Oh heeft ze een hond?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...
Nou ja... het heeft het uiterlijk van een hond, maar gedraagt zich in huis meer als een kat..quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh heeft ze een hond?Ik vind haar nu al leuk.
Dyon, nou... ga je haar nog zoenen voordat ze weggaat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...
Hij leest maar de helftquote:
Zo'n schootmormel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... het heeft het uiterlijk van een hond, maar gedraagt zich in huis meer als een kat..
Nee, niet eens. Maar zo gedraagt hij zich wel...quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat je naar haar ging? :S
En het feit dat ze met haar hond bezig was had ook kunnen verraden dat ik daar was...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg ja
Wat wil je dat ik vertel?quote:
Yepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik dacht dat er wat verteld was in je leven, dat dat niet rustig was. Maar je had het over dit topic?
Gewoon geribbelde chips.quote:
Nee.quote:
Heb je die patatje Joppie geribbelde chips wel eens gehad? Die zijn ook lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon geribbelde chips.
Ik vond de vergelijking met golfplaten wel leuk, en het woord bestaat niet.
Eigenlijk eet ik nauwelijks chips.
[..]
Nee.
Deze bedoelde ik:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
De Deep Ridge chips? Ik vind die ene chilismaak lekker.
Deze?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Die chili is dat die thaise chips in die paarse zak?
Oh die ken ik niet, zijn die nieuw? Smaken die chili chips een beetje zoals die sensations?quote:
Ik ga ze eens proberenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef wyccie het volgende:
Zijn er al eventjes. Vergelijkbare smaak inderdaad. Is gewoon psychisch, maar die diepe groeven maken het krokanter.
Ik zie een filmpje op een festival.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie alleen drie zakken chips. En zo voel ik me wel.
Ik moest telkens wachten op m'n drankje in de biosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat vonden jullie zo tegenvallend aan The Butler? Buiten dat hij wat traag is en lang duurt vond ik het een erg goede film
En jij maar roepen... Housenigga!!! ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest telkens wachten op m'n drankje in de bios
Jeetje Dyon, soms schrik ik van je...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij maar roepen... Housenigga!!! ?
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jeetje Dyon, soms schrik ik van je...
Das goe, lijkt me gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, zin om binnenkort een filmpje te pakken nu ik in Nijmegen woon?
Is inderdaad wel een aardige datefilmquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, about time is dat wat? Ik heb em al gedownload, maar wil nog even wachten met kijken tot ik niet alleen ben
Ja, zo'n idee had ik alquote:Op zondag 5 januari 2014 21:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een aardige datefilm
Waaghals en ik hebben hem gisteren gezien. We vonden hem op zich wel ok maar niet bijzonder. Het tijdreizen voegde eigenlijk niet zo veel toe, het is een vrij standaard (en burgerlijk) liefdesverhaal. Eerder eens met de critics op rotten tomatoes dan met het imdb cijfer.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, about time is dat wat? Ik heb em al gedownload, maar wil nog even wachten met kijken tot ik niet alleen ben
Daar kijk ik echt nooit naar... alle 2 niet. Maar wel ok om samen te kijken dusquote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals en ik hebben hem gisteren gezien. We vonden hem op zich wel ok maar niet bijzonder. Het tijdreizen voegde eigenlijk niet zo veel toe, het is een vrij standaard (en burgerlijk) liefdesverhaal. Eerder eens met de critics op rotten tomatoes dan met het imdb cijfer.
Yep, films & series-nerd (just like me)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja hij is wel leuk verder hoor. Houdt je (bijna) vriendin van films?
Oh mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, films & series-nerd (just like me)
Ze wil alleen niet met me naar: the secret live of walter mittyquote:Op zondag 5 januari 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh mooi
Zo fijn als je als koppel dezelfde dingen leuk vindt om te kijken
Vraag haar mee naar The Hobbitquote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze wil alleen niet met me naar: the secret live of walter mitty![]()
Zijn we al geweest. Had er naar deel 1 mijn twijfels over, maar met haar erbij "kon ik niet anders" dan mee gaanquote:
Kop de vraag eens in beste manquote:
Praktijk?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, ik ben mezelf geestelijk aan het voorbereiden op mijn rijexamen morgen.
Eitje, dat kun jequote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon superieur voelen tegenover al die slome eikels in het verkeer!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Goh... zak je als je dat doetquote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriend van mijn zusje had een kind aangereden bij het afrijden. Hij was gezaktniet doen dus
Ohja dat was een maand geleden indd een goed idee, toen was ik gezakt omdat ik te hard op de zijstraten afreed.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gewoon superieur voelen tegenover al die slome eikels in het verkeer!![]()
Ik bedoel: succes jochie, je kan het!
Gewoon lekker van z'n 3 gladjes terug laten schakelen naar de 2. Motor remt netjes van zelf af, en hoef je nog maar lichtjes te remmen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohja dat was een maand geleden indd een goed idee, toen was ik gezakt omdat ik te hard op de zijstraten afreed.![]()
![]()
Dat heb ik zelfs niet gepresteerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriend van mijn zusje had een kind aangereden bij het afrijden. Hij was gezaktniet doen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |