Wat een eikelquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik!![]()
Ik "had" iets met een jongen, gewoon eens in de week seks ofzo en op een gegeven moment had ik daar genoeg van en toen werd ie boos en gaf hij me 5 gulden "voor bewezen diensten"![]()
Nee!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik!![]()
Ik "had" iets met een jongen, gewoon eens in de week seks ofzo en op een gegeven moment had ik daar genoeg van en toen werd ie boos en gaf hij me 5 gulden "voor bewezen diensten"![]()
als het 25 gulden was geweest, had ik me misschien beledigd gevoeld, maar dit was gewoon grappigquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een eikel
Raakte het je, of ben je er meteen overheen gestapt?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik!![]()
Dan heet iedere man wel eens betaald voor sex, beetje kort door de bocht wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:00 schreef TimMer1981 het volgende:
Iedere vrouw die de rekening in de kroeg of in een restaurant laat betalen in de wetenschap dat er een tegenprestatie verwacht wordt.
Het is toch een feit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan heet iedere man wel eens betaald voor sex, beetje kort door de bocht wel.
Nee. Genoeg mannen slaan daarna immers nog steeds de boot mis. Dus daarmee is het toch echt wel iets anders.quote:
Eigenlijk een vorm van oplichting dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee. Genoeg mannen slaan daarna immers nog steeds de boot mis. Dus daarmee is het toch echt wel iets anders.
Nee; jij vindt het te kort door de bocht. Het is een feit. Er wordt geld neergelegd in de hoop op sex.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, w.m.b. te kort door de bocht, bovendien bedoelt TS dat niet
Mwa, zie het als een soort gokken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Eigenlijk een vorm van oplichting dus.
Toen je sliep had ie het tussen je tenen moeten stoppen, is véél leuker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik!![]()
Is een date niet meer met de kijk op iets serieus en een drankje met de kijk op een wip? Of moet tegenwoordig alles meteen gerelateerd worden aan seks?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Eigenlijk een vorm van oplichting dus.
de hoop op, da's toch iets heel andersquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee; jij vindt het te kort door de bocht. Het is een feit. Er wordt geld neergelegd in de hoop op sex.
[..]
Mwa, zie het als een soort gokken.
Dat vind ik het nog het meest treurige eraan: vrouwen zeggen rustig ja terwijl ze van tevoren al weten dat de man uit is op sex en dat zij nooit van hun leven ja gaan zeggen. Maar ja: een gratis dineetje is nooit weg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de hoop op, da's toch iets heel anders
Hier komen jaren aan frustraties naar bovenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat vind ik het nog het meest treurige eraan: vrouwen zeggen rustig ja terwijl ze van tevoren al weten dat de man uit is op sex en dat zij nooit van hun leven ja gaan zeggen. Maar ja: een gratis dineetje is nooit weg.
Dat is eigenlijk nog erger dan een hoer, waar je op doelde. Die doet tenminste nog iets voor haar geld.
Ik was al bang dat er een zeikerd als jij zou komen opdagen in dit topicquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat vind ik het nog het meest treurige eraan: vrouwen zeggen rustig ja terwijl ze van tevoren al weten dat de man uit is op sex en dat zij nooit van hun leven ja gaan zeggen. Maar ja: een gratis dineetje is nooit weg.
Dat is eigenlijk nog erger dan een hoer, waar je op doelde. Die doet tenminste nog iets voor haar geld.
Ik vind het een beetje zielig van een man om te verwachten dat hij er iets voor terug moet krijgen omdat hij een dineetje betaald.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht dan zo'n kinderachtige reactie, maar nee: daar ben ik niet dom genoeg voor en ik ga niet met dat soort wijven (want dames zijn het niet) om.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hier komen jaren aan frustraties naar boven
Natuurlijk; de waarheid is nooit prettig om te horen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was al bang dat er een zeikerd als jij zou komen opdagen in dit topic
Zo werkt het spelletje al jaren voor de meesten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zielig van een man om te verwachten dat hij er iets voor terug moet krijgen omdat hij een dineetje betaald.
ik doelde meer op het feit dat het gewoon wel duidelijk is dat ze met geld bedoelt en niet met etentjes, breezers of een kop koffie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Natuurlijk; de waarheid is nooit prettig om te horen.
Okee: dus passieve prostitutie mogen we het niet over hebben in dit topic? Best.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat het gewoon wel duidelijk is dat ze met geld bedoelt en niet met etentjes, breezers of een kop koffie.
Beetje jammer dat er dan weer die etentjes bij gehaald moeten worden
[ afbeelding ]
echt hoot, jaaaaaaaren aan frustratie daaroquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat het gewoon wel duidelijk is dat ze met geld bedoelt en niet met etentjes, breezers of een kop koffie.
Beetje jammer dat er dan weer die etentjes bij gehaald moeten worden
[ afbeelding ]
idd, misschien kun je daarvoor je eigen topic openenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Okee: dus passieve prostitutie mogen we het niet over hebben in dit topic? Best.
Gezien je een man bent, was het dan in een actieve of passieve rol? Want dat zou voor mij persoonlijk ook nog anders zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was jong en had het geld nodig
Jij voelt je duidelijk nogal aangesproken door dit alles, anders zou je niet zo reageren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
echt hoot, jaaaaaaaren aan frustratie daaro
Jij gaat er vanuit dat je als man enkel date met vrouwen om er seks mee te hebben. Nooit een date gehad die tegenviel en je dus besloot niets met haar te willen? Of juist meer dan enkel seks? Of heb jij alleen relaties omdat je dan makkelijk seks kan hebben?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik niet, jij duidelijkw elquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Jij voelt je duidelijk nogal aangesproken door dit alles, anders zou je niet zo reageren.
Ik lach me alleen maar kapot om die hele wereld die met alle krampachtige moeite vandien allerlei zielige showtjes hoog probeert te houden.quote:
Hoezo viel de date tegen waarbij dat al genoeg was om niets met haar te willen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat je als man enkel date met vrouwen om er seks mee te hebben. Nooit een date gehad die tegenviel en je dus besloot niets met haar te willen? Of juist meer dan enkel seks? Of heb jij alleen relaties omdat je dan makkelijk seks kan hebben?
Als je enkel één keertje seks met iemand wil kan je wel iemand uit een kroeg vissen. Als je op een date gaat wil je toch wel iets meer dan één keertje seks (althans, ik wel). Dus als ik er tijdens een date achterkom dat we op geen enkele manier bij elkaar passen heb ik ook niet meer zo'n behoefte aan een onsje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoezo viel de date tegen waarbij dat al genoeg was om niets met haar te willen?
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je enkel één keertje seks met iemand wil kan je wel iemand uit een kroeg vissen. Als je op een date gaat wil je toch wel iets meer dan één keertje seks (althans, ik wel). Dus als ik er tijdens een date achterkom dat we op geen enkele manier bij elkaar passen heb ik ook niet meer zo'n behoefte aan een onsje.
Wat houd je tegen? Je bent niet verplicht om vrouwen te versieren als je het niet kunt. Voor mannetjes zoals jij is het Red Licht District misschien beter geschikt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Mannetjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Je bent niet verplicht om vrouwen te versieren als je het niet kunt. Voor mannetjes zoals jij is het Red Licht District misschien beter geschikt.
Goh.. Bij de meeste mensen weet je binnen een minuut al voor 95% zeker of je ze aardig gaat vinden of niet. Dus een date van een paar uur zou toch genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.
das nog erger, dan heb je m dus opgelichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Nee nog nooitheb ik ook niet op de planning staan.
En voor de bijdehandte gefrustreerde fokkers: ik ben nog nooit mee uit eten genomen of iets dergelijks![]()
Wel eens een drankje gekregen maar daar volgde geen seks op dus. Nog nooit.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das nog erger, dan heb je m dus opgelicht
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nounou Vera, 2 euro bespaart en dan niet eens een blowjob geven![]()
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das nog erger, dan heb je m dus opgelicht
nooit mee uit eten genomen? Dat klinkt wel een beetje zielig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Nee nog nooitheb ik ook niet op de planning staan.
En voor de bijdehandte gefrustreerde fokkers: ik ben nog nooit mee uit eten genomen of iets dergelijks![]()
Wel eens een drankje gekregen maar daar volgde geen seks op dus. Nog nooit.
Komt misschien omdat ik nog maar 18 benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nooit mee uit eten genomen? Dat klinkt wel een beetje zielig.
*snif* ik neem je wel mee naar de mac.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik nog maar 18 ben
En anders ben ik wel vet zielig ja
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
*snif* ik neem je wel mee naar de mac.
Okejquote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Hey anders gaan we een keer wat drinken?
als ik iets jonger was geweest had ik je mee uit eten genomen. Maar wel naar een echt restaurant.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik nog maar 18 ben
En anders ben ik wel vet zielig ja
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik iets jonger was geweest had ik je mee uit eten genomen. Maar wel naar een echt restaurant.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Hey anders gaan we een keer wat drinken?
stelletje opportunisten! En als ze geen seks met je heeft zeker gaan klagen dat je opgelicht bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
*snif* ik neem je wel mee naar de mac.
Mijn stelling is dat het totaal niets uitmaakt of je nou geld ontvangt, geeft of helemaal geen tegenprestatie levert voor seks. Het zijn totaal los van elkaar staande elementen, dus de seks wordt er niet meer of minder leuk of spannend door.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:35 schreef seasushi het volgende:
Ik.
In een ver grijs verleden als experiment. Ik kwam iemand tegen die een keer wilde ervaren hoe het nou was om voor seks te betalen zonder nou naar de hoeren te moeten.
Ik zag het ook achteraf als een experiment. Volgens mij had het weinig te maken met de realiteit, want ik ben ontzettend verwend, hoefde er zelf eigenlijk weinig voor te doen en na afloop werd er 250 gulden op het nachtkastje gelegd. Leuk,maar daarna nooit meer de behoefte gevoeld om hiervan misschien wel werk te gaan maken.
Die stelling gaat voor mij niet op in ieder geval. Allereerst lijkt het me dat wanneer je ergens geld voor betaalt je er ook een goede dienst voor terug verwacht. Als ontvanger van het geld heb je toch de plicht om er wat van te maken ongeacht hoe hij eruit ziet en wat hij doet.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef jaha het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat het totaal niets uitmaakt of je nou geld ontvangt, geeft of helemaal geen tegenprestatie levert voor seks. Het zijn totaal los van elkaar staande elementen, dus de seks wordt er niet meer of minder leuk of spannend door.
Heb zelf wel het idee dat in Nederland prostitutie nog altijd als volstrekt moreel verwerpelijk wordt gezien, dat op zich kan natuurlijk wel een extra adrenalinekick geven.
quote:
Oeeeeee cool. Ben je 60+?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik iets jonger was geweest had ik je mee uit eten genomen. Maar wel naar een echt restaurant.
Hahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
stelletje opportunisten! En als ze geen seks met je heeft zeker gaan klagen dat je opgelicht bent
Met een 18 jarige naar een echt restaurantquote:Op zondag 5 januari 2014 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In ruil voor seks?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Cockwhale het volgende:
Telt het krijgen van een gratis bord avondeten ook?
Details! En anders had je je mond maar moeten houden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik. Nog een best bedrag ook. Met een vrouw. Verder ga ik niet op de details in.
Ik vrees dat je geld moet betalen voor je ontmaagding, in plaats van geld ontvangen ..quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef sausagin het volgende:
Ik vrees dat dit de enige oplossing zal zijn voor mijn ontmaagding.
Oei , ik las als topictitel : "Wie heeft wel al eens betaald voor sex".quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vrees dat je geld moet betalen voor je ontmaagding, in plaats van geld ontvangen ..
Waarom zouden ze ook. Seks is veel beter wanneer het met liefde gebeurt. En geloof me, ooit zul jij diegene ook treffenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef sausagin het volgende:
[..]
Oei , ik las als topictitel : "Wie heeft wel al eens betaald voor sex".
Tuurlijk gaat niemand mij betalen
Maar vrouwen zijn toch gewoon bezit? Of niet soms?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:45 schreef Pienata het volgende:
Wat walg ik van dat gevoel van entitlement dat sommige mannen hier hebben, brrr.
Cliché. Dat kan nog eeuwen duren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook. Seks is veel beter wanneer het met liefde gebeurt. En geloof me, ooit zul jij diegene ook treffen
Ah, een pessimist zie ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:55 schreef sausagin het volgende:
[..]
Cliché. Dat kan nog eeuwen duren.
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook. Seks is veel beter wanneer het met liefde gebeurt. En geloof me, ooit zul jij diegene ook treffen
Als je jonger dan 30 bent mag je sommige darkrooms gratis bezoeken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vrees dat je geld moet betalen voor je ontmaagding, in plaats van geld ontvangen ..
Ik denk dat je je daar in vergist maatquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef trolley het volgende:
[..]
Details! En anders had je je mond maar moeten houden.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zou niet weten waarom een man voor mij zou moeten betalen en heb die verwachting ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht dan zo'n kinderachtige reactie, maar nee: daar ben ik niet dom genoeg voor en ik ga niet met dat soort wijven (want dames zijn het niet) om.
Wees dan zo netjes en split gewoon de rekening. Dan voldoe je tenminste ook nog aan je imago van "eigentijdse, zelfstandige meid die in haar kracht staat" en dat soort crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |