Ik kan aanraden om ze op de aangegeven volgorde te kijkenquote:
Langzaam aan jaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ahh, wat fijn!
Gefeliciteerd man
Nu de volgende stap, een kamer zoeken?
Dank u meneerquote:
Nou de scholen waren net uit toen ik moest rijden dus ik had er wel een aantal kunnen raken, maar ik bleef toch maar braaf voor het zebrapad wachten.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd!
Had mijn advies wat geholpen?
Jij geeft het tenminste toe.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef drakin het volgende:
Gefeliciteerd Sands, leuk autootje heb je uitgezocht
En het is weer de eerste werkdag, dus hier ben ik ook maar weer even.
Had het alleen op het werk te druk voor Fok.
Global Warming is zwaar achterhaald, dat heet tegenwoordig Climate Change.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef picodealion het volgende:
Global warming op zich is niet iets om over te juichen nee, daar ben ik het mee eens. Maar dat de winter lekker zacht is vind ik toch geen onprettig gevolg.
quote:
Hier ook al van die winterfanaten?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Sneeuw? IJs! Ik wil schaatsen/reed riden podver!
Ja, graag! Maar de voorspellingen zijn koud, en ik hoop heel erg dat het meevalt. Hoe zachter hoe beter.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom?
Dit is toch prima zo, mag van mij elke winter zo zijn.
Gefeliciteerd!quote:
In Noorwegen is het idd heel mooi maar daar duurt het wel heel erg lang en eindigd net zoals hier in drab.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[..]
Hier ook al van die winterfanaten?
Ik begrijp dat echt niet. In de bergen is het mooi, in Noorwegen is het mooi, een laag sneeuw in de stad is ook één keer leuk. Maar ijzige kou en wekenlang witte drap, BAH!
Ik heb dat 2 weken geleden al aangekondigd dat ik pas de 6e weer een beetje aanwezigheid zou tonen en toch heb ik ergens 1 of 2 keer tussendoor nog wat gepost.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jij geeft het tenminste toe.
Mijn werk is FOK, dus ik doe niks anders meer.
goe gedaon mien jong!quote:
Topperrrrquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef drakin het volgende:
Gefeliciteerd Sands, leuk autootje heb je uitgezocht
En het is weer de eerste werkdag, dus hier ben ik ook maar weer even.
Had het alleen op het werk te druk voor Fok.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:05 schreef Lemans24 het volgende:
Gefeliciteerd Sands!
(met iets wat ik mezelf nooit meer zie doen, ben er gewoon te schijterig voor, dat verkeer)
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En wordt dat je nieuwe auto?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef picodealion het volgende:
Gefeli Sands! Ik heb volgende week mijn theorie-examen.
quote:
Bedanktquote:
Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
2014 wordt gewoon het FMT rijbewijs jaar, na sands en pico ga ik er komende zomer mee beginnen
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
2014 wordt gewoon het FMT rijbewijs jaar, na sands en pico ga ik er komende zomer mee beginnen
Jij mag als troostprijs al naar de bios met robby.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...
Yeah baby! Moet toch wat als ik mijn dinnetje een week niet kan zienquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Sands het volgende:
[..]Go njos go
[..]
Jij mag als troostprijs al naar de bios met robby.
Oh is ze nu echt je vriendin?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yeah baby! Moet toch wat als ik mijn dinnetje een week niet kan zien
Ehh.... ehh.... volgens mij welquote:
Wat ga je dan met haar doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.... ehh.... volgens mij wel![]()
ok, dit klinkt heel fout... Na het weekend weet ik het wel zeker
Niks bijzonders... Paar verjaardagen en feestjes en zo...quote:
Dankjewelquote:
Ga je in NL of in B lessen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb zo'n voorgevoel dat ik geen natuurtalent ben.
Leukquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.... ehh.... volgens mij wel![]()
ok, dit klinkt heel fout... Na het weekend weet ik het wel zeker
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb zo'n voorgevoel dat ik geen natuurtalent ben.
Sorry.. Maar je kan het ook opvattenals compliment.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...
Maar je hebt hem in 2 keer gehaald toch?quote:
En dan met deze muziek?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks bijzonders... Paar verjaardagen en feestjes en zo...
Ja...dat is toch geen natuurtalent niveauquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je hebt hem in 2 keer gehaald toch?
Wil je dan woensdag uit Eindhoven wegblijven?quote:
Hoe is de kwaliteit qua rijlessen daar? En de prijzen?quote:
Nee, ik ken de jarige... deze muziek komt niet voor in zijn verzameling...quote:
Pff... ik heb em ook in 2 keer gehaald... Ligt ook maar net aan hoe je examinator over je denkt...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja...dat is toch geen natuurtalent niveau
Ik ben woensdag sowieso in Eindhoven, op de fiets, dat dan weer welquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je dan woensdag uit Eindhoven wegblijven?
[..]
Hoe is de kwaliteit qua rijlessen daar? En de prijzen?
[..]
Nee, ik ken de jarige... deze muziek komt niet voor in zijn verzameling...
waarschijnlijk niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef drakin het volgende:
Maar Dyon, neem je haar ook mee naar de meet?
Ik had vandaag een makkelijke volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pff... ik heb em ook in 2 keer gehaald... Ligt ook maar net aan hoe je examinator over je denkt...
Ik ben tussen half 7 en half 8 in Eindhoven met een witte hummer... niet voor me gaan fietsen!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben woensdag sowieso in Eindhoven, op de fiets, dat dan weer wel
Waar gaat de witte hummer naartoe?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben tussen half 7 en half 8 in Eindhoven met een witte hummer... niet voor me gaan fietsen!
Mijn eerste examinator was de meest gehate man binnen het CBR in Nijmegen. En dan heb ik het dus onder zijn eigen collega's... Er was geen afscheid voor die man en toen hij ziek thuis zat is er niet 1 collega bij hem langs geweest om em beterschap te wensen...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had vandaag een makkelijke volgens mij
Dunno yet.. van Veghel naar Eindhoven, maar waar in Eindhoven weet ik morgen pas..quote:
Kwaliteit weet ik niet, ik ken niemand die in belgie rijles gehad heeft (iedereen die ik kwn heeft met hun ouders gelest). Kosten zijn rond de 1000 euro voor 20 uur, daar komt het examen dan nog bij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe is de kwaliteit qua rijlessen daar? En de prijzen?
Kijk, daarom begin ik er niet eens aan. Ik zou hem echt verrot schelden. Ik ben helemaal niet agressief, maar in dat soort situaties kan ik me niet inhouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn eerste examinator was de meest gehate man binnen het CBR in Nijmegen. En dan heb ik het dus onder zijn eigen collega's... Er was geen afscheid voor die man en toen hij ziek thuis zat is er niet 1 collega bij hem langs geweest om em beterschap te wensen...
Hij liet dan ook gewoon mensen zakken om niks. Mijn moeder is bij hem met het bus examen gezakt en ik 10 jaar later met de auto
Das best goedkoop 1000 euro voor 20 lessenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kwaliteit weet ik niet, ik ken niemand die in belgie rijles gehad heeft (iedereen die ik kwn heeft met hun ouders gelest). Kosten zijn rond de 1000 euro voor 20 uur, daar komt het examen dan nog bij.
Niet te dicht bij het PSV stadion in de buurt komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno yet.. van Veghel naar Eindhoven, maar waar in Eindhoven weet ik morgen pas..
Ik zou het haar niet aandoenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet?I dunno, vraag me af of ze dat wel wil...
Ja vergeleken met NL valt het wel mee. Examens zijn ook goedkoper (theorie was 15 euro).quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das best goedkoop 1000 euro voor 20 lessen
Ik was die dag ook stront chagerijnig. Al helemaal omdat mijn instructrice mij wist te melden dat ik echt geen enkele fout had gemaakt..quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kijk, daarom begin ik er niet eens aan. Ik zou hem echt verrot schelden. Ik ben helemaal niet agressief, maar in dat soort situaties kan ik me niet inhouden.
Daar ben jij? Of is er wat te beleven in het stadion?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet te dicht bij het PSV stadion in de buurt komen.
Gelukkig weet ze er niks vanaf. Anders zou ik hier ook niet zo open over haar praten natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou het haar niet aandoen
Nee grapje hoor. Weet ze wel van fmt?
Daar ergens in de buurt is Sands vaak te vinden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar ben jij? Of is er wat te beleven in het stadion?
Zit daar een coffeeshop? Is daar de rosse buurt? Waarom is BB daar vaak te vinden?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar ergens in de buurt is Sands vaak te vinden.
Omdat mijn werk daar is.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zit daar een coffeeshop? Is daar de rosse buurt? Waarom is BB daar vaak te vinden?
Sands heeft ook eindelijk iemand om handjes vast te houden?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar ergens in de buurt is Sands vaak te vinden.
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Sands heeft ook eindelijk iemand om handjes vast te houden?
o ok, ik dacht dat je in veghel werkte? Of was dat het simpele inpak werk?quote:
Hij heeft 2 handenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Sands heeft ook eindelijk iemand om handjes vast te houden?
Aww, arme Sandsquote:
Daar werkte ik eerst ja, al 7 maanden nu in Eindhoven, is ook veel inpak werk.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o ok, ik dacht dat je in veghel werkte? Of was dat het simpele inpak werk?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heeft 2 handenHij kan met links, rechts een handje geven
Wat een rookies hierquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is overrated?quote:
Een rijbewijs.quote:
Ik vind het wel handig als ik naar een concert wil in Amsterdam en 's avonds ook nog normaal naar huis wil komen bijvoorbeeld... of op bezoek bij familie die of in het buitenland woont of aan de andere kant van het land...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een rijbewijs.
De enige momenten dat ik het mis, is soms in het buitenland.
En bij sollicitaties, maar dan lul ik er omheen.
Ik ga altijd met de trein, die rijdt dag en nacht vanuit Utrecht. En dat buitenland is altijd voor de lol, daar heb ik geen verplichtingen. Ach, de een heeft het nodig, de ander kan makkelijk zonder. Ik doe al héél lang zonder, inmiddels. En het is simpel, de drempel om het te halen is nu zo groot, dat ik het gewoon niet ga doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig als ik naar een concert wil in Amsterdam en 's avonds ook nog normaal naar huis wil komen bijvoorbeeld... of op bezoek bij familie die of in het buitenland woont of aan de andere kant van het land...
Ik ben blij met mijn roze pasje en wil em nooit meer kwijt
En dan ook het paleo dieet erbij?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn nieuwe plan: ieder dag met zonsopkomst opstaan, zomer en winter. Omdat het zo geleidelijk verandert, moet het lukken. Morgen dus 8:47, wat al erg vroeg is voor mij. In de zomer half zes.
Dan maar gelijk naar buiten ook, iedere ochtend.
Succes daarmee.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn nieuwe plan: ieder dag met zonsopkomst opstaan, zomer en winter. Omdat het zo geleidelijk verandert, moet het lukken. Morgen dus 8:47, wat al erg vroeg is voor mij. In de zomer half zes.
Dan maar gelijk naar buiten ook, iedere ochtend.
Wat is dat?quote:
Naar Amsterdam is 50/50, de rest idd bijna niet te doen. Oh, laatst naar Heerenveen, allemaal met de trein, zo'n goedkoop combo-kaartje.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef drakin het volgende:
Trein is makkelijk, maar o wee als je samen met iemand ergens naartoe wilt die een auto heeft.
Die lui krijg je gewoon niet de trein in ook al zijn ze dan goedkoper uit, auto's werken kennelijk zeer verslavend.
Mijn rijbewijs is mijn leven. Ik zou absoluut niet zonder kunnenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een rijbewijs.
Dat heb ik met mijn wandelschoenen. Als ik niet regelmatig in het bos kan lopen, of tientallen kilometers over een verlaten paadje, mis ik ook mijn halve levensplezier. Het is beide vrijheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is mijn leven. Ik zou absoluut niet zonder kunnenNiet alleen werk, maar vooral ook plezier.
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
Een rijbewijs.
Wat deze mevrouw zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef wyccie het volgende:
Wat betreft die global warming shit, laat het alsjeblieft deze temperaturen blijven. Vorig jaar genoeg kou, sneeuw en ijs gehad.
Wil je een strenge winter, ga lekker naar het oosten van de VS, daar vriest het 25 graden.
Daar heb ik ook m'n rijbewijs gehaald.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn eerste examinator was de meest gehate man binnen het CBR in Nijmegen.
Werk je niet in Nijmegen in een ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.
Hier mis ik het wel vanwege mijn werk; de avonddiensten lukken net, maar soms loop ik uit en moet dan een uur langer doorwerken voor de laatste trein.
En een auto is ook handig als ik spullen moet aanschaffen (Ikea, Gamma etc.), nu moet ik telkens iemand vragen, of heel onhandig met de bus en dat kan ook niet altijd.
Je kunt best wel nu nog je rijbewijs halen. Ik heb het ook pas vorig jaar gehaald.
onzin... wij horen hier ook van die temperaturen te hebben. Of tenminste vriestemperaturen. Altijd zo geweest dan moet je niet nou zeggen ga maar naar een ander land.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef wyccie het volgende:
Wat betreft die global warming shit, laat het alsjeblieft deze temperaturen blijven. Vorig jaar genoeg kou, sneeuw en ijs gehad.
Wil je een strenge winter, ga lekker naar het oosten van de VS, daar vriest het 25 graden.
Had je ook Valk? Echt, ik heb geen fout gemaakt bij die man. Het enige dat ik "fout" heb gedaan was dat ik naar de weg gevraagd heb. Hij zei bij Orient Plaza: We houden Beuningen aan. Dus ik draai daar de snelweg op. En dan kom je daar aan het eind bij de splitsing die weer terug naar Nijmegen gaat of naar links wegdraait richting de A50. En daar vroeg ik hem, waar wilt u dat ik heen ga.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook m'n rijbewijs gehaald.
Mijn instructrice zei bij aanvang dat ze de bui al zag hangen, omdat de examinator als erg streng bekend stond, dit was in 2006.
Maar op de een of andere manier is dat voor mij wel goed. Ik heb een hele hoge morele geest, en dat klikt vaak wel lekker met dat soort figuren. Ik reed toen echt heel goed al zeg ik het zelf, zijn toen zelfs bij NEC geweest om te parkeren enzo.
Overigens heb ik al een jaar of 3 niet gereden, en beschouw ik mezelf als een gevaar op de weg.
Nederland heeft in geen enkele maand een temperatuurgemiddelde onder 0.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:34 schreef dyonvbaal het volgende:
onzin... wij horen hier ook van die temperaturen te hebben. Of tenminste vriestemperaturen. Altijd zo geweest dan moet je niet nou zeggen ga maar naar een ander land.
Waarom hebben we dan jaren lang wel temperaturen onder de 0 gehad?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nederland heeft in geen enkele maand een temperatuurgemiddelde onder 0.
Koudste gemiddelde is 3 graden in januari.
Zelfs nachttemperaturen gemiddelde ligt alleen in Oost Nederland tussen -0,5 en 0
Temperaturen langer dan -10 zijn gewoon uitzonderlijk in Nederland.
Een gemiddelde liegt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan jaren lang wel temperaturen onder de 0 gehad?
Daar zit wat in...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de menselijke herinnering blijven vooral de extremen overeind, wat is er immers memorabel aan een druilerig januari dagje.
Hoe verplaats je je dan? Backpacken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef wyccie het volgende:
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.
Kan heel memorabel zijn als je de dag doorbrengt met de juiste persoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef Waaghals het volgende:
In de menselijke herinnering blijven vooral de extremen overeind, wat is er immers memorabel aan een druilerig januari dagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Liften en Couchsurfen johquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe verplaats je je dan? Backpacken?
Ik vond dat toch wel een gedoe om altijd die tent, matras en slaapzak mee te zeulen.
Ja dat heb ik ook gedaan. Met veel plezier, en was een groot avontuur, maar uiteindelijk loop je alsnog kilometers met een zware rugzak. Dan zou ik liever de luxe van een eigen auto hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Liften en Couchsurfen joh
Hartstikke leuke manier van verplaatsen, mensen en cultuur leren kennen
Zware rugzak? Gewoon weinig meenemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan. Met veel plezier, en was een groot avontuur, maar uiteindelijk loop je alsnog kilometers met een zware rugzak. Dan zou ik liever de luxe van een eigen auto hebben
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan heel memorabel zijn als je de dag doorbrengt met de juiste persoonDan herinner je die persoon, en niet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Je herinnert je de gebeurtenissen. En die kunnen beïnvloed zijn door het weer waardoor je dat voor bepaalde momenten dan ook weer herinnert...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan herinner je die persoon, en niet het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |