Wel eens in m'n ogen gekregen. Was geen succes. Weer een voordeel vanquote:
Jaja momentquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
Deze TT verdient meisjes met bril in de OP
inderdaad, doe dat eens faxie...quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
Deze TT verdient meisjes met bril in de OP
Sorry, wanneer het meisjes en brillen betreft kan ik snel ongeduldig wordenquote:
Dat heb ik ook wel eens... hoe lang stond je in de wacht?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap, eindelijk een medewerker van upc aan de telefoon... Hang ik per ongeluk op
Whehehe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap, eindelijk een medewerker van upc aan de telefoon... Hang ik per ongeluk op
Mja als je dan nog kunt zien is het prima, maar of het verstandig is, is een tweede.quote:
Misschien is het een kloeke vent en belt hij je terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat de dames hier ook met bril in de OP moeten
*zoekt lenzen op*quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat de dames hier ook met bril in de OP moeten
12 minutenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens... hoe lang stond je in de wacht?
ik doe niet aan verstandig.. Ik vind een bril gewoon niet mooi.. Ik kan het wel hebben, maar ik ben mooier zonder hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als je dan nog kunt zien is het prima, maar of het verstandig is, is een tweede.
Al twijfel ik daar wel vaker aan bij jou
24 minuten van mijn leven kwijtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan mag je nu nogmaals 12 minuten wachten - 24 minuten foetsie...
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
24 minuten van mijn leven kwijt
*kras*quote:
Volgens het CBS heeft ongeveer 50% van de mensen in nederland een bril. En 7% contactlenzen. Dus het is niet zo toevallig.quote:
mijn familie is er goed in vertegenwoordigd... Bijna iedereen is brildragerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens het CBS heeft ongeveer 50% van de mensen in nederland een bril. En 7% contactlenzen. Dus het is niet zo toevallig.
quote:
Daar zit volgens mij ook een grote erfelijke component in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn familie is er goed in vertegenwoordigd... Bijna iedereen is brildrager
ik heb gewoon besloten dat mijn ouders een aantal dingen niet goed konden knutselen, waaronder ogen en gewrichtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij ook een grote erfelijke component in.
quote:
Da'ds bij veel mensen zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe niet aan verstandig.. Ik vind een bril gewoon niet mooi.. Ik kan het wel hebben, maar ik ben mooier zonder hahaha
Jij hebt een leuke brilquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel lenzen gehad. Ogen konden er niet aan wennen. En nu ben ik zo gewend dat zonder bril het stom staat.
Ik ben gek op groenquote:
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toch wel fijn.. Pa komt klusjes doen, ma heeft de afwas gedaan en komt zondag poetsen want dat vind ze leuk
en ach, alleen links is klote.. Rechts doet het vrij goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da'ds bij veel mensen zoDaarom ook lenzen, maar als je die uit knippert schiet het niet op nee
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
Ik heb een foto van mezelf met zonnebril. Telt dat ook?
nu ben ik nieuwsgierigquote:
en nog 3 tientjes krijgen ook. Ik ben geweldigquote:
Wat Snoepie85 zegtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
Ik heb een foto van mezelf met zonnebril. Telt dat ook?
Bewijsmateriaal gaarne per DM bvdquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En lekkere tieten
En dat zeg ik niet vaak
op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik van jou niks aan moet nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:59 schreef Dven het volgende:
En selfies met bril en instafiltertje. Helemaal hipsterik vind dat je haar korter moet eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
En selfies met bril en instafiltertje. Helemaal hipsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:59 schreef Dven het volgende:
En selfies met bril en instafiltertje. Helemaal hipsterik zei het al eerder: wat heb jij een lekker hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-___-
En selfies met bril en instafiltertje. Helemaal hipsterHij staat je prima!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Heb je gevoel ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik van jou niks aan moet nemen
Verzonden naar Radio2 Top 2000 omdat ze selfies op lokatie wilde. Ze hebben me niet getoond!quote:
Ach, alle historische artiesten mankeerden ietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ach, alleen links is klote.. Rechts doet het vrij goed
misschien was je te goed ingepakt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Verzonden naar Radio2 Top 2000 omdat ze selfies op lokatie wilde. Ze hebben me niet getoond!
Nicequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nog 3 tientjes krijgen ook. Ik ben geweldig
ja, soms wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je gevoel ja?![]()
Je moet alleen geen snoep van me aannemen
ik mankeer een hoop.. Ik ben een goed artiest dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, alle historische artiesten mankeerden iets
quote:
quote:
Ik liep die dag in t-shirt maar daarboven was het in de wind toch net iets te koudquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
misschien was je te goed ingepakt?
Maar ik heb mijn bril nu niet bij mequote:
Ik ben mijn telefoon vergeten en heb geen webcam... sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:00 schreef Dven het volgende:
Nu wil ik ook brillen van jullie zien, potverdrie!
Goede regelquote:
Excuus geaccepteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon vergeten en heb geen webcam... sorry.
Owquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn bril nu niet bij me
Ja maar ik accepteer dat nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*kijkt verbaasd* dat ging makkelijk...
Waarom denk je dat ik het zei?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mankeer een hoop.. Ik ben een goed artiest dus
popjequote:
wat neb je nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gemakke;lijk zo op het eind vna de werkdagquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*kijkt verbaasd* dat ging makkelijk...
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Nou vooruit, dan mag je even op de pof
Scharrel zn kat heeft een aan-knopjequote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
Ow de enigen die ik heb volgens mij...BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
Ow de enigen die ik heb volgens mij...Foto 2 is zo'n papparazzi-foto van een bekende zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou nog niet thuis?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn bril nu niet bij me
Alleen zonder de gillende fansquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto 2 is zo'n papparazzi-foto van een bekende zanger
ook een uitknopje?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
[..]
Scharrel zn kat heeft een aan-knopje
je weet waar ik woonquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen zonder de gillende fans
Ow deze had ik ook nog
Ik dacht in het KPD-heren topic een wat minder slanke faxie te hebben gespot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Toen was ik dikker hoor...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht in het KPD-heren topic een wat minder slanke faxie te hebben gespot..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Tevens, Hups met bril:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Deze kat is zo rustig!! Echt geen last van!quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Tevens, Hups met bril:Hij staat wel een beetje scheef. Wat had je gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké oké..ik doe wel mee
Dat lijkt zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij staat wel een beetje scheef. Wat had je gedaan?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oké oké..ik doe wel mee
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wil ie m niet ruilen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze kat is zo rustig!! Echt geen last van!
Maar hou dr staart vast en ze begint keihard te miauwen, ik moest lachen
Dat was gewoon zijn dikke lul die je gezien hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht in het KPD-heren topic een wat minder slanke faxie te hebben gespot..
ik niet want brilquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je doen
[..]
Dat lijkt zo
Oké oké..ik doe wel mee
Foto rabotat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké oké..ik doe wel mee
Die is best leuk eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was gewoon zijn dikke lul die je gezien hebt.
Ik weet het. Erg verhullend gesproken van mij. Is een kwaliteit
Nee, was een knuffelbare buik...volgens mij post faxie niet zo geheel vol in beeld...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was gewoon zijn dikke lul die je gezien hebt.
Ik weet het. Erg verhullend gesproken van mij. Is een kwaliteit
Geen idee. Je zei KPD, vandaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, was een knuffelbare buik...volgens mij post faxie niet zo geheel vol in beeld...
Good.vs.Evilquote:
Vraag het hemquote:
quote:
nee, kip is sinds de mishandeling vrij rustig voor haar doen.. Ik kan ermee levenquote:
Ik ook niet.quote:
Deze kat is grappig. Zat vanochtend ook een paar uur lang naar een stuk muur te starenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, kip is sinds de mishandeling vrij rustig voor haar doen.. Ik kan ermee leven
*zoekt terug in KPD*quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ben ik nog steeds hoor![]()
Heb je de laatste gemist?
heb ik zo ingesteld natuurlijkquote:
Dan moet je verder de Fok archieven in duikenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, was een knuffelbare buik...volgens mij post faxie niet zo geheel vol in beeld...
Aha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb ik zo ongesteld natuurlijk
1.76quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*zoekt terug in KPD*
Heb je er ook een met hogere resolutie?
ach, laat ook maar, jij bent vast langer dan 1.75m...
kip wilde mn vader helpen met klussen tot er water uit de muur kwamquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze kat is grappig. Zat vanochtend ook een paar uur lang naar een stuk muur te staren![]()
Met geen mogelijkheid weg te krijgen daar
Max 1.75 is een eis van jou? Dat hoor je ook niet vaakquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*zoekt terug in KPD*
Heb je er ook een met hogere resolutie?
ach, laat ook maar, jij bent vast langer dan 1.75m...
Wij hebben ook altijd pechquote:
quote:
INgesteld ookquote:
Onderdeurtje...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Max 1.75 is een eis van jou? Dat hoor je ook niet vaak
whooohooo ik kom er onderuit!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Max 1.75 is een eis van jou? Dat hoor je ook niet vaak
Dit verhaal behoeft echt wel meer uitleg!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip wilde mn vader helpen met klussen tot er water uit de muur kwam
Ow da's ook de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]goeie gok van mij. Op die foto's van daarnet zie je er trouwens wel langer uit.
"je had erbij moeten zijn"quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit verhaal behoeft echt wel meer uitleg!!
Ook ongesteld zag ik 'm niet.quote:
Onderdeurtjesquote:
Jij geilt op Smurf ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderdeurtjes
Maar dat komt omdat ik er zelf ook eentje benAl zegt m'n ID-kaart wel 1.78
Dus officieel ben ik voor mijn begrippen lang
kraan vervangen voor thermostaatkraan en nieuwe douchekop hangt.. Niks raars!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit verhaal behoeft echt wel meer uitleg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |