Meen je niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef waxmask het volgende:
Liepen er ook al een paar eten te jatten.
Ben je praktisch betaald deelnemer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon een jaar lang iedere dag de rondleiding volgen, ben je zo net zo bekend als Johan Vlemmix
kaas weg, tonijn weg, alles wegquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Pas maar op met deze tantequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
50 plakken kaas, já er zijn dus 50 plakken kaas weg dus....![]()
[ afbeelding ]
Ja snaaien bananen en weet ik wat,quote:
das pech, alles weg .. dat is balen, morgen nieuwe halen, dat is klote, winkel gesloten , wat een strop .. het geld is op!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kaas weg, tonijn weg, alles weg
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
¤3650 het kan een investering zijn volgens sommigenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je praktisch betaald deelnemer.
ALLES!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 koeien met 15 manquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:39 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Woensdag 15 januari: "Jaaa eerst hadden we twee koeien en nu zie ik helemaal geen koe meer!"
Klinkt een beetje als de ekte wereld...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we genoeg geld hebben dan kunnen we eten wat we willen.
Welkom in Utopia
Koffiemelk geloof ik..omdat ze al genoeg melk hebben van de koeien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand wat er met welke boodschappen mensen het echt niet eens waren
quote:
Dat gaat nog wel even duren voordat ze dat kunnen, met al die uitgaven die ze doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Mallika het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we genoeg geld hebben dan kunnen we eten wat we willen.
Welkom in Utopia
In ieder geval de koffiemelk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand wat er met welke boodschappen mensen het echt niet eens waren
Ze hadden ook gisteren al op rantsoen kunnen gaan en het een week rekken, maar gisteren staken ze al de ene na de ander aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef houdjemond het volgende:
Die angst dat de peuken op zouden zijn
Het wachten word op het sigarettenverdienenscenario..quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:41 schreef houdjemond het volgende:
Die angst dat de peuken op zouden zijn
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.quote:
Maar die levert de supermarkt dus niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wachten word op het sigarettenverdienenscenario..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.
Goh, die Emil! Wat een grote schmoel heeftie gast! Die om een poep en een scheet jankt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:42 schreef beequeen het volgende:
Emil: twee gekken bij de rondleiding.
Ja, zo maak je vrienden.
Een tampon zet anders wel uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
liever blikje extra tonijn, snap die kerel wel hoor. Van een tampon krijg je geen gevulde maag.
Ja hoor het is lastig slikkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef practics het volgende:
[..]
Hebben ze geen inbrenghulsquote:
Neej die sigaretten gaan weer afhangen van de kijcijfers, of van de pik van Paul...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar die levert de supermarkt dus niet?
Orders van achter, ze mogen het er niet over hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nauwenlijks iets over Tonijn something Fishy is going on !!
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tonijn kan je eten, met een tampon kan je hooguit thee trekken:
[ afbeelding ]
Tering man.. een wéék, zo lang red je toch nog wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Het is te hopen dat er snel snode plannen en rellen komen, want anders wordt het helemaal niks. De Gouden Brakke Kooi 2.0
Dit heeft gewoon tijd nodig, geld raakt op sigaretten raken op. Dan komt de puinzooi. Tot die tijd kleine relletjes, de mol is niet gek dat pas 6 jan de eerste aflevering komt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Het is te hopen dat er snel snode plannen en rellen komen, want anders wordt het helemaal niks. De Gouden Brakke Kooi 2.0
Het duurt een jaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Zou mooi zijn als het altijd zo makkelijk ging.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Toverheks het volgende:
Gert, je hoeft niet meer te waarschuwen je roept gewoon hier CENTRAAL!!!!!
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorryquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering man.. een wéék, zo lang red je toch nog wel?
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Ach ik vind het al best wel vermakelijk, de rellen gaan echt nog wel komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik had haar een ban gegeven, levenslangquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het altijd zo makkelijk ging.![]()
Wat een wijf zeg. Ook net wat te hard en te schel. Dat wordt ook over een week niet meer door iedereen gepikt.
Iets zegt me dat dat heel snel gaat veranderen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoor
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:47 schreef practics het volgende:
[..]
Dit heeft gewoon tijd nodig, geld raakt op sigaretten raken op. Dan komt de puinzooi. Tot die tijd kleine relletjes, de mol is niet gek dat pas 6 jan de eerste aflevering komt.
Ik denk dat dat gewenning is. Ik zie sommige ook niet nog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
Het probleem is gewoon dat deze mensen niet erg interessant zijn. Dan ga je vanzelf op relletjes hopen.
Jian je moet er ff inkomen geloof me, je gaat het best leuk vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorry
Sommigen zie je inderdaad erg weinig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewenning is. Ik zie sommige ook niet nog.
Een week, dan is de poen op en nog niets verdiend, geduld... jeetje je bent al bijna hooked niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst streams, maar ik vind er eerlijk gezegd geen klote aan ......sorry
Ja, die DGK-ers waren een stuk intelligenterquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zijn toch ook wel hele andere types dan de gouden kooi hoor
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die DGK-ers waren een stuk intelligenter
Jaap was toch super intelligent ofzo?quote:
Gelukkig moest ze niet poepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef DJMO het volgende:
jezus .. laten ze het zelfs horen als er eentje zit te pissen???
als het goed is hoor je dat niet .. tenzij ze aan de diarree zijnquote:
natuurkunde, bodem word door de inhoud van het bad gekoeld en is dus niet warmer dan het water water in het bad, in theorie zou je water in een papieren zak kunnen koken boven een vuurtjequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou het wel niet snappen, maar is die bodem van het bad niet gloeiend heet?
zeker weten, ik bedoel Jaap is wel een mafkees maar echt niet dom, dat geldt natuurlijk ook voor Huub, ik zie dat niveau hier echt niet hoor, dat meen ik!quote:
" hoogopgeleid' staat hier voor zweverig, jankerig en wereldvreemdquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Er werd zo hoog opgegeven over de bewoners, hoogopgeleid etc. nou ben ik ff blij dat ik niet hoogopgeleid ben etc. want zo als de meeste daar zou ik echt niet willen zijn, laat mij dan maar lekker gewoontjes wezen met mijn taalfouten en me lage opleiding.
En knallen dat hij deedquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit was een slimmert ja...die had het allemaal al uitgedoktord hoe hij ging winnen en Huub kapot ging maken..![]()
[ afbeelding ]
Toch nog wat geleerd vandaag, dankuquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
natuurkunde, bodem word door de inhoud van het bad gekoeld en is dus niet warmer dan het water water in het bad, in theorie zou je water in een papieren zak kunnen koken boven een vuurtje
De echte deelnemers staan al klaar in de coulissen, dit zijn maar de baanvegersquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Er werd zo hoog opgegeven over de bewoners, hoogopgeleid etc. nou ben ik ff blij dat ik niet hoogopgeleid ben etc. want zo als de meeste daar zou ik echt niet willen zijn, laat mij dan maar lekker gewoontjes wezen met mijn taalfouten en me lage opleiding.
Heb er toen niet superveel van gezien, maar slim was het volk zeker niet. Waren gewoon beesten die elkaar het leven zuur maakten en zo anderen proberen te breken tot ze de deur uitliepen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit was een slimmert ja...die had het allemaal al uitgedoktord hoe hij ging winnen en Huub kapot ging maken..![]()
[ afbeelding ]
Gisteren hoorden we de diarree tegen de emmer ratelen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:51 schreef DJMO het volgende:
jezus .. laten ze het zelfs horen als er eentje zit te pissen???
Van wie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren hoorden we de diarree tegen de emmer ratelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |