Meen je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef waxmask het volgende:
Liepen er ook al een paar eten te jatten.
Ben je praktisch betaald deelnemer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon een jaar lang iedere dag de rondleiding volgen, ben je zo net zo bekend als Johan Vlemmix
kaas weg, tonijn weg, alles wegquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Pas maar op met deze tantequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Ja snaaien bananen en weet ik wat,quote:
das pech, alles weg .. dat is balen, morgen nieuwe halen, dat is klote, winkel gesloten , wat een strop .. het geld is op!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kaas weg, tonijn weg, alles weg
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
¤3650 het kan een investering zijn volgens sommigenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je praktisch betaald deelnemer.
ALLES!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 koeien met 15 manquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"
Klinkt een beetje als de ekte wereld...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we genoeg geld hebben dan kunnen we eten wat we willen.
Welkom in Utopia
Koffiemelk geloof ik..omdat ze al genoeg melk hebben van de koeien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand wat er met welke boodschappen mensen het echt niet eens waren
quote:
Dat gaat nog wel even duren voordat ze dat kunnen, met al die uitgaven die ze doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we genoeg geld hebben dan kunnen we eten wat we willen.
Welkom in Utopia
In ieder geval de koffiemelk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand wat er met welke boodschappen mensen het echt niet eens waren
Ze hadden ook gisteren al op rantsoen kunnen gaan en het een week rekken, maar gisteren staken ze al de ene na de ander aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef houdjemond het volgende:
Die angst dat de peuken op zouden zijn
Het wachten word op het sigarettenverdienenscenario..quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef houdjemond het volgende:
Die angst dat de peuken op zouden zijn
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.quote:
Maar die levert de supermarkt dus niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wachten word op het sigarettenverdienenscenario..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.
Goh, die Emil! Wat een grote schmoel heeftie gast! Die om een poep en een scheet jankt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef beequeen het volgende:
Emil: twee gekken bij de rondleiding.
Ja, zo maak je vrienden.
Een tampon zet anders wel uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.
Ja hoor het is lastig slikkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
Hebben ze geen inbrenghulsquote:
Neej die sigaretten gaan weer afhangen van de kijcijfers, of van de pik van Paul...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar die levert de supermarkt dus niet?
Orders van achter, ze mogen het er niet over hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nauwenlijks iets over Tonijn something Fishy is going on !!
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tonijn kan je eten, met een tampon kan je hooguit thee trekken:
[ afbeelding ]
Tering man.. een wéék, zo lang red je toch nog wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Het is te hopen dat er snel snode plannen en rellen komen, want anders wordt het helemaal niks. De Gouden Brakke Kooi 2.0
Dit heeft gewoon tijd nodig, geld raakt op sigaretten raken op. Dan komt de puinzooi. Tot die tijd kleine relletjes, de mol is niet gek dat pas 6 jan de eerste aflevering komt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Het is te hopen dat er snel snode plannen en rellen komen, want anders wordt het helemaal niks. De Gouden Brakke Kooi 2.0
Het duurt een jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Zou mooi zijn als het altijd zo makkelijk ging.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Toverheks het volgende:
Gert, je hoeft niet meer te waarschuwen je roept gewoon hier CENTRAAL!!!!!
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorryquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering man.. een wéék, zo lang red je toch nog wel?
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Ach ik vind het al best wel vermakelijk, de rellen gaan echt nog wel komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik had haar een ban gegeven, levenslangquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het altijd zo makkelijk ging.![]()
Wat een wijf zeg. Ook net wat te hard en te schel. Dat wordt ook over een week niet meer door iedereen gepikt.
Iets zegt me dat dat heel snel gaat veranderen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoor
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef practics het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon tijd nodig, geld raakt op sigaretten raken op. Dan komt de puinzooi. Tot die tijd kleine relletjes, de mol is niet gek dat pas 6 jan de eerste aflevering komt.
Ik denk dat dat gewenning is. Ik zie sommige ook niet nog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
Het probleem is gewoon dat deze mensen niet erg interessant zijn. Dan ga je vanzelf op relletjes hopen.
Jian je moet er ff inkomen geloof me, je gaat het best leuk vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorry
Sommigen zie je inderdaad erg weinig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewenning is. Ik zie sommige ook niet nog.
Een week, dan is de poen op en nog niets verdiend, geduld... jeetje je bent al bijna hooked niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorry
Ja, die DGK-ers waren een stuk intelligenterquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoor
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die DGK-ers waren een stuk intelligenter
Jaap was toch super intelligent ofzo?quote:
Gelukkig moest ze niet poepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef DJMO het volgende:
jezus .. laten ze het zelfs horen als er eentje zit te pissen???
als het goed is hoor je dat niet .. tenzij ze aan de diarree zijnquote:
natuurkunde, bodem word door de inhoud van het bad gekoeld en is dus niet warmer dan het water water in het bad, in theorie zou je water in een papieren zak kunnen koken boven een vuurtjequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou het wel niet snappen, maar is die bodem van het bad niet gloeiend heet?
zeker weten, ik bedoel Jaap is wel een mafkees maar echt niet dom, dat geldt natuurlijk ook voor Huub, ik zie dat niveau hier echt niet hoor, dat meen ik!quote:
" hoogopgeleid' staat hier voor zweverig, jankerig en wereldvreemdquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Er werd zo hoog opgegeven over de bewoners, hoogopgeleid etc. nou ben ik ff blij dat ik niet hoogopgeleid ben etc. want zo als de meeste daar zou ik echt niet willen zijn, laat mij dan maar lekker gewoontjes wezen met mijn taalfouten en me lage opleiding.
En knallen dat hij deedquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit was een slimmert ja...die had het allemaal al uitgedoktord hoe hij ging winnen en Huub kapot ging maken..![]()
[ afbeelding ]
Toch nog wat geleerd vandaag, dankuquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
natuurkunde, bodem word door de inhoud van het bad gekoeld en is dus niet warmer dan het water water in het bad, in theorie zou je water in een papieren zak kunnen koken boven een vuurtje
De echte deelnemers staan al klaar in de coulissen, dit zijn maar de baanvegersquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Er werd zo hoog opgegeven over de bewoners, hoogopgeleid etc. nou ben ik ff blij dat ik niet hoogopgeleid ben etc. want zo als de meeste daar zou ik echt niet willen zijn, laat mij dan maar lekker gewoontjes wezen met mijn taalfouten en me lage opleiding.
Heb er toen niet superveel van gezien, maar slim was het volk zeker niet. Waren gewoon beesten die elkaar het leven zuur maakten en zo anderen proberen te breken tot ze de deur uitliepen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit was een slimmert ja...die had het allemaal al uitgedoktord hoe hij ging winnen en Huub kapot ging maken..![]()
[ afbeelding ]
Gisteren hoorden we de diarree tegen de emmer ratelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef DJMO het volgende:
jezus .. laten ze het zelfs horen als er eentje zit te pissen???
Van wie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren hoorden we de diarree tegen de emmer ratelen.
Maar dat geld voor een groot deel ook wel voor die doelgroepquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
" hoogopgeleid' staat hier voor zweverig, jankerig en wereldvreemd
Was even de naam Nadia kwijt. Was toch Nadia?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Oja, de langevingers meneer hahaha
En dan dit filmpjequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:55 schreef Toverheks het volgende:
Oh Dennixxnikx lekkermetmehandjesindezakken en zijn nadia, en toch nog steeds heel gelukkig dacht ik met kindje huis boompje en beestje
apply water to the burnquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef practics het volgende:
[..]
Maar dat geld voor een groot deel ook wel voor die doelgroep
dan heb ik dat gelukkig NIET gehoordquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren hoorden we de diarree tegen de emmer ratelen.
Ja, de winnaar kreeg dan ook een miljoen, ik bedoel dan gaan sommige mensen ver hoor. Maar naar mijn mening was het contrast tussen ultradom (Amanda/Brain) en intelligent (Jaap/Huub) bij DGK veel groterquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:53 schreef practics het volgende:
[..]
Heb er toen niet superveel van gezien, maar slim was het volk zeker niet. Waren gewoon beesten die elkaar het leven zuur maakten en zo anderen proberen te breken tot ze de deur uitliepen.
*zit al uren te wachten op de showquote:
Dat gaat al snel, gewoon niet teveel geven werkt het beste ala BBquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tot nu toe vindikdit concept leuker als DGK
Dit concept was voor mij na een paar uur al naar de klote .......quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoeveel geld zou Jaap nog overhebben?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de winnaar kreeg dan ook een miljoen, ik bedoel dan gaan sommige mensen ver hoor. Maar naar mijn mening was het contrast tussen ultradom (Amanda/Brain) en intelligent (Jaap/Huub) bij DGK veel groter
0, hij zat bij de DSBquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou Jaap nog overhebben?
Het concept is leuk, maar men houdt zich er niet aan. Idealisten en bouwers zouden we zien die een maatschappij vanaf de bodem op zouden gaan bouwen. Dat zien we hier niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij nog aardig wat, de gierigaardquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel geld zou Jaap nog overhebben?
DIT! In DGK konden ze buiten het rellen (wat pas echt de 2e helft was) echt ALLES doen en bestellen. Je kon het bijna zo gek niet verzinnen en zelfs dat werd op den duur saai, wat denk je dat dit doet na 3 maanden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit concept was voor mij na een paar uur al naar de klote .......
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)drank-en-drugs.dhtmlquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij nog aardig wat, de gierigaard
Volgens mij is hij aardig wat kwijt geraakt aan drank, coke en DSB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij nog aardig wat, de gierigaard
Coke, oh dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij aardig wat kwijt geraakt aan drank, coke en DSB.
He, welkom.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
Welkom in Utopia
Harold. Ondertussen zat-ie te boeren.quote:
Boeiend die krijgt het vanzelf nog zwaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
En met 6 man hulp en 3 broeken aan + handdoek wil Miss 2014 wel in bad.... in 1928 waren ze nog minder preuts...
[ afbeelding ]
Echt hè, uiteindelijk komen de tieten toch wel in beeld, why bother enzo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
En met 6 man hulp en 3 broeken aan + handdoek wil Miss 2014 wel in bad.... in 1928 waren ze nog minder preuts...
[ afbeelding ]
Ja, dat verhaal ken ik, dat heeft ie zelf zielig zitten opdissen,maar het is echt maar gedeeltelijk waar, de fantast!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)drank-en-drugs.dhtml
Jawel joh, het is een voormalig asielzoekercentrum, natuurlijk komt er een bus, gewoon aan de andere kant van de snelweg, bij het Tergooi ziekenhuis, dat is prima te lopen, zelfs voor arme bloedjes van bijstandskindertjes.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En een bus komt er ook niet. Taxi nemen kan ook
Dat houden ze nooit lang volquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
Dat lieve naar elkaar en dat klappen. Ik heb toch de indruk dat het al aan het borrelen is
Wit ja? Hier is het een bruin goedje in een glas....quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een wit poeder en dat snuif je op in je neus en dan heb je ADHD
Yup, alles om in de picture te blijven, Japiooooquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij aardig wat kwijt geraakt aan drank, coke en DSB.
Ga ik zo eens even doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees de link van Secretstorywous maar.
En dat op dag driequote:
Die moest ook gewassen worden.. Ze heeft dat ding al 3 dagen aan.quote:
Strakke broek met kameelteenquote:
Deze dingen? Tsja normaal gesproken moeten die geld of persoonlijk gewin opleveren.. dat gratis weggeven is iets wat ze niet moeten doen en wat ze als eerste meekrijgen van thuis...quote:
Dingenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze dingen? Tsja normaal gesproken moeten die geld of persoonlijk gewin opleveren.. dat gratis weggeven is iets wat ze niet moeten doen is iets wat ze als eerste meekrijgen van thuis...
Als er morgen weer maar 2 komen......quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er wat drank in en ze zitten naakt in dat bad geloof me gaat gebeuren, alles voor de kijkcijffers
Charlotte misschien wel, Lindy niet denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er wat drank in en ze zitten naakt in dat bad geloof me gaat gebeuren, alles voor de kijkcijffers
Liever met nat haar slapen dan met vies haar!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
Ze gaan hun haar niet wassen, want met nat haar gaan slapen is echt verschrikkelijk.
Met nachtvorst op komst ....quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
Ze gaan hun haar niet wassen, want met nat haar gaan slapen is echt verschrikkelijk.
Gelukkig stinkend haar nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
Met lang haar is dat niet echt prettig. De volgende ochtend is het nog natquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
Dat is ook niet prettig, dan wordt heel je kussen nat en koud.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:08 schreef Gert het volgende:
Zo Gert is op de hoogtequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet prettig, dan wordt heel je kussen nat en koud.
Hebben ze al handdoeken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet. Paul wacht nog op de hoogste prijs...quote:
Lekker getimed dan, dit bad. Maar goed, het is geen DGK met jacuzzi en zo. Tenzij Paul die bestelt zodra de rondleidingen gaan lopen. En een föhn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Met lang haar is dat niet echt prettig. De volgende ochtend is het nog nat
En de volgende dag heb je aan alle kanten weerborstels.quote:[b]Op donderdag 2 januari 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Een roosje op haar doosje ......quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
Lindy op haar 15e een tattoo? Please geen hertengewei. Please please.....
Dan moet er eerst drank inquote:
zou dat niet gevraagd zijn bij de casting of je problemen er mee had dat je ook naakt ging??? lijkt me van wel eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Charlotte misschien wel, Lindy niet denk ik.
Fluweel ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nog niet. Paul wacht nog op de hoogste prijs...
Die zag ik vanavond wel uitgedeeld worden, met een tweede dun lappie.quote:
Die zweefteef heeft wel voor elkaarquote:
haha, het jaar is net begonnen, inkoppertje!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik voorspel dat Peter en Charlotte nog seksueel contact gaan hebben dit jaar...
Huub heeft gecast...rara wat zal de eerst vraag zijn? Neuk je ook op camera?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou dat niet gevraagd zijn bij de casting of je problemen er mee had dat je ook naakt ging??? lijkt me van wel eigenlijk
Of schaar om het haar kort te knippenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker getimed dan, dit bad. Maar goed, het is geen DGK met jacuzzi en zo. Tenzij Paul die bestelt zodra de rondleidingen gaan lopen. En een föhn.
Van die Billyquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of schaar om het haar kort te knippen
Huubquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub heeft gecast...rara wat zal de eerst vraag zijn? Neuk je ook op camera?
Nee, omdat 90% zich daar op den duur toch niet aan gaat houden. Nu zitten ze nog heel erg met het idee mensen kijken bla bla bla, dat is er over 2 weken wel af, en over xx aantal weken denken ze er niet eens bij na. Dat is bij elke bb kloon nog zo geweestquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou dat niet gevraagd zijn bij de casting of je problemen er mee had dat je ook naakt ging??? lijkt me van wel eigenlijk
Dat meen je? Die kleine driftkikker met een te groot ego?quote:
Die prak zuurkool is toch niet meer te reddenquote:
Schaar dr in!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die prak zuurkool is toch niet meer te redden
LOLquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:16 schreef Soury het volgende:
Afgewezen neem ik aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik heb ook al van 3 mensen nu gehoord dat ze iets met toneel/theater hebben gedaan
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
tondeusequote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie zou Claire nou niet slaan .......
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
ok....maar haar daarna bezwangeren????quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
met de Hummerquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]pas maar op, Oom twan enzo he staan zo voor je deurjte
Claire was en is een lieve meid!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok....maar haar daarna bezwangeren????
goedmaakseksquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok....maar haar daarna bezwangeren????
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dat gebadder zat, misschien is stream 3 iets.
Het is wel het luisteren waard. De mutsquote:
Erger...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dat gebadder zat, misschien is stream 3 iets.
Beetje saai maar iig liever dan Huub, te lief voor Huubquote:
Oh Oh europaquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Coos het volgende:
Ik keek even naar de foto's van de deelnemers en die Andrea zat vorig jaar ook al in zo'n wegwerppprogramma samen met haar zus. Weet niet meer hoe het heet maar het ging over een aantal (vooral jonge) koppels die met een bus Europa rondgingen. Vakantieplaatsen en zo.
Die Andrea en haar zus waren dus helemaal in de Here met een bijzonder hoog zweefteef- en irritatiegehalte. Werden er dus ook snel uit gestemd.
Totaal geen vertrouwen in de Wereld....vinden ze, hangend voor John-LuL in een hangmat mekkeren hoe slecht de rest wel niet is..quote:
Naar een Surinaamse katholieke kerk gaan omdat je geen vrienden hebt en je behoefte hebt aan knuffels...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel het luisteren waard. De muts
Wacht maar tot die artsen en piloten erin komen ..........quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Mallika het volgende:
Ik weet de namen allemaal nog niet maar die 2 in die hangmat hahahha
eentje kan er tot 10 tellen,misschien tot 11
dit is het niveau wat ons te wachten staat
heerlijk, je blijft kijken
ja, vond ik ook. Huub was wel te erg in het spel. Oa door de drank.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje saai maar iig liever dan Huub, te lief voor Huub
En ego.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ja, vond ik ook. Huub was wel te erg in het spel. Oa door de drank.
NSVWquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
Broek uit ...
[ afbeelding ]
Billy wringt hem wek uit
Echt he, ze probeert interessant over te komen, maar het is nixquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:22 schreef Mallika het volgende:
Ik weet de namen allemaal nog niet maar die 2 in die hangmat hahahha
eentje kan er tot 10 tellen,misschien tot 11
dit is het niveau wat ons te wachten staat
heerlijk, je blijft kijken
En Ruud deed mee aan Wipe me outquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:21 schreef Coos het volgende:
Ik keek even naar de foto's van de deelnemers en die Andrea zat vorig jaar ook al in zo'n wegwerppprogramma samen met haar zus. Weet niet meer hoe het heet maar het ging over een aantal (vooral jonge) koppels die met een bus Europa rondgingen. Vakantieplaatsen en zo.
Die Andrea en haar zus waren dus helemaal in de Here met een bijzonder hoog zweefteef- en irritatiegehalte. Werden er dus ook snel uit gestemd.
Ik vind het wel interessant, Wie is die bikkel die het aanhoortquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ze probeert interessant over te komen, maar het is nix
Dus de aanmeldingen liepen niet zoals de Mol in die Persco liet weten. Geen piloot of iets dergelijks maar gewoon de usual suspects uit het grote hopelozenboek met wannabee BN-ers.quote:
hahahah en ik moet bekennen ik ga het nog leuk vinden ook, ik had me voorgenomen ook tv te kijken en op de bank hangen en freubelen maar met FOK erbij is gewoon verslavendquote:
Dit is leuker dat het gespetter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, Wie is die bikkel die het aanhoort
Goddankquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
D'r zit toch wel een hek om dat terrein hé?
Vind je?quote:
Ik pak de wc rol erbijquote:
Goudenkooi was ook niet een directe hit, heeft ook tijdje geduurd, zelfde geld voor secret story. Zie het hier het zelfde, daarbij kunnen ze gewoon interessante types naar binnen gooien/regels wat veranderen. Dit soort concepten hoeven nooit te mislukkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de aanmeldingen liepen niet zoals de Mol in die Persco liet weten. Geen piloot of iets dergelijks maar gewoon de usual suspects uit het grote hopelozenboek met wannabee BN-ers.
Ik geef het tot half februari, dan is het klaar.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
D'r zit toch wel een hek om dat terrein hé?
En toch......die lampen betalen zichzelf terugquote:
Dat hebben ze waarschijnlijk aan hun moeder beloofd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Verlkeden achter een opgehangen doek. Wat een preutse pestbende
We wachten nog steeds op het moment dat Secret Story een succes wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef practics het volgende:
Goudenkooi was ook niet een directe hit, heeft ook tijdje geduurd, zelfde geld voor secret story.
Ja en als ze open en bloot op de kamer ging staan, zou je zeggen wat een aandachtshoer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Verlkeden achter een opgehangen doek. Wat een preutse pestbende
Is De Gouden Kooi wel verkocht dan??quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op het moment dat Secret Story een succes wordt.
Ja daar gingen op het laatst de verkeerde types naar huis, en dat is half gered door later via een omweg mensen weer terug te zettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op het moment dat Secret Story een succes wordt.
ja aan Koffietijd!quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is De Gouden Kooi wel verkocht dan??
Dunno, maar heb het over de Nederlandse markt. Hier was SS een enorme flop. En terecht.quote:
Die wereldverbeteraars in die hangmat, ik word niet goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is Riek weer bezig met Gospel die gluiperd weet ook van geen ophouwe zeg..
ja lol...maar niet het programma voor zover ik weetquote:
Oh ja, dan zaten ze in een geheime kamer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef practics het volgende:
Ja daar gingen op het laatst de verkeerde types naar huis, en dat is half gered door later via een omweg mensen weer terug te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |