Mooie kans dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Valt wel mee... na vanavond ga ik er vanuit d'r een week niet te zien
Waarom? Als ik het kan... kan iedereen het...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mooie kans dus, damn ik ben jaloers op je
Ik kan dat soort dingen helaas niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom? Als ik het kan... kan iedereen het...
waarom zou ik dat niet willen? En tuurlijk kan je dat wel...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen helaas niet.
Wil je haar zoenen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wil je haar zoenen?
Wtf?!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet willen? En tuurlijk kan je dat wel...
waarom de wtf bij mijn quote?quote:
Tuurlijk wel, je moet gewoon het juiste meisje nog tegen zien te komen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wil je haar zoenen?
Daar zat ik ook al aan te denken nadat ik mijn post plaatste.. maar he, af en toe mogen de rollen ook omgedraaid worden toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef DragonFodder het volgende:
Dit is een dynamiek die ik niet ken. Robby in de slachtofferrol en Dyon die hem moed inspreekt
In sommige klinieken noemen ze dit vooruitgangquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken nadat ik mijn post plaatste.. maar he, af en toe mogen de rollen ook omgedraaid worden toch?
Het is helaas wel waarquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef DragonFodder het volgende:
Dit is een dynamiek die ik niet ken. Robby in de slachtofferrol en Dyon die hem moed inspreekt
welke klinieken...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In sommige klinieken noemen ze dit vooruitgang
Wil je dat écht weten?quote:
Of tot morgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben er vandoor. fijne avond mensjes. tot straks ergens
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of tot morgen(ik ben optimistisch)
Jij bent inderdaad opvallend grappig de laatste tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
DF vindt mij grappig vandaag, ik voel me vereerd
Zuster wyccie, ik heb de laatste 2 weken enorm last van zweethanden en voeten. Wat kan het zijn?quote:
A) het is dokterquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zuster wyccie, ik heb de laatste 2 weken enorm last van zweethanden en voeten. Wat kan het zijn?
Geen grap!
Ik heb heul geen stressquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
A) het is dokter
B) het is stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |