Oh die ken ik niet, zijn die nieuw? Smaken die chili chips een beetje zoals die sensations?quote:
Ik ga ze eens proberenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef wyccie het volgende:
Zijn er al eventjes. Vergelijkbare smaak inderdaad. Is gewoon psychisch, maar die diepe groeven maken het krokanter.
Ik zie een filmpje op een festival.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie alleen drie zakken chips. En zo voel ik me wel.
Ik moest telkens wachten op m'n drankje in de biosquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat vonden jullie zo tegenvallend aan The Butler? Buiten dat hij wat traag is en lang duurt vond ik het een erg goede film
En jij maar roepen... Housenigga!!! ?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest telkens wachten op m'n drankje in de bios
Jeetje Dyon, soms schrik ik van je...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij maar roepen... Housenigga!!! ?
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jeetje Dyon, soms schrik ik van je...
Das goe, lijkt me gezelligquote:Op zondag 5 januari 2014 00:24 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, zin om binnenkort een filmpje te pakken nu ik in Nijmegen woon?
Is inderdaad wel een aardige datefilmquote:Op zondag 5 januari 2014 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, about time is dat wat? Ik heb em al gedownload, maar wil nog even wachten met kijken tot ik niet alleen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |