Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopicquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad opvallend grappig de laatste tijd.
Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopicquote:
Ghehe. Waaghals vindt mij bijna nooit grappig. Hij lacht me alleen uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Waaghals
Je verdient beterquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ghehe. Waaghals vindt mij bijna nooit grappig. Hij lacht me alleen uit
Kreeg je zweetvoeten van een jointje? Afgelopen 3 jaar niks van gemerktquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef wyccie het volgende:
Zit je op het zuidelijk halfrond?
Weer aan de drugs?
Heb je botox onder je oksels ingespoten?
Het is malaria. Pas voorlopig maar op met zwaaien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kreeg je zweetvoeten van een jointje? Afgelopen 3 jaar niks van gemerkt
Ze heeft puntige knieën enzoquote:
Is het besmettelijk? Ga ik dood?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is malaria. Pas voorlopig maar op met zwaaien.
Jij niet. Jij kunt niet doodgaan, alleen imploderen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het besmettelijk? Ga ik dood?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... hij is mysterieus... (zullen we maar zeggen)
Wel een vermakelijke film ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
Wat blijft The Emperor's new groove toch een leuke film
Ik heb er tweequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopic
It's never lupus!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zegt house elke keer: It's lupus
Is ze alweer weg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zegt house elke keer: It's lupus
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg jaquote:
Je gaat op je mobiel op Fok! zitten als je bij haar bent?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg ja
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je gaat op je mobiel op Fok! zitten als je bij haar bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |