Wel eens in m'n ogen gekregen. Was geen succes. Weer een voordeel vanquote:
Jaja momentquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
Deze TT verdient meisjes met bril in de OP
inderdaad, doe dat eens faxie...quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
Deze TT verdient meisjes met bril in de OP
Sorry, wanneer het meisjes en brillen betreft kan ik snel ongeduldig wordenquote:
Dat heb ik ook wel eens... hoe lang stond je in de wacht?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap, eindelijk een medewerker van upc aan de telefoon... Hang ik per ongeluk op
Whehehe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Crap, eindelijk een medewerker van upc aan de telefoon... Hang ik per ongeluk op
Mja als je dan nog kunt zien is het prima, maar of het verstandig is, is een tweede.quote:
Misschien is het een kloeke vent en belt hij je terugquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat de dames hier ook met bril in de OP moeten
*zoekt lenzen op*quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Ik vind dat de dames hier ook met bril in de OP moeten
12 minutenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens... hoe lang stond je in de wacht?
ik doe niet aan verstandig.. Ik vind een bril gewoon niet mooi.. Ik kan het wel hebben, maar ik ben mooier zonder hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als je dan nog kunt zien is het prima, maar of het verstandig is, is een tweede.
Al twijfel ik daar wel vaker aan bij jou
24 minuten van mijn leven kwijtquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan mag je nu nogmaals 12 minuten wachten - 24 minuten foetsie...
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
24 minuten van mijn leven kwijt
*kras*quote:
Volgens het CBS heeft ongeveer 50% van de mensen in nederland een bril. En 7% contactlenzen. Dus het is niet zo toevallig.quote:
mijn familie is er goed in vertegenwoordigd... Bijna iedereen is brildragerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens het CBS heeft ongeveer 50% van de mensen in nederland een bril. En 7% contactlenzen. Dus het is niet zo toevallig.
quote:
Daar zit volgens mij ook een grote erfelijke component in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn familie is er goed in vertegenwoordigd... Bijna iedereen is brildrager
ik heb gewoon besloten dat mijn ouders een aantal dingen niet goed konden knutselen, waaronder ogen en gewrichtenquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar zit volgens mij ook een grote erfelijke component in.
quote:
Da'ds bij veel mensen zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe niet aan verstandig.. Ik vind een bril gewoon niet mooi.. Ik kan het wel hebben, maar ik ben mooier zonder hahaha
Jij hebt een leuke brilquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb wel lenzen gehad. Ogen konden er niet aan wennen. En nu ben ik zo gewend dat zonder bril het stom staat.
Ik ben gek op groenquote:
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toch wel fijn.. Pa komt klusjes doen, ma heeft de afwas gedaan en komt zondag poetsen want dat vind ze leuk
en ach, alleen links is klote.. Rechts doet het vrij goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da'ds bij veel mensen zoDaarom ook lenzen, maar als je die uit knippert schiet het niet op nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |