En dan ook het paleo dieet erbij?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn nieuwe plan: ieder dag met zonsopkomst opstaan, zomer en winter. Omdat het zo geleidelijk verandert, moet het lukken. Morgen dus 8:47, wat al erg vroeg is voor mij. In de zomer half zes.
Dan maar gelijk naar buiten ook, iedere ochtend.
Succes daarmee.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:48 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn nieuwe plan: ieder dag met zonsopkomst opstaan, zomer en winter. Omdat het zo geleidelijk verandert, moet het lukken. Morgen dus 8:47, wat al erg vroeg is voor mij. In de zomer half zes.
Dan maar gelijk naar buiten ook, iedere ochtend.
Wat is dat?quote:
Naar Amsterdam is 50/50, de rest idd bijna niet te doen. Oh, laatst naar Heerenveen, allemaal met de trein, zo'n goedkoop combo-kaartje.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:56 schreef drakin het volgende:
Trein is makkelijk, maar o wee als je samen met iemand ergens naartoe wilt die een auto heeft.
Die lui krijg je gewoon niet de trein in ook al zijn ze dan goedkoper uit, auto's werken kennelijk zeer verslavend.
Mijn rijbewijs is mijn leven. Ik zou absoluut niet zonder kunnenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een rijbewijs.
De enige momenten dat ik het mis, is soms in het buitenland.
En bij sollicitaties, maar dan lul ik er omheen.
Dat heb ik met mijn wandelschoenen. Als ik niet regelmatig in het bos kan lopen, of tientallen kilometers over een verlaten paadje, mis ik ook mijn halve levensplezier. Het is beide vrijheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is mijn leven. Ik zou absoluut niet zonder kunnenNiet alleen werk, maar vooral ook plezier.
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
Een rijbewijs.
De enige momenten dat ik het mis, is soms in het buitenland.
En bij sollicitaties, maar dan lul ik er omheen.
Wat deze mevrouw zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef wyccie het volgende:
Wat betreft die global warming shit, laat het alsjeblieft deze temperaturen blijven. Vorig jaar genoeg kou, sneeuw en ijs gehad.
Wil je een strenge winter, ga lekker naar het oosten van de VS, daar vriest het 25 graden.
Daar heb ik ook m'n rijbewijs gehaald.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn eerste examinator was de meest gehate man binnen het CBR in Nijmegen.
Werk je niet in Nijmegen in een ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.
Hier mis ik het wel vanwege mijn werk; de avonddiensten lukken net, maar soms loop ik uit en moet dan een uur langer doorwerken voor de laatste trein.
En een auto is ook handig als ik spullen moet aanschaffen (Ikea, Gamma etc.), nu moet ik telkens iemand vragen, of heel onhandig met de bus en dat kan ook niet altijd.
Je kunt best wel nu nog je rijbewijs halen. Ik heb het ook pas vorig jaar gehaald.
onzin... wij horen hier ook van die temperaturen te hebben. Of tenminste vriestemperaturen. Altijd zo geweest dan moet je niet nou zeggen ga maar naar een ander land.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:18 schreef wyccie het volgende:
Wat betreft die global warming shit, laat het alsjeblieft deze temperaturen blijven. Vorig jaar genoeg kou, sneeuw en ijs gehad.
Wil je een strenge winter, ga lekker naar het oosten van de VS, daar vriest het 25 graden.
Had je ook Valk? Echt, ik heb geen fout gemaakt bij die man. Het enige dat ik "fout" heb gedaan was dat ik naar de weg gevraagd heb. Hij zei bij Orient Plaza: We houden Beuningen aan. Dus ik draai daar de snelweg op. En dan kom je daar aan het eind bij de splitsing die weer terug naar Nijmegen gaat of naar links wegdraait richting de A50. En daar vroeg ik hem, waar wilt u dat ik heen ga.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook m'n rijbewijs gehaald.
Mijn instructrice zei bij aanvang dat ze de bui al zag hangen, omdat de examinator als erg streng bekend stond, dit was in 2006.
Maar op de een of andere manier is dat voor mij wel goed. Ik heb een hele hoge morele geest, en dat klikt vaak wel lekker met dat soort figuren. Ik reed toen echt heel goed al zeg ik het zelf, zijn toen zelfs bij NEC geweest om te parkeren enzo.
Overigens heb ik al een jaar of 3 niet gereden, en beschouw ik mezelf als een gevaar op de weg.
Nederland heeft in geen enkele maand een temperatuurgemiddelde onder 0.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:34 schreef dyonvbaal het volgende:
onzin... wij horen hier ook van die temperaturen te hebben. Of tenminste vriestemperaturen. Altijd zo geweest dan moet je niet nou zeggen ga maar naar een ander land.
Waarom hebben we dan jaren lang wel temperaturen onder de 0 gehad?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nederland heeft in geen enkele maand een temperatuurgemiddelde onder 0.
Koudste gemiddelde is 3 graden in januari.
Zelfs nachttemperaturen gemiddelde ligt alleen in Oost Nederland tussen -0,5 en 0
Temperaturen langer dan -10 zijn gewoon uitzonderlijk in Nederland.
Een gemiddelde liegt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan jaren lang wel temperaturen onder de 0 gehad?
Daar zit wat in...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
In de menselijke herinnering blijven vooral de extremen overeind, wat is er immers memorabel aan een druilerig januari dagje.
Hoe verplaats je je dan? Backpacken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:09 schreef wyccie het volgende:
Juist op vakantie zou heb ik geen auto nodig.
Kan heel memorabel zijn als je de dag doorbrengt met de juiste persoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:00 schreef Waaghals het volgende:
In de menselijke herinnering blijven vooral de extremen overeind, wat is er immers memorabel aan een druilerig januari dagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Liften en Couchsurfen johquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe verplaats je je dan? Backpacken?
Ik vond dat toch wel een gedoe om altijd die tent, matras en slaapzak mee te zeulen.
Ja dat heb ik ook gedaan. Met veel plezier, en was een groot avontuur, maar uiteindelijk loop je alsnog kilometers met een zware rugzak. Dan zou ik liever de luxe van een eigen auto hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Liften en Couchsurfen joh
Hartstikke leuke manier van verplaatsen, mensen en cultuur leren kennen
Zware rugzak? Gewoon weinig meenemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan. Met veel plezier, en was een groot avontuur, maar uiteindelijk loop je alsnog kilometers met een zware rugzak. Dan zou ik liever de luxe van een eigen auto hebben
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan heel memorabel zijn als je de dag doorbrengt met de juiste persoonDan herinner je die persoon, en niet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Je herinnert je de gebeurtenissen. En die kunnen beïnvloed zijn door het weer waardoor je dat voor bepaalde momenten dan ook weer herinnert...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dan herinner je die persoon, en niet het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |