Bij mij staat er een vinkje over mijn winnaar Sofiequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef DaMart het volgende:
In de app staat bij mij een groen vlak met een vinkje over mijn mol Jennifer... zou dat een hint zijn?.
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Neee, niet Owen![]()
Jammer!
Zo m'n FPstukje maar schrijven... denk niet dat ik ga wisselen van mol, gewoon, omdat ik verder geen flauw idee heb
Ja! Althans, vorige week wel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Vlindur het volgende:
Haha. Je kunt in de app de top 10 nu bekijken.
Ik sta op plaats 41138![]()
Waarom kon ik die dan niet vinden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Althans, vorige week wel!
ja: FOK! op het spoor van De Mol 2014 - Aflevering 1quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
FP stukje? Dus er is wel weer een FP stuk dit jaar? Ik had gezocht maar kon het niet vinden...
Bij mij zelfde lijst met 2 & 3 omgedraaid.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:24 schreef themole het volgende:
Momenteel mijn mollijst:
1. Jan-Willem
2. Daphne
3. Sophie
Maar ik ga de aflevering nog een keer rustig kijken de komende week om misschien 1 & 2 om te wisselen. Beetje vervelend dat mijn twee hoofdverdachten met zijn tweetjes in een team geen geld binnenhalen.
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic #3quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:42 schreef Droathoah het volgende:
Is dit het topic waarin volop gespeculeerd wordt of is dat een ander topic?
Bedankt!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints- en theorieëntopic #3
Je kan ook lid worden van de Avro voor een tientje, dan krijg je het bordspel er bij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef DaMart het volgende:
Binnenkort ook een WIDM-bordspel.
http://www.bol.com/nl/p/w(...)r=ADVNLTWI603000SN03
Ik vind dat niet zo erg, nu kan ik de OS mooi volgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef Beursaap het volgende:
De 27e pas een nieuwe afleveringDie kut OS ook!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe jij je voelt na de grote deceptie van gisterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |