Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
2014 wordt gewoon het FMT rijbewijs jaar, na sands en pico ga ik er komende zomer mee beginnen
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
2014 wordt gewoon het FMT rijbewijs jaar, na sands en pico ga ik er komende zomer mee beginnen
Jij mag als troostprijs al naar de bios met robby.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...
Yeah baby! Moet toch wat als ik mijn dinnetje een week niet kan zienquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Sands het volgende:
[..]Go njos go
[..]
Jij mag als troostprijs al naar de bios met robby.
Oh is ze nu echt je vriendin?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yeah baby! Moet toch wat als ik mijn dinnetje een week niet kan zien
Ehh.... ehh.... volgens mij welquote:
Wat ga je dan met haar doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.... ehh.... volgens mij wel![]()
ok, dit klinkt heel fout... Na het weekend weet ik het wel zeker
Niks bijzonders... Paar verjaardagen en feestjes en zo...quote:
Dankjewelquote:
Ga je in NL of in B lessen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb zo'n voorgevoel dat ik geen natuurtalent ben.
Leukquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.... ehh.... volgens mij wel![]()
ok, dit klinkt heel fout... Na het weekend weet ik het wel zeker
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb zo'n voorgevoel dat ik geen natuurtalent ben.
Sorry.. Maar je kan het ook opvattenals compliment.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn voor de mensen die het rijbewijs al een jaar of 10 hebben.. die worden dus buitengesloten...
Maar je hebt hem in 2 keer gehaald toch?quote:
En dan met deze muziek?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks bijzonders... Paar verjaardagen en feestjes en zo...
Ja...dat is toch geen natuurtalent niveauquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je hebt hem in 2 keer gehaald toch?
Wil je dan woensdag uit Eindhoven wegblijven?quote:
Hoe is de kwaliteit qua rijlessen daar? En de prijzen?quote:
Nee, ik ken de jarige... deze muziek komt niet voor in zijn verzameling...quote:
Pff... ik heb em ook in 2 keer gehaald... Ligt ook maar net aan hoe je examinator over je denkt...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja...dat is toch geen natuurtalent niveau
Ik ben woensdag sowieso in Eindhoven, op de fiets, dat dan weer welquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je dan woensdag uit Eindhoven wegblijven?
[..]
Hoe is de kwaliteit qua rijlessen daar? En de prijzen?
[..]
Nee, ik ken de jarige... deze muziek komt niet voor in zijn verzameling...
waarschijnlijk niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef drakin het volgende:
Maar Dyon, neem je haar ook mee naar de meet?
Ik had vandaag een makkelijke volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pff... ik heb em ook in 2 keer gehaald... Ligt ook maar net aan hoe je examinator over je denkt...
Ik ben tussen half 7 en half 8 in Eindhoven met een witte hummer... niet voor me gaan fietsen!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben woensdag sowieso in Eindhoven, op de fiets, dat dan weer wel
Waar gaat de witte hummer naartoe?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben tussen half 7 en half 8 in Eindhoven met een witte hummer... niet voor me gaan fietsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |