uur in bed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:06 schreef minilot het volgende:
Poeh!
Wegens tot nul gereduceerde conditie gisteren voor de lol weer eens begonnen met les 1 van het Couch25K-hardlopen-voor-luiwammessen-schema. Pfoe!We hobbelden als aardappelen over de stoep.
![]()
Ervaring leert gelukkig dat dat heel snel heel veel beter gaat.
Op Sockwa's voelt het toch wel heel fijn.Geen hardloopschoeisel voor mij!
[..]
Wat heb je gedaan?! (Zowel O&N als je knie)
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Hoe heb je batch 2 gemaakt dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:52 schreef borisz het volgende:
Had er meer garnalen in gedaan en ook veel meer smaak meegegeven. Dat is dus geslaagd
.
Als ik weer een portie ga maken, dan ga ik eens voor een rundvleeschkroket.
Recept van Holtkamp als de basis, maar wel gesmokkeld met de bouillon en de garnalen waren al gepeldquote:
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Tja, ach. Die tegels staan er wel bekend om. Er vallen zo veel mensen.
Ik kan het altijd proberen natuurlijk
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melden kan geen kwaad natuurlijk; vooral niet als er meer mensen daar vallen. Wat een idiote constructie dan
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Die randen worden spekglad als er een beetje vocht op ligt.
Melding maak ik inderdaad
is wel frappant dat als je zegt dat je op het stationsplein gevallen bent, iedereen over die platen begint...
knietjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook best triest als mensen het herkennen als plek waar veel mensen vallen![]()
Ik hoop maar dat je enkeltje een beetje snel geneest
Ach ja sterkte met het afscheid nemen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltjequote:
Edit, verkeerd gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig Borisz!
Zojuist een berg groenten bereid om tortilla muffins te maken.
Vanavond de pot luck / fare well party voor NichieX![]()
Zij gaat emigreren.
Booh voor Loona!
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duh, knietje! Ik sprak net nog iemand met een enkeltje
Ja hequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En B&G, wat leuk, een knulletje erbij!![]()
Tenzij er natuurlijk een bordje hangt dat het verboden is te fietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:29 schreef golfer het volgende:
Auch, Lonaa.
Gemeente of Prorail aansprakelijk stellen voor die foute tegels?
Klinkt wel lekker. Wat een goed idee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Leuk voor kleuter J. : grote broer van klein broertje![]()
En leuk voor de gr.ouders ook.
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Daar rust © op.quote:
Oh wat zalig!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:45 schreef AnneX het volgende:
NichieX gaat naar dushi Curacao
Spullen verkocht en wég !
Oh leuk ideetje erbij voor de high tea over een paar weken hier thuis voor broer en schzus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Tortilla muffins? Gesmoorde groenten ( bosui-rode + groene paprika- knof- aardappel / alles in kleine stukjes) over de bodems van een muffinvorm verdelen.
Eieren loskloppen met gemalen kaas en erover verdelen en in de oven.
Poef ....het rijst en je hebt tortilla muffins en hapklaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |