http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.htmlquote:De gemiddelde vrouw kust vijftien mannen, heeft twee lange relaties en heeft twee keer intens liefdesverdriet voordat ze 'de ware liefde' vindt.
Daarnaast hebben vrouwen gemiddeld vier keer een one night stand voordat ze zich definitief settelen, zo blijkt uit onderzoek waarvoor tweeduizend volwassen zijn ondervraagd. Mannen hebben gemiddeld zes one night stands voordat zij de ware vinden.
Het grootste verschil tussen mannen en vrouwen is het aantal seksuele partners. Mannen delen het bed gemiddeld met tien partners, terwijl vrouwen voordat ze zich settelen seks hebben met zeven geliefden.
De vrouwelijke respondenten hebben vijf serieuze relaties in hun leven, waarvan er twee langer dan een jaar duren. Mannen hebben gemiddeld zes serieuze relaties, zo meldt Daily Mail.
Acht op de tien volwassenen zegt de ideale partner gevonden te hebben, op het moment dat dit het minst verwacht werd. Een kwart van de respondenten dacht van te voren niet met zijn of haar huidige geliefde te settelen.
Zes op de tien ondervraagde vrouwen is bang om nooit de ware Jakob te vinden. Toch gelooft 94 procent wel in ware liefde. 88 procent van de mannen denkt hier hetzelfde over.
Meer stoer vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
Zo weinig![]()
Net als het gemiddelde aantal sekspartners
Niet een kwestie van stoer een kwestie van vergelijkend warenonderzoek. De nummer één reden waarom huwelijken stranden is slechte seks, dus je kunt maar beter zeker weten dat de persoon waar je de rest van je leven mee gaat doorbrengen ook een beetje vaardig is in de slaapkamerquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Meer stoer vinden![]()
Maar ja, die cijfers uit dat onderzoek zijn echt niet schokkend ofzo.
Op zich kan dat wel kloppen. Bij mij is een ONS altijd op een relatie uitgedraaid waarbij een van die relaties zelfs ernaar uitzag dat we beiden in elkaar 'de ware' gevonden hadden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Cucum het volgende:
Dus de nacht van de one night stand is bepalend of het de ware is of niet?
Man & Man kan toch ook een keer?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Beetje onnauwkeurig onderzoek, slechte meetmethode gebruikt neem ik aan? Er zijn grofweg evenveel mannen als vrouwen, als mannen dan de helft meer partners en one-night-stands hebben dan vrouwen, klopt er ergens iets niet.
Ik ken er ook die het gemiddelde erg omhoog "krikken".quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ah, ik ben niet gemiddeld... Weten we dat ook weer
Ook het eerste wat mij opvielquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Beetje onnauwkeurig onderzoek, slechte meetmethode gebruikt neem ik aan? Er zijn grofweg evenveel mannen als vrouwen, als mannen dan de helft meer partners en one-night-stands hebben dan vrouwen, klopt er ergens iets niet.
Inderdaad, dus ik denk dat de mannen opscheppen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook het eerste wat mij opvielOf er zijn veel mannen die seks hebben met elkaar
Of vrouwen liegen
Niet opscheppen, maar afronden naar bovenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:26 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ik denk dat de mannen opscheppen.
Ik denk dat de mannen opscheppen en de vrouwen liegen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:26 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Inderdaad, dus ik denk dat de mannen opscheppen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Sjeen het volgende:
Ah, ik ben niet gemiddeld... Weten we dat ook weer
Volgens mij was het laatst ook op TV.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet opscheppen, maar afronden naar boven
Het zijn gemiddeldes he. Dus met het feit dat er ongeveer zoveel mannen als vrouwen zijn, aannemend dat er ongeveer evenveel homo's onder vrouwen en mannen zijn en relaties uit 2 mensen bestaan zijn de getallen ongeveer het zelfde.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Thanatos45 het volgende:
En hoe zit dat met mannen? Dan weet ik iig alvast hoe vaak ik de hel waar ik nu in zit nog mee ga maken(m'n relatie is een week geleden gestrand
)
De geboorteratio tussen man en vrouw is 1,02:1. Ik geloof dat er 4% zuiver homoseksuele mannen zijn en 2% zuiver homoseksuele vrouwen. Je hebt hier bovenop nog het grijze gedeelte van 10~20% biseksuelen. Dus...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zijn gemiddeldes he. Dus met het feit dat er ongeveer zoveel mannen als vrouwen zijn, aannemend dat er ongeveer evenveel homo's onder vrouwen en mannen zijn en relaties uit 2 mensen bestaan zijn de getallen ongeveer het zelfde.
Zelfs dan, ik vind Macaroni heerlijk, maar dan ook echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet een kwestie van stoer een kwestie van vergelijkend warenonderzoek. De nummer één reden waarom huwelijken stranden is slechte seks, dus je kunt maar beter zeker weten dat de persoon waar je de rest van je leven mee gaat doorbrengen ook een beetje vaardig is in de slaapkamer
Sasha Gray deed er 15 in gangbang 5 ,en dat was wel wat meer dan zoenen .quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Sociale wetenschap......![]()
Sowieso dat de gemiddelde vrouw meer dan 15 mannen heeft gezoend .
Dat komt nog steeds op bijna vergelijkbare aantallen uit. 4% verschil doet weinig met een aantal van 15.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De geboorteratio tussen man en vrouw is 1,02:1. Ik geloof dat er 4% zuiver homoseksuele mannen zijn en 2% zuiver homoseksuele vrouwen. Je hebt hier bovenop nog het grijze gedeelte van 10~20% biseksuelen. Dus...
Nee
Sasha Gray...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:14 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Sasha Gray deed er 15 in gangbang 5 ,en dat was wel wat meer dan zoenen .
nu is Sasha Gray natuurlijk ook niet gemiddeld .
Nou zou ik vrouwen eerder met auto's vergelijken dan met eten maar goed om in je voorbeeld te blijven: Als je elke dag macaroni zou moeten eten, dan eet je toch liever goede macaroni dan slechte macaroni?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zelfs dan, ik vind Macaroni heerlijk, maar dan ook echt heerlijk.
Toch zou ik er niet aan moeten denken om het elke dag te eten.
Zeg nooit nooit. Alhoewel ik ook betwijfel ik het gemiddelde wel ga halen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ga die 15 toch nooit halen. En de 7 bedpartners denk ik ook niet. Dus waarom zou het niet kunnen kloppen?
Uiteraard, maar waarom zou ik gedwongen zo,n keuze moeten maken als ik ook ander eten kan eten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou zou ik vrouwen eerder met auto's vergelijken dan met eten maar goed om in je voorbeeld te blijven: Als je elke dag macaroni zou moeten eten, dan eet je toch liever goede macaroni dan slechte macaroni?
Jij lijkt mij dan ook een erg preuts iemand.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, ik ga die 15 toch nooit halen. En de 7 bedpartners denk ik ook niet. Dus waarom zou het niet kunnen kloppen?
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, ook niet als ik vrijgezel zou worden. 15 vind ik toch best wel veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Alhoewel ik ook betwijfel ik het gemiddelde wel ga halen.
Waarom dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij lijkt mij dan ook een erg preuts iemand.
Ik ben in het geheel niet preuts, maar wel een beetje te romantischquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoel, moet je niet teveel achter zoeken.
Soms heb je dat he.
Aww...quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het geheel niet preuts, maar wel een beetje te romantisch
Ah, de Daily Fail.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef Tanin het volgende:
Onderzoek van de Daily Mail. Oftewel, Britse sletten die mee doen aan het onderzoek. Geen wonder dus dat er bizarre getallen uit komen.
Dan zou je eerder denken dat het getal veel hoger zou zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:05 schreef Tanin het volgende:
Onderzoek van de Daily Mail. Oftewel, Britse sletten die mee doen aan het onderzoek. Geen wonder dus dat er bizarre getallen uit komen.
Standaard regel-van-3: bij mannen het opgegeven aantal door 3 delen, bij vrouwen met 3 vermenigvuldigen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook het eerste wat mij opviel Of er zijn veel mannen die seks hebben met elkaar
Of vrouwen liegen
Onzinquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Standaard regel-van-3: bij mannen het opgegeven aantal door 3 delen, bij vrouwen met 3 vermenigvuldigen.
Ja ik snap het niet hoor. Je mag zelf weten wat je doet natuurlijk, maar als ik op zoek ben naar een relatie knap ik hier zo op af dat ik iemand niet eens meer wil. Het idee van dronken uitgaan en met iedere kees bekken, zo'n persoon zou ik niet willen. Maar nu is dat iets om trots op te zijn blijkbaar, om zonder schaamte te kunnen verkondigen. Het hoeft ook niet christelijk preuts, maar iets meer deugdelijkheid zou niet misstaan. Met bijna 50 mensen gezoend terwijl je begin 20 bent, en dan nog verwachten dat iemand voor je gaat, je respecteert, kom op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:57 schreef Luxuria het volgende:
Dat zoenen lijkt me echt erg weinig. Doe het bij mij maar keer 3.
Dorpspastoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:36 schreef Kroovy het volgende:
Ja ik snap het niet hoor. Je mag zelf weten wat je doet natuurlijk, maar als ik op zoek ben naar een relatie knap ik hier zo op af dat ik iemand niet eens meer wil. Het idee van dronken uitgaan en met iedere kees bekken, zo'n persoon zou ik niet willen. Maar nu is dat iets om trots op te zijn blijkbaar, om zonder schaamte te kunnen verkondigen. Het hoeft ook niet christelijk preuts, maar iets meer deugdelijkheid zou niet misstaan. Met bijna 50 mensen gezoend terwijl je begin 20 bent, en dan nog verwachten dat iemand voor je gaat, je respecteert, kom op.Te ver gaat te ver.
Toch gek dat ik op mijn 27e niet verder kom dan 4 zoenpartners. Dat ik met drie van de vier een (langere) relatie gehad heb tel ik dan maar even niet mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dorpspastoor.
50 op je 24e is echt geen gek aantal, dat haalt iedereen die een beetje gaat stappen en niet alleen maar in het hoekje van de discotheek gaat staan met een fristi. En echt niet 'met iedere kees' bekken, als je vanaf je 16e uitgaat is dat zo ongeveer 1 zoenpartij per 2 maanden. Vind ik echt nog redelijk netjes.
En ik verwacht dat de gemiddelden ook wel kloppen. Sommigen neuken nooit (zie de gemiddelde fokker), anderen weer wat vaker. Dat gelul over deugdelijkheid en sletten is echt een overblijfsel uit de Middeleeuwen.
Onzeker word ik er niet van, maar ik ga me wel steeds meer afvragen of ik niet iets verkeerd doe...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef zarGon het volgende:
Zouden er mensen bestaan die door dit soort nieuwsberichten onzeker worden?. Dat ze dan gewoon gaan zoenen en neuken om hun eigen getalletje omhoog te krikken?
.
Twee keer net geen jaar en een keer 7 jaar sinds net iets voor mijn 16e. Tussendoor wel flinke perioden vrijgezel geweest (en inmiddels ook alweer een jaar vrijgezel zonder ook maar 1 zoen of wat) .quote:Zo gek is dat toch niet? Het is natuurlijk heel erg weinig, maar als je met twee vrouwen al 5 jaar hebt gehad en verder niet zo'n hosselaar bent is het wel te verklaren.
Ja, vanavond nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef zarGon het volgende:
Zouden er mensen bestaan die door dit soort nieuwsberichten onzeker worden?. Dat ze dan gewoon gaan zoenen en neuken om hun eigen getalletje omhoog te krikken?
.
Het zijn gemiddelden, maar ik gok dat je met deze onderwerpen niet over een normaalverdeling spreekt, maar een verdeling met meerdere pieken. Plekken op de Veluwe zullen een stuk lagere hoeveelheid bedpartners laten zien (maar wel veel meer zoenpartners, want dat wordt dan de uitlaatklep), net zoals steden met veel moslimimmigranten zoals Rotterdam. In wat meer landelijkere steden wordt dan weer heel wat afgekeesd. En dan heb je ook nog verschillende generaties, waar seksuele vrijheid/ontaarding (naar gelang de generatie waarbij je hoort) een constante golfbeweging laat zien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef Terreros85 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-ze-ware-vindt.html
Dat hier nog geen topic over was. Is dit een herkenbaar getal of is het zwaar overtrokken. Ik trek het ten twijfel. Zeker in mijn omgeving. Maar ook als ik kijk naar de mensen waar ik mee gestudeerd heb. Of meisjes zijn in mijn omgeving enorm degelijk. Wat denkt Fok!
Dit is geen goed argument, want ook met een bedpartner kun je heel goed weten of je tevreden bent met je seksleven of niet. If anything zou je bij meer bedpartners juist een groter onbehagen ervaren, omdat de kans groot is dat een van de exen beter in bed was dan je huidige partner.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet een kwestie van stoer een kwestie van vergelijkend warenonderzoek. De nummer één reden waarom huwelijken stranden is slechte seks, dus je kunt maar beter zeker weten dat de persoon waar je de rest van je leven mee gaat doorbrengen ook een beetje vaardig is in de slaapkamer
Ja homo's trekken het gemiddelde waarschijnlijk enorm omhoog.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben zo'n uitschieter naar benedenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:58 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat het qua gemiddelde prima uitkomt. Er zijn gewoon veel uitschieters naar boven en beneden.
Of die bitches hebben gewoon nog 3 sekspartners nádat ze de ware gevonden hebben! Ik wíst het!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of vrouwen liegen
Hoe kun je weten of iets goed is als je totaal geen referentiekader hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is geen goed argument, want ook met een bedpartner kun je heel goed weten of je tevreden bent met je seksleven of niet. If anything zou je bij meer bedpartners juist een groter onbehagen ervaren, omdat de kans groot is dat een van de exen beter in bed was dan je huidige partner.
Even afgezien van dat je '' weldegelijk op een uiting van sociale status gericht leek.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kun je weten of iets goed is als je totaal geen referentiekader hebt?
Wat is uberhaupt 'goed' als het op seks aankomt?quote:ook met een bedpartner kun je heel goed weten of je tevreden bent met je seksleven of niet
Waarom zou je seks willen vergelijken ten opzichte van een referentiekader? Het gaat er toch om waar je zélf tevreden mee bent?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet toch ook wanneer je auto lekker rijdt zonder in andere auto's te stappen? Of dat je vriendin lekker zoent zonder anderen te zoenen? Of dat je lekker hebt gekookt zonder chef-kok te zijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
'goed' heeft geen referentiekader nodig.. enkel 'beter' of 'best' heeft een referentie nodig...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Burgerlijk mannetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:36 schreef Kroovy het volgende:
Denk wel dat het klopt. Steeds vaker hoor ik mensen opscheppen over hun 'veroveringen'. Dingen als dit bijv.
[..]
Ja ik snap het niet hoor. Je mag zelf weten wat je doet natuurlijk, maar als ik op zoek ben naar een relatie knap ik hier zo op af dat ik iemand niet eens meer wil. Het idee van dronken uitgaan en met iedere kees bekken, zo'n persoon zou ik niet willen. Maar nu is dat iets om trots op te zijn blijkbaar, om zonder schaamte te kunnen verkondigen. Het hoeft ook niet christelijk preuts, maar iets meer deugdelijkheid zou niet misstaan. Met bijna 50 mensen gezoend terwijl je begin 20 bent, en dan nog verwachten dat iemand voor je gaat, je respecteert, kom op.Te ver gaat te ver.
Eerder van de reacties hier, al is het voor mij geen reden om er op los te zoenen en neuken hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:45 schreef zarGon het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |