Alleen van E.coli tot nu toe, ben pas een half jaar bezig met mijn studie. Maar als het goed is ga ik later onderzoek doen naar menselijke stamcellen, tenminste, dat wil ik.quote:
Dago is hier nog wel de ergste.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuart zit ook altijd te geilen op z'n postcount, vind dat echt bizar.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij komt je halen, doe ff naam wegeditten.
Ik wil geen beef.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Hoezo ben jij bang voor sommige users? Eerst die Lord nogwat, nu Stuart. Fucking pussy man.
Ik blijf ook nog in GRTD, maar ik vind het daar te rustig/ de helft vind ik maar stom. En hier zijn veel mensen die ik niet ken om te leren , is het drukker en zijn er veel meer leukere onderwerpen. Sowieso zit jij hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vanwaar de verhuizing eigenlijk, Spatie?
Nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen van E.coli tot nu toe, ben pas een half jaar bezig met mijn studie. Maar als het goed is ga ik later onderzoek doen naar menselijke stamcellen, tenminste, dat wil ik.
Pas maar op, straks edit 'ie z'n eigen post nog in ww.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Hoezo ben jij bang voor sommige users? Eerst die Lord nogwat, nu Stuart. Fucking pussy man.
Vanwaar? Welke, Stuart met username Stuart of bedoel je een andere?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart is trouwens best een toffe gozer.
Nee, want dan kost het veel te veel tijd, heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch beide? Verdien je daar veel mee? Al lijkt het me wel leuker, het lijkt me dat het minder verdiend.
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pas maar op, straks edit 'ie z'n eigen post nog in ww.
Heb nog leuk met hem gediscussieerd in JNG.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stuart is trouwens best een toffe gozer.
Ik zit er ook niet op te geilen. Dat was alleen het verhaal van vanmorgen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuart zit ook altijd te geilen op z'n postcount, vind dat echt bizar.
Stuart met de username, die GRTD-veteraanquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanwaar? Welke, Stuart met username Stuart of bedoel je een andere?
Volwassen stamcellen trouwens, voordat ik een anti-abortus hippie op mijn dak krijg.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice.Mooi streven in ieder geval!
Wat noem je bizar veel? Volgens mij verdient Magnet er wel echt een paar duizend mee per maand, het ligt natuurlijk aan je mining rig. En zoveel tijd kost het niet ook weer niet, alleen de eerste week moet je veel opzoeken en daarna kijk je gewoon even of er een nieuwe coin is met potentie en die mine je en zet je daarna gelijk even op een exchange, en klaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan kost het veel te veel tijd, heb ik geen zin in.En je verdient er niet echt bizar veel mee nee, maar wel genoeg om goed van te leven. Er is heel veel vraag naar biotechnologen, dus lekker cashen als je een contract afsluit.
Maar sowieso boeit geld me niet zo veel, ik zou het veel leuker vinden om een baanbrekende ontdekking of ontwikkeling te maken. Even kanker genezen, Nobelprijs winnen, jwz.
Valt daar wat te zien dan? Nooit gekeken.quote:
Oh ja ik mag hem wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Stuart met de username, die GRTD-veteraan
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt daar wat te zien dan? Nooit gekeken.
Helemaal niks, maar Brownie, Nick en ik zaten elkaar eruit te spoelenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt daar wat te zien dan? Nooit gekeken.
Iemand heeft even een paar minuten f5 ingedrukt, daarna kon hij een tijdje niet op FOK! omdat hij voor overbelast zorgen, en daarna heeft hij het nog een paar keer gedaan met mate.quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iemand heeft even een paar minuten f5 ingedrukt, daarna kon hij een tijdje niet op FOK! omdat hij voor overbelast zorgen, en daarna heeft hij het nog een paar keer gedaan met mate.
Denk ik, deed ik ook een keer bij iemand
Je moet de markten gewoon constant in de gaten houden hoor, het is niet simpel van 'Dat ziet er nu goed uit, koop ik dat, over een maand verkopen, 10.000 euro winst.'quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat noem je bizar veel? Volgens mij verdient Magnet er wel echt een paar duizend mee per maand, het ligt natuurlijk aan je mining rig. En zoveel tijd kost het niet ook weer niet, alleen de eerste week moet je veel opzoeken en daarna kijk je gewoon even of er een nieuwe coin is met potentie en die mine je en zet je daarna gelijk even op een exchange, en klaar.
Onderzoek kost tonnen per maand, niet een paar duizend euro per week. Denk niet dat ik dat kan opbrengen, of ik moet Bill Gates nadoen.quote:En met dat geld kun je je onderzoeken financieren waardoor je een Nobel prijs wint.
Paar jaartjes in de garage doorbrengen dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onderzoek kost tonnen per maand, niet een paar duizend euro per week. Denk niet dat ik dat kan opbrengen, of ik moet Bill Gates nadoen.
4000 views op je fobo!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Paar jaartjes in de garage doorbrengen dus.
Ik ook ja, ik kijk ook amper op andermans fobo. Heb er niet zo heel veel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Rezania het volgende:
Ik heb er 3400, weet niet hoe.Soms zie ook echt namen staan van 'Wie ben jij?'
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n aandachtshoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |