Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopicquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad opvallend grappig de laatste tijd.
Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopicquote:
Ghehe. Waaghals vindt mij bijna nooit grappig. Hij lacht me alleen uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Waaghals
Je verdient beterquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ghehe. Waaghals vindt mij bijna nooit grappig. Hij lacht me alleen uit
Kreeg je zweetvoeten van een jointje? Afgelopen 3 jaar niks van gemerktquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef wyccie het volgende:
Zit je op het zuidelijk halfrond?
Weer aan de drugs?
Heb je botox onder je oksels ingespoten?
Het is malaria. Pas voorlopig maar op met zwaaien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kreeg je zweetvoeten van een jointje? Afgelopen 3 jaar niks van gemerkt
Ze heeft puntige knieën enzoquote:
Is het besmettelijk? Ga ik dood?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is malaria. Pas voorlopig maar op met zwaaien.
Jij niet. Jij kunt niet doodgaan, alleen imploderen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het besmettelijk? Ga ik dood?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja... hij is mysterieus... (zullen we maar zeggen)
Wel een vermakelijke film ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:38 schreef DragonFodder het volgende:
Wat blijft The Emperor's new groove toch een leuke film
Ik heb er tweequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een punt gekregen in het onderschriftentopic
It's never lupus!quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zegt house elke keer: It's lupus
Is ze alweer weg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zegt house elke keer: It's lupus
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg jaquote:
Je gaat op je mobiel op Fok! zitten als je bij haar bent?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg ja
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je gaat op je mobiel op Fok! zitten als je bij haar bent?
Oh heeft ze een hond?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...
Nou ja... het heeft het uiterlijk van een hond, maar gedraagt zich in huis meer als een kat..quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh heeft ze een hond?Ik vind haar nu al leuk.
Dyon, nou... ga je haar nog zoenen voordat ze weggaat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze was even met iets bezig. WC of de hond ofzo. Dus kon makkelijk...
Hij leest maar de helftquote:
Zo'n schootmormel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... het heeft het uiterlijk van een hond, maar gedraagt zich in huis meer als een kat..
Nee, niet eens. Maar zo gedraagt hij zich wel...quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat je naar haar ging? :S
En het feit dat ze met haar hond bezig was had ook kunnen verraden dat ik daar was...quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mobiel... en ik was daar. Intussen ben ik dus wel weg ja
Wat wil je dat ik vertel?quote:
Yepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik dacht dat er wat verteld was in je leven, dat dat niet rustig was. Maar je had het over dit topic?
Gewoon geribbelde chips.quote:
Nee.quote:
Heb je die patatje Joppie geribbelde chips wel eens gehad? Die zijn ook lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon geribbelde chips.
Ik vond de vergelijking met golfplaten wel leuk, en het woord bestaat niet.
Eigenlijk eet ik nauwelijks chips.
[..]
Nee.
Deze bedoelde ik:quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:12 schreef wyccie het volgende:
De Deep Ridge chips? Ik vind die ene chilismaak lekker.
Deze?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Die chili is dat die thaise chips in die paarse zak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |