Okee: dus passieve prostitutie mogen we het niet over hebben in dit topic? Best.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat het gewoon wel duidelijk is dat ze met geld bedoelt en niet met etentjes, breezers of een kop koffie.
Beetje jammer dat er dan weer die etentjes bij gehaald moeten worden
[ afbeelding ]
echt hoot, jaaaaaaaren aan frustratie daaroquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat het gewoon wel duidelijk is dat ze met geld bedoelt en niet met etentjes, breezers of een kop koffie.
Beetje jammer dat er dan weer die etentjes bij gehaald moeten worden
[ afbeelding ]
idd, misschien kun je daarvoor je eigen topic openenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Okee: dus passieve prostitutie mogen we het niet over hebben in dit topic? Best.
Gezien je een man bent, was het dan in een actieve of passieve rol? Want dat zou voor mij persoonlijk ook nog anders zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was jong en had het geld nodig
Jij voelt je duidelijk nogal aangesproken door dit alles, anders zou je niet zo reageren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
echt hoot, jaaaaaaaren aan frustratie daaro
Jij gaat er vanuit dat je als man enkel date met vrouwen om er seks mee te hebben. Nooit een date gehad die tegenviel en je dus besloot niets met haar te willen? Of juist meer dan enkel seks? Of heb jij alleen relaties omdat je dan makkelijk seks kan hebben?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat vind ik het nog het meest treurige eraan: vrouwen zeggen rustig ja terwijl ze van tevoren al weten dat de man uit is op sex en dat zij nooit van hun leven ja gaan zeggen. Maar ja: een gratis dineetje is nooit weg.
Dat is eigenlijk nog erger dan een hoer, waar je op doelde. Die doet tenminste nog iets voor haar geld.
Ik niet, jij duidelijkw elquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Jij voelt je duidelijk nogal aangesproken door dit alles, anders zou je niet zo reageren.
Ik lach me alleen maar kapot om die hele wereld die met alle krampachtige moeite vandien allerlei zielige showtjes hoog probeert te houden.quote:
Hoezo viel de date tegen waarbij dat al genoeg was om niets met haar te willen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat je als man enkel date met vrouwen om er seks mee te hebben. Nooit een date gehad die tegenviel en je dus besloot niets met haar te willen? Of juist meer dan enkel seks? Of heb jij alleen relaties omdat je dan makkelijk seks kan hebben?
Als je enkel één keertje seks met iemand wil kan je wel iemand uit een kroeg vissen. Als je op een date gaat wil je toch wel iets meer dan één keertje seks (althans, ik wel). Dus als ik er tijdens een date achterkom dat we op geen enkele manier bij elkaar passen heb ik ook niet meer zo'n behoefte aan een onsje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoezo viel de date tegen waarbij dat al genoeg was om niets met haar te willen?
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je enkel één keertje seks met iemand wil kan je wel iemand uit een kroeg vissen. Als je op een date gaat wil je toch wel iets meer dan één keertje seks (althans, ik wel). Dus als ik er tijdens een date achterkom dat we op geen enkele manier bij elkaar passen heb ik ook niet meer zo'n behoefte aan een onsje.
Wat houd je tegen? Je bent niet verplicht om vrouwen te versieren als je het niet kunt. Voor mannetjes zoals jij is het Red Licht District misschien beter geschikt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat vind ik het nog het meest treurige eraan: vrouwen zeggen rustig ja terwijl ze van tevoren al weten dat de man uit is op sex en dat zij nooit van hun leven ja gaan zeggen. Maar ja: een gratis dineetje is nooit weg.
Dat is eigenlijk nog erger dan een hoer, waar je op doelde. Die doet tenminste nog iets voor haar geld.
Mannetjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:25 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Je bent niet verplicht om vrouwen te versieren als je het niet kunt. Voor mannetjes zoals jij is het Red Licht District misschien beter geschikt.
Goh.. Bij de meeste mensen weet je binnen een minuut al voor 95% zeker of je ze aardig gaat vinden of niet. Dus een date van een paar uur zou toch genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n date dan? Of wat doen jullie dan? Dat je op basis van één date al weet dat jullie niet passen.
das nog erger, dan heb je m dus opgelichtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Nee nog nooitheb ik ook niet op de planning staan.
En voor de bijdehandte gefrustreerde fokkers: ik ben nog nooit mee uit eten genomen of iets dergelijks![]()
Wel eens een drankje gekregen maar daar volgde geen seks op dus. Nog nooit.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das nog erger, dan heb je m dus opgelicht
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nounou Vera, 2 euro bespaart en dan niet eens een blowjob geven![]()
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das nog erger, dan heb je m dus opgelicht
nooit mee uit eten genomen? Dat klinkt wel een beetje zielig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
Nee nog nooitheb ik ook niet op de planning staan.
En voor de bijdehandte gefrustreerde fokkers: ik ben nog nooit mee uit eten genomen of iets dergelijks![]()
Wel eens een drankje gekregen maar daar volgde geen seks op dus. Nog nooit.
Komt misschien omdat ik nog maar 18 benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nooit mee uit eten genomen? Dat klinkt wel een beetje zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |