Vooral ook omdat mensen nu kunnen denken: die luchtballonnen kom ik toch nooit overheen, of, de mijne is niet zo mooi als die Leeuw, dat ze niet durven in te sturen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee
Hoe willen ze me straffen als ik niet gepakt benquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je niet gepakt wordt met 170 over de A10 betekent niet dat je niet strafbaar bent he
Ik noemde het al expres de maandelijkse fotowedstrijdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, het leek me duidelijk dat ik het over die canvas wedstrijden had. Hij heeft het zelf ook de hele tijd over ''iets winnen'' namelijk?
En ik heb zelf nooit aan die themawedstrijden meegedaan ook. Dus lekker duidelijk discussiëren zo
Anyway, mijn punt mag duidelijk zijn en ik zie wel wat er mee gebeurt.
Dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vooral ook omdat mensen nu kunnen denken: die luchtballonnen kom ik toch nooit overheen, of, de mijne is niet zo mooi als die Leeuw, dat ze niet durven in te sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik dacht dat het allebei maandelijks was, maar idd die met canvas geldt 2 maanden of niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik noemde het al expres de maandelijkse fotowedstrijd
Ook dat vind ik moet niet verplicht worden.. Ik snap die hele drang om dingen te gaan verplichten gewoon niet zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef over_hedge het volgende:
Oke verplicht stemmen gaat het zo te zien niet echt woorden.
Maar wat vinden jullie dan van feedback bij de 3 fotos waar je punten aan geeft?
Waar zeg ik verplichtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook dat vind ik moet niet verplicht worden.. Ik snap die hele drang om dingen te gaan verplichten gewoon niet zo.
Hoewel het best vermeld mag worden dat het op prijs gesteld wordt, bijvoorbeeld. Want het kan wel leuk zijn.
Je haalt strafbaar en gestraft worden door elkaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe willen ze me straffen als ik niet gepakt ben
Bij de huidige maandwedstrijd is het al een opgave voor sommigenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van feedback bij de 3 fotos waar je punten aan geeft?
Ik zou wel eerlijk stemmen. Moet ook zeggen dat een canvas mij niet zo boeitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allebei maandelijks was, maar idd die met canvas geldt 2 maanden of niet?
Bij een wedstrijd waar het alleen om ''eer'' gaat snap ik er al iets meer van.. Hoewel ik verplichten dan nog niet oke vindt, want dan moet je wel een hele grote droeftoeter zijn om vals te gaan stemmen om zelf de ''eer'' te winnen
Ik bedoel dus die canvaswedstrijden. Is toch lullig, sta je zelf 3e. Moet je verplicht stemmen, maar je vind eigenlijk nummer 4 de mooiste. Die ga je dan toch nooit eerlijk die 3 punten geven, want dan komt ie over jou heen
Goed, het moge duidelijk zijn. Ik haak af bij verplicht stemmen
Mag, moet niet. Ik heb daar niet altijd zin in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef over_hedge het volgende:
Maja, ik heb dan wel mijn canvas. Dus lekker boeiend?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je haalt strafbaar en gestraft worden door elkaar
Achja dat soort dingen ga je nooit kunnen verkomen. Als je echt wilt winnen met een kut foto is dat echt niet zo moeilijk als je je facebook vraagt of een sc waar je bij een hecht groepje hoort of weet ik veel wat. Daar ga je niks tegen kunnen doen. Maar heb ook niet echt het idee dat dit gebeurd wat heb nog nooit echt een kut foto gezien die wint of zo. Ja misschien soms niet de foto die ik gedacht had, maar echt een slechte foto heeft geloof ik nog nooit gewonnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je haalt strafbaar en gestraft worden door elkaar
Bij de maandelijkse gaat het over 10+ fotos. hier over 3 fotos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij de huidige maandwedstrijd is het al een opgave voor sommigen
Als we willen dat mensen die nooit fotograferen gaan stemmen moet je t niet verplichten, smaak is toch betiwstbaar en velen denken alleen: Moooooooooooi
Dan nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij de maandelijkse gaat het over 10+ fotos. hier over 3 fotos.
Denk dat dit wel mee valt. Zullen er vast een paar tussen zitten die dat dan zo doen. Maar als je er ook maar 1 iemand wat zegt waar je iets mee kan dan heb je er al wat aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan nog
Foto 1: Mooooooooooooi
Foto 2: Ook mooi maar anders
foto 3: Lief
Naja, je maakt de stap van verplicht stemmen naar feedback geven, dus ik ging er vanuit dat je dat bedoelde. Rustig maar hoor.quote:
Mag toch hopen dat mensen wel een eigen mening hebben en niet zich zo makkelijk laten ompratenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Er is ook kans dat je anderen beinvloed met stemmen motiveren. Ik vind persoonlijk de foto met een ballon over de tempels van Bagan veel mooier dan sigarettenrook in het licht van een softbox, iemand kan dan ook zeggen, ja die Sunnie heeft gelijk (niet dat veel voorkomt hier, ik kop m zelf wel ff in Kano)
Zou ik in ieder geval niet verplicht stellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:56 schreef over_hedge het volgende:
Nee hoeft ook niet verplicht. Maar er bijzetten dat het wel gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou ik in ieder geval niet verplicht stellen.
Dat maakt de drempel om te stemmen weer een stukje hoger.
Over dat strategisch stemmen trouwens: Jammer! Want je kunt dus 6x3 canvassen per jaar winnen.
Het is niet alsof je maar één keer paar jaar kans kunt maken. Ik zou dus wel de eer aan mijzelf houden en stemmen op de mooiste 3 foto's, zonder daar bij na te denken of het voor mijzelf positief of negatief uit zou pakken.
Maar ik heb makkelijk lullen natuurlijk, want ik mag geeneens meedoen.
Ik heb je zelfs in dit topic nog gelijk gegeven. Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Er is ook kans dat je anderen beinvloed met stemmen motiveren. Ik vind persoonlijk de foto met een ballon over de tempels van Bagan veel mooier dan sigarettenrook in het licht van een softbox, iemand kan dan ook zeggen, ja die Sunnie heeft gelijk (niet dat veel voorkomt hier, ik kop m zelf wel ff in Kano)
Ik heb m ingelijstquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs in dit topic nog gelijk gegeven. Kan je nagaan.
Ik weet hem al, gespiektquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Uncle het volgende:
En als iedereen die dit leest en nog niet gestemd heeft dat nog even doet dan kunnen we morgen de uitslag bekend maken en het nieuwe onderwerp bekend maken
Spieken naar de poesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |