Pm mulier opgedoekt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Hoofddorp. Er komen daar 3 wedstrijden van de MLB als promotie.
Nee, dat bestaat gelukkig nog. Daar is de Haarlemse Honkbalweek.quote:
Oh oke. Want dat is 2 jaar terug nog helemaal opgeknapt dacht ik. Daar nog honkballes gekregen van de oud bondscoachquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat gelukkig nog. Daar is de Haarlemse Honkbalweek.
In Hoofddorp komt een nieuw stadion. Waar men ook 3 MLB wedstrijden gaat spelen.
Gezellig stadion.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh oke. Want dat is 2 jaar terug nog helemaal opgeknapt dacht ik. Daar nog honkballes gekregen van de oud bondscoach
Een dienstfiets?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort maar eens kijken voor een nieuwe bril
Jij bekend met wat Brian Farley nu doet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezellig stadion.
Tijdens de Honkbalweek voor 5000 man. 3 x de normale capaciteit. Maar enorm leuk.
Leraar op het CIOS toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:21 schreef Thaboel het volgende:
Jij bekend met wat Brian Farley nu doet?
Niet meer ik zat in zijn laatste jaar daar. Ik hoorde iets over scout bij de red soxquote:
Dat is tof voor hem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet meer ik zat in zijn laatste jaar daar. Ik hoorde iets over scout bij de red sox
Vent kwam steevast 5 minuten te laat in z'n veulste dikke mercedes. Super erg amerikaans accent maar wat een vent. Die gozer kon curveballs gooien... Je wist niet waar je het zoeken moestquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef AchJa het volgende:
Overigens was Jumping Jack ook baas, altijd met een pakje shag op zak rijden, stel je voor dat je niks te roken hebt als je eraf vliegt.
Probeer dit niet eens joh. De enige CC's die ze hier kennen zijn 10CC en de CC's voor de cortizonen shots voor in de krakende gewrichtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef AchJa het volgende:
Overigens was Jumping Jack ook baas, altijd met een pakje shag op zak rijden, stel je voor dat je niks te roken hebt als je eraf vliegt.
De 10CC van "Dreadlock Holiday" ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probeer dit niet eens joh. De enige CC's die ze hier kennen zijn 10CC en de CC's voor de cortizonen shots voor in de krakende gewrichten
Had ik al een tijdje door...quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probeer dit niet eens joh. De enige CC's die ze hier kennen zijn 10CC en de CC's voor de cortizonen shots voor in de krakende gewrichten
Tuurlijk diequote:
quote:
250ccquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik al een tijdje door...![]()
Volhardend dat ik ben.
quote:
500 ook met rennende start?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nog 500CC two stroke...![]()
Tegenwoordig fucking motogp...
Al dat fly-by-wire meuk is leuk voor op een jachtvliegtuig maar voor de sport is het alleen maar kut.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:35 schreef AchJa het volgende:
Wat dat betreft gaat alles achteruit...
F1 is sinds Piquet, Lauda en Prost ook niet meer wat het geweest is.
1.35-1.45quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, de witte Reus jonguh! (Wil Hartog)
Nu moet je het proberen daar een peuk aan te steken. Naja tegenwoordig word je overal raar aangekeken als je rooktquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Those were the days.![]()
En kiek Sheene over de zeik zijn op 6:45... Met peuk.
Meteen maar weer eens bekeken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor de no-no's om er beeld/geluid bij te hebben.
ook zoiets.quote:
Ik zag gisteren toevallig Theo met Ruby Wax. Dat was tof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ook zoiets.
nu theo maasen terugkijken
Niet gezien. Oudejaarsconferencequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren toevallig Theo met Ruby Wax. Dat was tof.
Oude popcorn tegen die tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Laat superbowl Sunday maar komen
quote:
Proeft de gemiddelde nederlander toch niet, net zo min als staal bierquote:
Mediteer ze en slaap zequote:Op donderdag 2 januari 2014 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
deze oude veteraan gaat nog even wat mediteren, om aansluitend op bed te gaan.
Joehoequote:
muesli ftwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:54 schreef WWolfy het volgende:
Dan word je wakker met ontzettende honger met geen brood meer in huis en is de bakker pas vanaf 8 uur open
Shiiiiii-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |